agrash
Legacy Member
Mijn hd heeft er 1,34 TB en mijn pc is nog maar +-5 maand oudSoeverein zei:Ik kan me niet inbeelden dat er iemand een PC heeft krachtig genoeg om W2 te draaien maar nog steeds minder dan een TB of 2-3 aan HDD.

Maar ik moet er wel bijzeggen dat ik al jaren een externe HD heb voor opslag van anime/films/series. Anderszijds mag ik toch niet klagen qua space van die vaste HD want ik heb er toch al een 20tal (recente) games al opstaan en ik zit nog niet eens aan 1/4 full
Anyway, een vraag ivm chapter 2
Als je voor roche/elf kiest, krijg je dan een heel ander scenario in chapter 2? Die elf was nl voorstander voor die sasha/saskia dragonslayer, terwijl roche aan de andere kant van de mist zit verneem ik hier. Daarom had ik voor hem gekozen omdat ik nieuwsgierig was naar die joan of arc look a like.
Ik zit maw dus nu in dat dwarven stadje en ik heb voor de scoia gekozen of ga je sowieso naar de dwarves ondanks je keuze? Ik dacht dat ik ook ergens aan de andere kant van de map een ander taverne icoontje had gezien (taverne van de aanvallers hun kamp?)
De game is soms wel hilarisch, vooral die dwarves met hun brute opmerkingen die ze wel soms eens maken.
Ik zit maw dus nu in dat dwarven stadje en ik heb voor de scoia gekozen of ga je sowieso naar de dwarves ondanks je keuze? Ik dacht dat ik ook ergens aan de andere kant van de map een ander taverne icoontje had gezien (taverne van de aanvallers hun kamp?)
De game is soms wel hilarisch, vooral die dwarves met hun brute opmerkingen die ze wel soms eens maken.



