Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The_Cat

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
:lol:

Ik hoop gewoon al dat er geen facteur/sorteerder mee gaan lopen is, vermits de waarde op de enveloppe staat :sop:

Same :( sinds ik het nog altijd niet heb gehad :( maar ik heb die CE en ik vraag me af of het gewoon met de post gaat komen :p

Misterblort

Legacy Member
had het spel gedownload om is te testen. Vond het dan zo vet dak het op steam gekocht heb en dan nog is moete downloaden ^^ ma tis echt wel de moeite vind ik. Die tutorial vensterkes zijn wel gebugged, die komen zo 2 seconden op tscherm en dan zijn ze weer weg ^^

Fenumeher

Legacy Member
Iemand de moeilijkste moeilijkheidsgraad al eens geprobeerd? Volgens mij moogt ge dan wel een fabriekje bouwen dat traps en bommen maakt aan de lopende band :p

The_Cat

Legacy Member
Fenumeher zei:
Iemand de moeilijkste moeilijkheidsgraad al eens geprobeerd? Volgens mij moogt ge dan wel een fabriekje bouwen dat traps en bommen maakt aan de lopende band :p

Als ge dan dood ga moete terug van 0 beginnen dus nee dank u xD

joriske18

Legacy Member
Gisteren een paar uur gespeeld en het is best pittig. Elk gevecht moet je goed aanpakken en je mag niet doelloos beginnen klikken, want dan zal het rap gedaan zijn. Momenteel zit ik in chapter 1 dus heb nog niet kunnen proeven van de vrijheid en de impact van mijn keuzes, maar daar reken ik nog op.

Via autodetect heeft het spel mij medium settings aangewezen maar ik denk dat dit wel wat hoger kan. (Pc is een maand of 2-3 oud) Straks eens wat testen en proberen.

Edit: Ik heb wel wat last van texture 'pop-ups', textures die traag worden geladen. Iemand nog last van, enig idee hoe je dat kan oplossen?
En draait the witcher 2 standaard in 32bit? Zou wel jammer zijn van mijn 8gig :cool:

zarathustra

Legacy Member
Nordic edition hier gisteren gearriveerd. En komaan eh een spel mag toch wel al eens een uitdaging zijn ? ^^

Dobbelsteen

Legacy Member
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, geen witcher in de bus vandaag. Tot zo ver de regelmaat van TheHut :(

BubbaKush

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU, geen witcher in de bus vandaag. Tot zo ver de regelmaat van TheHut :(

De mooie tijden van de hut zijn al langer dan vandaag voorbij hoor, meeste zaken komen niet meer toe op belgische release data...

Tja kiezen he, 10-20 euro meer betalen of uw vingernagels opeten en wachten :D

Jersy

Legacy Member
leuk spel maar ik vind 2 dingen persoonlijk wel erg:

een notepad editen om uw pijltjes te mappen? das wel sucky ze, niet iedereen speelt met QSDA

weinig uitleg wel, ik herinner me wel nog iet van het eerste deel, maar om nu zomaar alle signs nog te weten ... ofwel heb ik ergens over een uitleg gekeken, maar ingame zie ik het niet staan ...

nuja zit wel nog nergens (prologue) dus zijn maar kleine minpunten die waarschijnlijk niet gaan opwegen eens ik wat verder zit

BubbaKush

Legacy Member
Jersy zei:
een notepad editen om uw pijltjes te mappen? das wel sucky ze, niet iedereen speelt met QSDA

Tis nochtans de meest ergonomische houding voor uw polsen/armen :)

Dus nooit te laat om te veranderen van speelmanier, beetje wennen eerste dagen, na weekske ben je dat gewoon en ga je ook verschil gewaar worden.

sypro9000

Legacy Member
Je moet spelen zoals hé Demons Souls speelt. Is nie zo moelijk, gewoon geen retard zijn. Ik speel gewoon met het idee van kiten en altijd de vijand voor je houden.

soulreaper

Legacy Member
sypro9000 zei:
Je moet spelen zoals hé Demons Souls speelt. Is nie zo moelijk, gewoon geen retard zijn. Ik speel gewoon met het idee van kiten en altijd de vijand voor je houden.

Ben je daarom een retard, als je het wat moeilijk hebt met combat?

scipicore

Legacy Member
Oei, blijkbaar draait da spel bij mij maar rond +/- 20FPS en ik maar denk van 'amai, da bolt nog redelijk voor zo schoon te zijn' :D
Misschien toch best tijd voor een nieuwe PC.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan