Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eurowarriors

Legacy Member
Jersy zei:
ik speel al 18 jaar met pijltjes
dat krijg je er niet zomaar uit hoor + ik ga niet zomaar veranderen omdat een spel het niet voorzien heeft
Speelde vroeger ook met de pijltjes, maar om ergonomische en andere redenen overgestapt. In het begin is het echt even wennen, maar uiteindelijk went het wel snel en ga je blij zijn dat je bent overgestapt. ;)

PS: 500e post :d :p

Flitser

Legacy Member
Ik speelde ook met pijltjes was het beu dat ik elke keer in die config moest zitten prutsen. Overgestapt op de gewone toetsen en eigenlijk weinig problemen mee gehad.

OT: witcher 2 is awesome :p. De gfx bevallen mij enorm

Gdwtje

Legacy Member
daarstraks de premium edition gaan halen in gm en kreeg er een comic erbij ook , dat had ik niet verwacht eigelijk :-) morgen installeren maar nog niet spelen wil eerst de eerste uitspelen .

agrash

Legacy Member
eurowarriors zei:
Speelde vroeger ook met de pijltjes, maar om ergonomische en andere redenen overgestapt. In het begin is het echt even wennen, maar uiteindelijk went het wel snel en ga je blij zijn dat je bent overgestapt. ;)

PS: 500e post :d :p

this, voor een simpele racegame zou ik de pijltjes nog eens gebruiken maar dan nog..

de beste gamemethode is nog altijd esdf imo
Enorm veel plaats voor de games die veel keys/shortcuts eist en die positie kun je blindelings gemakkelijk voelen dmv het streepje/bolletje op de F key.
Het is wat werk om in iedere game alles aan te passen maar iedereen past wel zo enkele keys aan waar zij hen het gemakkelijkst bij voelen.

En in sommige shooters waar de leankeys noodzakelijk zijn kun je dan op q & g zetten, indien de game mijn andere muisknoppen niet terugvind wat toch helaas in 70% van de gevallen gebeurd

yannick

Legacy Member
Iemand een idee hoe ge aan monster informatie geraakt? Ik wil dus weten waar die endrega's meestal hun cocoon plaatsen zonder dit te horen van iemand anders :p. Of moet ik gewoon wat rond zoeken en is er verder geen informatie ?

*EDIT*

Kheb het al gevonden, maar mijn vraag over die informatie blijft :p

Dobbelsteen

Legacy Member
yannick zei:
Iemand een idee hoe ge aan monster informatie geraakt? Ik wil dus weten waar die endrega's meestal hun cocoon plaatsen zonder dit te horen van iemand anders :p. Of moet ik gewoon wat rond zoeken en is er verder geen informatie ?

*EDIT*

Kheb het al gevonden, maar mijn vraag over die informatie blijft :p

In den eerste was dat via een skill, via boeken en soms via conversaties. Geen idee hoe het hier zit WANT IK HEB HET SPEL NOG ALTIJD NIET :cry::cry:

PolletPoulet

Legacy Member
fuuuu da spel is moeilijk. maar wel leuk, is eentje dat niet te facerollen valt

yannick

Legacy Member
Wat een pareltje van een spel! Alles zit gewoon goed, gfx, sfeer, geluid. Vooral die levende stad is goed uitgewerkt.

Zit momenteel aan het stuk dat we Iorveth zoeken samen met zoltan. Ik hoop dat ik nog maar op 10% van het verhaal zit eig, enig idee? :p

Ikaruga

Legacy Member
yannick zei:
Iemand een idee hoe ge aan monster informatie geraakt? Ik wil dus weten waar die endrega's meestal hun cocoon plaatsen zonder dit te horen van iemand anders :p. Of moet ik gewoon wat rond zoeken en is er verder geen informatie ?

*EDIT*

Kheb het al gevonden, maar mijn vraag over die informatie blijft :p

voor zover ik weet is dat nog steeds met boeken. Kheb wel gemerkt dat er veel monsters in mijn journal staan uit TW1 omdat mijn savegame van TW1 gebruikt heb. oa Drowners.

En nu het over drowners gaat, de eerste die ik tegenkwam heeft mij massas hard tegen de grond geslaan, absurd is het.

BubbaKush

Legacy Member
Jersy zei:
ik speel al 18 jaar met pijltjes
dat krijg je er niet zomaar uit hoor + ik ga niet zomaar veranderen omdat een spel het niet voorzien heeft

Ik heb ook zo 20 jaar gespeeld, idem ivm met qwerty --> azerty.

2 jaar geleden overgeschakeld naar qwerty en aswd om te bewegen, en inderdaad wennen, maar zou nooit meer willen omkeren.

Zit veel meer op mijn gemak en langere sessies zonder kramp en geen buttons meer verzetten in mijn opties in games :)

oNt-

Legacy Member
Pracht van een spel. Eindelijk nog eens een spel die wat tegenstand bied.

Rider

Legacy Member
Zit net in de eerste town en mijn virtuele kleptomanische driften komen weer sterk opzetten. ALLES steek ik in mijn zakken :D

Zit er überhaupt een storage systeem in de game?

Energised

Legacy Member
haha goed da ik ni de enige kleptomaan ben dus :p elk huis binnen gaan etc (ga vooral binne in da huis waar alle soldaten verblijven.. kunt ge redelijk wa mee jatten :p)

iemand enig idee hoe da dobbelspel werkt?

dr.lee

Legacy Member
Net Premium edition gekocht in frs voor 45 euro. Wel dik inorde, zitten veel extra's bij. Al ff geleden dat een developper nog eens zoveel extra gaf en er geen 20-30€ extra voor vraagt. Respect!

Riveragrumes

Legacy Member
Energised zei:
iemand enig idee hoe da dobbelspel werkt?

Dat is normaal gezien hetzelfde als poker met dobbelstenen; de spelregels staan ook uitgelegd in de game guide, als je de premium/collectors edition hebt

syndrom

Legacy Member
juist de quicklook van giantbomb aant zien, fuck ik beklaag me dak geen uber pc heb om dees te draaien.

Uit miserie eens de eerste witcher eindelijk es uitspelen. Alhoewel ik heel de tijd het gevoel ga hebben dak een minderwaardige game speel.

Ikaruga

Legacy Member
syndrom zei:
juist de quicklook van giantbomb aant zien, fuck ik beklaag me dak geen uber pc heb om dees te draaien.

Uit miserie eens de eerste witcher eindelijk es uitspelen. Alhoewel ik heel de tijd het gevoel ga hebben dak een minderwaardige game speel.

dat zal heel zwaar het geval zijn. Grafisch is TW2 zonder gelijke, en gameplay wise speelt het gewoon beter dan TW1.

demon326

Legacy Member
Volgende week komt er een patch uit die het makkelijker maakt de controls aan te passen. Ik neem aan dat ze het dan ingame doen:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan