QuZyX
Legacy Member
Er zijn inderdaad wat probs met hun servers - zie: Community - thewitcher.com
Maar volgens zijn ze gewoon niet voorbereid op het aantal spelers die het game gekocht hebben... Ik zelf wacht ook nog op Game Mania, maar overal waar ge kijkt en leest is het allemaal "wij hebben het gekocht"... Ben echt benieuwd naar de cijfers voor de 1ste week!
Maar volgens zijn ze gewoon niet voorbereid op het aantal spelers die het game gekocht hebben... Ik zelf wacht ook nog op Game Mania, maar overal waar ge kijkt en leest is het allemaal "wij hebben het gekocht"... Ben echt benieuwd naar de cijfers voor de 1ste week!

. Des te beter voor ons.


sebiet is er ene van de post lopen me mijne witcher