NeverwinterX
Legacy Member
Essit zei:I7 processor, 8Gb ram , GTX 570 en graphics staan op high ...
Installeer de nieuwe beta nvidia drivers
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Essit zei:I7 processor, 8Gb ram , GTX 570 en graphics staan op high ...
Dobbelsteen zei:
Ik hoop gewoon al dat er geen facteur/sorteerder mee gaan lopen is, vermits de waarde op de enveloppe staat![]()
sinds ik het nog altijd niet heb gehad
maar ik heb die CE en ik vraag me af of het gewoon met de post gaat komen 
Fenumeher zei:Iemand de moeilijkste moeilijkheidsgraad al eens geprobeerd? Volgens mij moogt ge dan wel een fabriekje bouwen dat traps en bommen maakt aan de lopende band![]()

Dobbelsteen zei:FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, geen witcher in de bus vandaag. Tot zo ver de regelmaat van TheHut![]()

Jersy zei:een notepad editen om uw pijltjes te mappen? das wel sucky ze, niet iedereen speelt met QSDA

numb3r1 zei:Weet er iemand hoe ik mijn FPS kan zien ingame ?
sypro9000 zei:Je moet spelen zoals hé Demons Souls speelt. Is nie zo moelijk, gewoon geen retard zijn. Ik speel gewoon met het idee van kiten en altijd de vijand voor je houden.