Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

QuZyX

Legacy Member
Er zijn inderdaad wat probs met hun servers - zie: Community - thewitcher.com

Maar volgens zijn ze gewoon niet voorbereid op het aantal spelers die het game gekocht hebben... Ik zelf wacht ook nog op Game Mania, maar overal waar ge kijkt en leest is het allemaal "wij hebben het gekocht"... Ben echt benieuwd naar de cijfers voor de 1ste week! :)

soulreaper

Legacy Member
QuZyX zei:
Er zijn inderdaad wat probs met hun servers - zie: Community - thewitcher.com

Maar volgens zijn ze gewoon niet voorbereid op het aantal spelers die het game gekocht hebben... Ik zelf wacht ook nog op Game Mania, maar overal waar ge kijkt en leest is het allemaal "wij hebben het gekocht"... Ben echt benieuwd naar de cijfers voor de 1ste week! :)

TW2 staat op 1 en 2 van best verkochte games op Steam. Dus ik kan me goed voorstellen dat ze ergens wel problemen hebben. Dus ik denk dat ze qua verkoopcijfers in de eerste week zich helemaal geen zorgen moeten maken :D. Des te beter voor ons.

Ikaruga

Legacy Member
kheb net the Witcher 1 uitgespeeld, maar een klein vraagske. Kheb een impasse gehouden van een paar weken sinds ik voortgedaan heb, en nu in da eindfilmke:
wie is die assasin die in de outro die aanslag probeert op Foltest? Ik kan mij die nie herinneren

soulreaper

Legacy Member
Ikaruga zei:
kheb net the Witcher 1 uitgespeeld, maar een klein vraagske. Kheb een impasse gehouden van een paar weken sinds ik voortgedaan heb, en nu in da eindfilmke:
wie is die assasin die in de outro die aanslag probeert op Foltest? Ik kan mij die nie herinneren

Niemand weet dat. Zal waarschijnlijk verder uitgelegd worden in TW2...

math

Legacy Member
Op welke pc kan ik the witcher 2 het best spelen?

Laptop

p8400 @ 2.26GHz
4gb ram
9600m gt

pc

E6600 @ 2.40GHz
2gb ram
8800 gts 640 mb

Ikaruga

Legacy Member
kzie meteen wat er tran,sfered van mijn tW1 savegame. Oa da zwaard van Foltest & Aeondight (silver sword van lady of the lake)

Anvious

Legacy Member
Fenumeher zei:
Het is fameus aan het jeuken om verder te gaan spelen thuis... Het ziet er echt héél knap uit op high en zelfs medium settings en op normal is het niet al te makkelijk. De sfeer is héél goed en vanaf de eerste 10minuten ziet ge al vrouwelijk bloot.

Het PERFECTE spel dus :p

I second that !! Ik ging al snel dood op normal difficulty en de vrouwelijke schoonheid op z'n bloot was meer dan welkom :bow::bow: Wil het spel ook graag verder spelen maar ik wil hem niet te snel uitspelen :naughty:

Ikaruga

Legacy Member
die combat, so difficult.

Grafisch wel ferm in orde

weet er trouwens iemand de impact van de meest veeleisende settings in het spel?

demon326

Legacy Member
Ikaruga zei:
die combat, so difficult.

Grafisch wel ferm in orde

weet er trouwens iemand de impact van de meest veeleisende settings in het spel?

Ubersampleling, SSOA,AA,AF...

Ikaruga

Legacy Member
kbedoelde niet per sé die ubersettings, maar gewoon de algemene settings die op de algemene performance het meeste impact hebben

kdenk dat ik zelf rond de 30 FPs gemiddeld schommel met veel op high, geen AA en geen Vsync. Vind ik acceptabel, het draait beter dan TW1 (met zijn gebrekkige aurora engine).

Kvind het juist spijtig dat er geen ingame video opties en ge telkens moet quitten en rebooten om settings te veranderen (wat on the fly vergelijken nogal moeilijk maakt, tenzij voor mensen met fotografisch geheugen of tijd teveel (prnt scrn bij elke setting))

Archangelus

Legacy Member
The_Cat zei:
Ja maar ik had via thehut besteld en de meeste die het online besteld hebben blijken het al te hebben :( sebiet is er ene van de post lopen me mijne witcher :(

Bestel nooit iets bij TheHut of Zavvi (dezelfde groep) als ge het snel wilt hebben. Die hun levertijden zijn verschrikkelijk: ik heb zelf 18 dagen op Portal 2 moeten wachten, een collega ongeveer 3 weken op Motorstorm Apocalypse.

TW2 was trouwens goedkoper bij Amazon en zelfs met gratis levering was het hier op 2 dagen.

Hut/Zavvi heeft hier volledig afgedaan.

The_Cat

Legacy Member
Archangelus zei:
Bestel nooit iets bij TheHut of Zavvi (dezelfde groep) als ge het snel wilt hebben. Die hun levertijden zijn verschrikkelijk: ik heb zelf 18 dagen op Portal 2 moeten wachten, een collega ongeveer 3 weken op Motorstorm Apocalypse.

TW2 was trouwens goedkoper bij Amazon en zelfs met gratis levering was het hier op 2 dagen.

Hut/Zavvi heeft hier volledig afgedaan.

Mja als het zo gaat blijven :( maar ik merk dat mensen die het nog bij thehut besteld hadden het ook al hebben >< maar zo'n grotere pakketen, komt dat via de post of via tnt of iets gelijkaardig? Want ik had de CE besteld.. :)

Dobbelsteen

Legacy Member
Archangelus zei:
Bestel nooit iets bij TheHut of Zavvi (dezelfde groep) als ge het snel wilt hebben. Die hun levertijden zijn verschrikkelijk: ik heb zelf 18 dagen op Portal 2 moeten wachten, een collega ongeveer 3 weken op Motorstorm Apocalypse.

TW2 was trouwens goedkoper bij Amazon en zelfs met gratis levering was het hier op 2 dagen.

Hut/Zavvi heeft hier volledig afgedaan.

Bij amazon kan je toch enkel met CC betalen? Ik heb enkele dagen geleden iets bij theHut besteld, en dat is in 3-4 werkdagen aangekomen. Morgen dus hopelijk the witcher II in de bus :)

Bluestrike

Legacy Member
Crap ik mis de group style :)
Vind combat een stuk moeilijker als t origineel, dus als iemand tips heeft voor groeps gevechten, zeker met die neckers...

NeverwinterX

Legacy Member
Zijn er grote gevolgen uit je beslissingen in the witcher 1 als je je savegame import of zijn het kleine aanpassingen in dialoog/toestand van wereld?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan