Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NeverwinterX

Legacy Member
Archangelus zei:
Patch is geinstalleerd, dus ik kan eindelijk beginnen spelen.
Maar door die aanpassing aan DLC (gewoon mailen) kunt ge toch alle DLC aanvragen of zie ik dat verkeerd? Ik heb in ieder geval al links voor de 3 suits gevonden.

Ik heb ook die indruk ja. Maar ge kon ze natuurlijk sowieso al illegaal verkrijgen :p

Leuke references naar lotr: piece of lembas, rings of power :p

The_Cat

Legacy Member
Net nu moet mijn gamingpc kapot zijn :(
ik heb er amper van kunnen genieten :(

agrash

Legacy Member
Vraagje: is mijn xfire de enige die the witcher 2's totale uren niet registreerd ondanks de game bij xfire zelf al staat?
Ik volg nl graag het aantal uren dat ik met een game (voornamelijk ook rpg's) bezig ben.

Normaal gezien bij nieuwe releases kan het soms enkele dagen/weekjes duren voor ze hun gamelijst updaten en die de game waarneemt maar hier is dit het geval nog niet

Het aantal uur staat waarschijnlijk ook bij de save file's aangeduid, dat heb ik nog niet gecheckt, maar ik bekijk dat liever ook online.

Inv

Legacy Member
Sinds eergisteren ook wat aan het spelen, echt een topgame :love:
Juist die kingslayer Letho moeten verslaan, fuck da was moeilijk. Uiteindelijk gewoon Yrden geabused en dan in zijn rug zitten slashen terwijl em in de trap zat.
Weet iemand waar je in chapter 1 deftige armor kunt vinden? Kheb me zo een jagged blade gecraft ( met plans van die dwarven blacksmith) maar mijn armor is maar bagger..

Shotterke

Legacy Member
The_Cat zei:
Net nu moet mijn gamingpc kapot zijn :(
ik heb er amper van kunnen genieten :(

Mijn gamepc is hier al 2-3 maand kapot. :p
Alles op mijn PS3 al gecomplete. WoW steekt tegen als ik teveel speel en geen geld voor nieuwe PS3 games.

Ik word zot. :angry:

NeverwinterX

Legacy Member
agrash zei:
Vraagje: is mijn xfire de enige die the witcher 2's totale uren niet registreerd ondanks de game bij xfire zelf al staat?
Ik volg nl graag het aantal uren dat ik met een game (voornamelijk ook rpg's) bezig ben.

Normaal gezien bij nieuwe releases kan het soms enkele dagen/weekjes duren voor ze hun gamelijst updaten en die de game waarneemt maar hier is dit het geval nog niet

Het aantal uur staat waarschijnlijk ook bij de save file's aangeduid, dat heb ik nog niet gecheckt, maar ik bekijk dat liever ook online.

Bij mij detecteert xfire het prima. 27u and counting.
Heb wel de retail versie, misschien dat het moeilijkheden heeft met andere versies?

kb3n

Legacy Member
Inv zei:
hoe gebruik je juist die mutagens?

Op sommige talent bolletjes kan je 1 plaatsen. Zijn er maar heel weinig eigenlijk. Je ziet dan zo'n klein bolletje daarnaast verschijnen.

Als je die talent dan aanklik zie je dat je op "enter" (denk dat het enter was) moet duwen om er een mutagen op te zetten.

EvilTwin

Legacy Member
Ik ben er eindelijk aan begonnen en wat een zalige rpg! Maar ik zit al met enkele problemen in foltam (of hoe noemt dat nu weer?) :

- welke explosieven heb je nodig om de nekker nesten kapot te maken?
- na je escapade's met de blue stripes eindig je letterlijk in je onderbroek. Ik heb nu al gesproken met de madame en met Ves, maar waar vind ik mijn gear terug?

Edit : zet het misschien in spoilers en thx!

demon326

Legacy Member
EvilTwin zei:
Ik ben er eindelijk aan begonnen en wat een zalige rpg! Maar ik zit al met enkele problemen in foltam (of hoe noemt dat nu weer?) :

- welke explosieven heb je nodig om de nekker nesten kapot te maken?
- na je escapade's met de blue stripes eindig je letterlijk in je onderbroek. Ik heb nu al gesproken met de madame en met Ves, maar waar vind ik mijn gear terug?

Edit : zet het misschien in spoilers en thx!

Ivm Gear:
Check de kisten bij Ves, ze zegt dat het in de grote kist bij het raam is

Ivm die bommen:
Grapeshot zijn nodig

Hannibal

Legacy Member
Ik wacht er nog altijd op. Laatste keer dat ik iets bij play.com bestel. Mijn nieuwe pc is ondertussen gelukkig wel aangekomen.

EvilTwin

Legacy Member
benny zei:
Ivm Gear:
Check de kisten bij Ves, ze zegt dat het in de grote kist bij het raam is

Ivm die bommen:
Grapeshot zijn nodig

Thx! :niceone:

Ik was net ff weg van mijn pc toen dat gesprek met Ves er was, dus ik heb vlak erna gesaved.

+rep :)

demon326

Legacy Member
Ik ben aan mijn tweede run bezig, en ik merk op dat ik nu alles doorloop zonder probleem:unsure:

Riveragrumes

Legacy Member
benny zei:
Ik ben aan mijn tweede run bezig, en ik merk op dat ik nu alles doorloop zonder probleem:unsure:

Ha, bij mij ook. Eens je het vechtsysteem onder de knie hebt en wat kunt spelen met de verschillende signs en parryen gaat alles van een leien dakje :p Dit maakt het spel des te briljanter vind ik persoonlijk; het wordt je allemaal niet op een zilveren schoteltje voorgeschoteld, maar je moet het door trial en error onder de knie krijgen

EvilTwin

Legacy Member
Ik ben alles rustig aan het spelen, vooral omdat ik geen quests wil overslaan.

Die armor in het begin kan je vinden bij een verkoper net buiten de muren trouwens. De huidige ruler op vlak van dice poker.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan