Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice, maar hoe heb je dat gedaan?Fonskuh zei:Zit nu ongeveer aan 20u playtime en net aan chapter 2 begonnen.

den crack zei:
Back to 1.1, I guess.
Ook zijn al die DLC's misschien wat veel van het goede (veel te goede stats op uw armor in het begin al).

Deftig zei:Ik speel het spel nu ook een tijdje en ik denk dat ik last heb van een bug..
Chapter 2:
De quest: "With flickering heart". Ik vind Iorveth nergens in die stad.. Hij zou in de slums moeten wezen maar daar is ie niet.
Ik ben wel zo stom geweest dat lijk te onderzoeken zonder surgical tools vooraleer ik die Elf aansprak op het feit dat ik hem verdenk de moorden gepleegd te hebben.
Ik ben dus na het niet vinden van Iorveth teruggekeerd naar de catacomben met die spullen opzak, dat lijk nog eens onderzocht. Maar nog geen Iorveth te vinden.
Enig idee wat er nu nog scheelt of zou ik de quest eens over moeten doen?
De questmarker zelf weet niet goed wat ie wil. Als ik in de slums ben duid hij buiten de stad aan (de uitgang naar de catacomben) en als ik dan net buiten de stad ben staat ie weer in de stad.. Ik heb alle mogelijke uren van de dag daar rond gelopen, elke elf aangesproken die ik er vond maar geen Iorverth, ik denk dat ik de quest maar eens over doe want ik wil ze laten leven..agrash zei:Bij mij staat hij ofwel tegen ergens tegen de muur ofwel s'avonds in een huisje verderop. Kun je een questmarker volgen naar die persoon zelf?

Deftig zei:De questmarker zelf weet niet goed wat ie wil. Als ik in de slums ben duid hij buiten de stad aan (de uitgang naar de catacomben) en als ik dan net buiten de stad ben staat ie weer in de stad.. Ik heb alle mogelijke uren van de dag daar rond gelopen, elke elf aangesproken die ik er vond maar geen Iorverth, ik denk dat ik de quest maar eens over doe want ik wil ze laten leven..![]()

Jup allemaal gedaan, geen Iorveth te vinden.. Heb ook wat afgezocht op het internet en heb nog een paar mensen gevonden met hetzelfde probleempje.. Ik ga eens vanaf de save net voor de start van de quest opnieuw beginnen en dit keer meteen alles doen zoals het hoort...Dobbelsteen zei:Soms geeft hij enkel het beginpunt van je zoektocht aan (bij het Roche-pad zijn er zo enkele missies). Je moet de questlog er maar eens op nalezen, meestal vind je daar hints![]()
mayrbek zei:Ataraxis is het echt zo erg dat je rond de 30 fps haalt
ik zou daarmee blij zijn ik kan niet eens witcher 2 aan
ik speel nu witcher 1 op medium settings rond 25 fps
Ataraxis zei:10 tot 15 FPS verliezen is 'erg', ja. Het zou speelbaar zijn als die irritante 'stutter' er niet was. En performance verliezen zou niet mogen bij een patch/update.
