Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mp4me

Legacy Member
Ikaruga zei:
niemand zoals?

Als je de meeste kent van TW1 zit dat wel goed voor TW2.
Triss, Foltest, Dandelion, Zoltan etc zijn allemaal bekende namen. Nieuwe personages als Vernon zie je wss genoeg om ze te onthouden

Ik denk dat hij vooral die koningen bedoelt enzo

imo zou het ook beter geweest zijn om in het begin van tw2 een filmpje te tonen over de verschillende koninkrijken en hun doelstellingen.

Feonores

Legacy Member
Net uitgespeeld. Best een goede game zijn geld zeker waard. Heeft iemand hier soms ook last om die dlc binnen te halen?

Soeverein

Legacy Member
Bwa. Ik zit er niks mee in dat er zoveel savegames zijn. Heb verschillende keren beslist om een paar uur terug te gaan omdat ik toch niet zo zag zitten wat de resultaten waren van een eerdere keuze.

En wat dan nog als ze veel ruimte innemen. We leven niet meer in de jaren 90. Wat is een gigabyte tegenwoordig nog? Ik kan me niet inbeelden dat er iemand een PC heeft krachtig genoeg om W2 te draaien maar nog steeds minder dan een TB of 2-3 aan HDD.

Feonores

Legacy Member
Piekatsjoe zei:
Die dlc heb je al.. Zat bij de patch :).

Word deze automatisch geupdate? of moet je deze zelf downloaden?

Mss een domme vraag maar bij sommige games gebeurd dit automatisch :p

Dobbelsteen

Legacy Member
Feonores zei:
Word deze automatisch geupdate? of moet je deze zelf downloaden?

Mss een domme vraag maar bij sommige games gebeurd dit automatisch :p

Deze patch moet je zelf downloaden denk ik. Link staat op de officiële site :)

De rest van hun DLC werkt naar mijn weten nog altijd niet.

[F6]_Z_

Legacy Member
Hannibal zei:
Ik wacht er nog altijd op. Laatste keer dat ik iets bij play.com bestel. Mijn nieuwe pc is ondertussen gelukkig wel aangekomen.

Idem hier. Had dat probleem al met Dragon Age 2. Nu met The Witcher 2 ook. Binnenkort mail sturen, zitten bijna een maand verder. Ga nooit meer iets bestellen via play.com.

Feonores

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Deze patch moet je zelf downloaden denk ik. Link staat op de officiële site :)

De rest van hun DLC werkt naar mijn weten nog altijd niet.

Bedankt heb hem net binnen gehaald.

Dobbelsteen

Legacy Member
Olé, net iets grappig/minder grappig voorgehad:

Ik sta daar tegen die koning te lullen, hij zegt: "Let's do some magic". Crash, naar bureaublad :sop: :sop: :sop: :sop:

The_Floyd

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Olé, net iets grappig/minder grappig voorgehad:

Ik sta daar tegen die koning te lullen, hij zegt: "Let's do some magic". Crash, naar bureaublad :sop: :sop: :sop: :sop:

heb ik ook een paar keer gehad durende het spel. zit ge juist aan een belangrijk stuk, crash to desktop...

voor de rest prachtig spel, heb het deze namiddag uitgespeeld. Alleen jammer da chapter 3 zo kort was, had nog wel graag een chapter gedaan met de grootte van chapter 1

kewlbeverage

Legacy Member
kan het trouwens heel vlotjes draaien op mijn pc, alles op ultra zonder ubersampling
E8400 @ 3.6 ghz
hd 6850
4 gb ram

soulreaper

Legacy Member
The_Floyd zei:
heb ik ook een paar keer gehad durende het spel. zit ge juist aan een belangrijk stuk, crash to desktop...

voor de rest prachtig spel, heb het deze namiddag uitgespeeld. Alleen jammer da chapter 3 zo kort was, had nog wel graag een chapter gedaan met de grootte van chapter 1

Schijnt dat als je voor iemand anders kant kiest, dat je heel andere gebieden bezoeken kan en heel andere quests gaat doen. Iemand die al ondervonden heeft? Ik heb in mijn eerste playtrough voot Iorveth gekozen, als de DLC troubles zijn opgelost dan ga ik een Roche kiezen.

joriske18

Legacy Member
Ja, je komt ergens anders terecht.

Aan de andere kant van de blauwe mist

Zelf heb ik enkel nog maar roche gekozen, maar ik ga zeker nog is een playthrough doen met andere keuzes.

Riveragrumes

Legacy Member
Heb in mijn eerste playthrough ook voor Roche gekozen in act 1 omdat ik zoals in TW 1 zo neutraal mogelijk wou blijven. Maar dan moet je allerlei quests doen voor Henselt en Dethmold in en rond het Kaedweni kamp; voelde me wel vuil toen. Nu wil ik eens de kant van Iorveth nemen en de verdediging van Aedirn op mij nemen

soulreaper

Legacy Member
Riveragruùes zei:
Heb in mijn eerste playthrough ook voor Roche gekozen in act 1 omdat ik zoals in TW 1 zo neutraal mogelijk wou blijven. Maar dan moet je allerlei quests doen voor Henselt en Dethmold in en rond het Kaedweni kamp; voelde me wel vuil toen. Nu wil ik eens de kant van Iorveth nemen en de verdediging van Aedirn op mij nemen

Dat is nu net het fantastische aan deze game franchise. Er is geen perfect afgebakend zwart/wit, ook al denk je het "goede" of het " slechte" pad te kiezen, er zijn altijd beslissingen en/of situaties die je liever niet tegenkomt omdat het eigenlijk straal ingaat tegen het pad dat je volgt

Lol @ label :D

Dobbelsteen

Legacy Member
Jeej, ik heb het ook uitgespeeld gisteren. Dijk van een spel: grafisch, qua verhaal, gameplay, combat, ... De enige zaken die wat wringen zijn de (zeldzame) crashes en het gevoel dat de laatste chapters een pak minder doordacht waren. Ook aan het inventory-systeem moet nog gewerkt worden en idem aan het winkel-mechanisme. Verkopen tegen 1/20e van de prijs lijkt me niet echt realistisch. Ik smeet de overbodige wapens en armor altijd gewoon weg :unsure:

Vooral die mijnen vond ik een onnodig doolhof, omdat de kaart en tracking daar op geen fluit trekt...

Anvious

Legacy Member
Riveragruùes zei:
Heb in mijn eerste playthrough ook voor Roche gekozen in act 1 omdat ik zoals in TW 1 zo neutraal mogelijk wou blijven. Maar dan moet je allerlei quests doen voor Henselt en Dethmold in en rond het Kaedweni kamp; voelde me wel vuil toen. Nu wil ik eens de kant van Iorveth nemen en de verdediging van Aedirn op mij nemen

Ik had in me 2e playthrough voor Roche gekozen en voelde me precies hetzelfde ;):D:puke:, maar ik kon mezelf vergeven omdat ik bewust in mijn eerste playthrough de andere kant koos die ik veel prettiger vind :niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan