Heb voor de elf gekozen in chapter 1. Ik denk wel het spel nog eens te doen maar dan meteen vanaf de tweesprong van Roche en Iorveth en dan uiteraard voor Roche te kiezen.
Ook dit keer wat meer side quests proberen. Maar sommige boeide me echt niet, zoals het uitmoorden van die Nekkers (deze heb ik nog volbracht maar de harpies fladderen nog altijd vrolijk rond) en soortgelijke quests doen me veel te veel denken aan mijn Warcraft tijdperk en mijn eindeloze grind naar lvl60

.
Prince Stennis heb ik gered van de lynch mob, heb ik eigenlijk spijt van. Had gehoopt dat er een trail zou volgen maar die is precies nooit uitgevoerd aangezien hij Koning is geworden.
Ook de Kingslayer heb ik laten leven. Ik had iets van, meh I would've done the same thing if I were in his shoes.
Ik kijk al uit naar het vervolg (dat komt toch hè?) :applause: