Spuddy zei:
Kvind Wither 2 maar gene vette. Grafisch mag het er dan kleurrijk uitzien, antialiasing trekt op niks. Saturation lijkt overdreven hoog ook vind ik.
De field of view vind ik ook maar zo zo. De over the shoulder camera staat volgens mij te ver van de speler af en je kan die nog nie regelen ook met bijvoorbeeld de muisscroll. The wither 1 camera standpunt vond ik veel beter.
Combat slaat ook tegen. Knoppen werken niet naar behoren. Vooral block doet ie meer niet dan wel. En potions kan je ook al nie drinken tijdens combat, en vaak ook niet wanneer er geen vijand in zicht is.
De nieuwe manier van looten is ook maar prutsen. Moet ik telkens op W klikken om te zien waar er geloot kan worden.
De verhaallijn vink maar flauw en wat is dat met 'fuck' overal? In 1200 na christus zeiden de mensen wel andere dingen als ze vloekten, maar zeker geen fuck. Dat doet volgens mij zwaar af aan de authenticiteit.
De keybinding zijn ook maar amateuristich gedaan. Ik kan niet eens de pijltjestoetsen binden tenzij manueel in de config file. Maar telkens je nadien in het keybindings menu moet zijn worden de manueel ingevoerde commands terug reset.
Ben redelijk zwaar teleurgesteld in the witcher 2. Geef mij maar witcher 1.
Dus uw argumenten:
Die gfx dat is persoonlijke smaak, ik vind ze persoonlijk ongelofelijk sfeervol en knap.
Die over the shoulder camera staat perfect imho, maar ja, wederom persoonlijke smaak.
Alle knoppen werken hier perfect, je moet wel weten dat je vigor nodig hebt om te blokken, als je dus alles opgebruikt kan je even niet meer blokken (lees de skill / tutorials eens zou ik zeggen

)
Eindelijk mag je eens zoeken om iets te looten, het is ons veel te gemakkelijk gemaakt in andere rpgs, vind het perfect zo.
Ik heb slechts op enkele momenten fuck gehoord, meestal is het plough. We zitten hier echter in een fictief universum, dus waarom zou het iets af doen van de authenciteit, het is fictie.
Leer spelen met zqsd en alles (in elke spel) zal veel vlotter gaan, doch moet je weten dat dit in de volgende patch opgelost zal worden (ergens deze week/volgende week).