Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ikaruga

Legacy Member
i am confuzzed. Zo een beest van een engine, maar geen 16:10 support?

gericht aan deze enkele onsolidaire types hier die het al spelen, hoe zit het met performance (settings op welk systeem?). Ter referentie plan ik dat te spelen op een Q6600, 4gig & GTX460 1gig

demon326

Legacy Member
Ikaruga zei:
i am confuzzed. Zo een beest van een engine, maar geen 16:10 support?

gericht aan deze enkele onsolidaire types hier die het al spelen, hoe zit het met performance (settings op welk systeem?). Ter referentie plan ik dat te spelen op een Q6600, 4gig & GTX460 1gig


Ik heb een 5870,Q9550 en 4GB ram, speelt vlotjes op High spec, dit op 1920*1200. Ik zet hem tijdelijk op 1920*1080 voor schermvullend beeld te hebben

Fenumeher

Legacy Member
Volgens mij pakt het spel nogal snel medium settings, zelfs als ge high kunt draaien.
Bij mij pakte hij ook medium settings terwijl ik nu wel een tamelijk recente pc heb (gekocht voor BF3 zeker mee te kunnen draaien op high binnekort).

Bosangeros

Legacy Member
Seg mannen weet er iemand waar ge in Antwerpen , het spel retail kunt kopen kheb al 7 winkels doorzocht overal staat 20 mei ??

The_Cat

Legacy Member
Bosangeros zei:
Seg mannen weet er iemand waar ge in Antwerpen , het spel retail kunt kopen kheb al 7 winkels doorzocht overal staat 20 mei ??

Misschien is het daar dan nog niet uit? De meeste die hier aan het gamen zijn hebben het van een webwinkel dacht ik :)

soulreaper

Legacy Member
Ikaruga zei:
i am confuzzed. Zo een beest van een engine, maar geen 16:10 support?

gericht aan deze enkele onsolidaire types hier die het al spelen, hoe zit het met performance (settings op welk systeem?). Ter referentie plan ik dat te spelen op een Q6600, 4gig & GTX460 1gig

Onsolidaire types? :p

Ik zelf speel op een i7 920 stock,6 gig ram geheugen en een ATI 5970. Ziet er spectaculair uit. Vreemd dat spel zelf me eerst op low zette. Ultra high is niet mogelijk ook, en niet alles staat enabled. Waarschijnlijk is het spel niet optimized voor Dual GPU's(dus niet de crossfire/SLI variant).:sad:

Fenumeher

Legacy Member
Ja het is echt wel duidelijk dat het gewoon de settings die ge normaal aankunt - 1 doet. Dus kunt ge high aan zal hij het automatisch op medium zetten. Voor performance boosts kunt ge best een paar dingen uitschakelen want het is een serieuze lijst van "advanced options".
Ik ben het aan het herinstalleren thuis en zit nu op mijn werk. Als ik straks nog altijd zonder geluid zit ga ik echt wel droevig zijn :(

Freddy_reloaded

Legacy Member
Enige tips over welke advanced opstions ge dan best uitschakelt die ene minimaal effect op u graphics hebben maar veel rekenkracht vragen?

wyvernshill

Legacy Member
feck amazon zegt me dat het langer zal duren (met andere woorden out of stock ?) om het item te krijgen en dat ze een update vragen aan hun leverancier.

What to do ... what to do ... en twas de collector !

Fenumeher

Legacy Member
Das eigenlijk een goede vraag die ik mij ook veel stel.

Wat ik al heb gehoord is dat de AA weinig verschil geeft vanaf 4x dus ge kunt die best op 4x zetten ipv 8x of zelfs 16x. De Vsync ook best uitzetten en Bloom is ook zoiets dat veel vraagt van uw PC en alleen maar een soort van lichtgevende waas toevoegd die enkel mooi is in steden (imo).
Voor de rest is het zo wat schipperen tussen de verschillende options om het beste resultaat te bekomen denk ik.

The_Cat

Legacy Member
Ik denk dat sinds mijn gamingpc nog maar een halfjaar oud hij die witcher wel op high kan spelen :p al men games draaien tot hiertoe op high zonder problemen dus ik verwacht van dit ook niet teveel :p

Fenumeher

Legacy Member
Als ge een G35 van Logitech hebt moet ge geen geluid verwachten ... -_-

Ik heb hier dus niks anders liggen buiten oortjes van nen MP3 speler... ah well...

soulreaper

Legacy Member
Fenumeher zei:
Als ge een G35 van Logitech hebt moet ge geen geluid verwachten ... -_-

Ik heb hier dus niks anders liggen buiten oortjes van nen MP3 speler... ah well...

Zou ik toch vreemd vinden. Ik heb namelijk een Logitech G930 en die werkt naar behoren.

soulreaper

Legacy Member
"iemand die weet hoe ik die ballista moet aimen?Het lukt me niet, en omdat het me niet lukt moet ik steeds maar weer mobs killen. Ik veronderstel dat je een bepaald ritme moet aanhouden met je linkse muisbutton, maar zelfs dat lukt me niet..."

DeBruyn

Legacy Member
Net gebeld naar de GM in Mol, Antwerpen. Daar hebben ze hem nog niet en staat de release ook pas voor 20 mei. Iemand die hem al wel weet liggen ergens? (Hasselt?)

demon326

Legacy Member
soulreaper zei:
"iemand die weet hoe ik die ballista moet aimen?Het lukt me niet, en omdat het me niet lukt moet ik steeds maar weer mobs killen. Ik veronderstel dat je een bepaald ritme moet aanhouden met je linkse muisbutton, maar zelfs dat lukt me niet..."

Ik heb daar ook even vast gezeten, gewoon zo snel mogelijk klikken, dan gaat die balk sneller vol en minder mobs :D

Fredvdp

Legacy Member
Fenumeher zei:
Das eigenlijk een goede vraag die ik mij ook veel stel.

Wat ik al heb gehoord is dat de AA weinig verschil geeft vanaf 4x dus ge kunt die best op 4x zetten ipv 8x of zelfs 16x. De Vsync ook best uitzetten en Bloom is ook zoiets dat veel vraagt van uw PC en alleen maar een soort van lichtgevende waas toevoegd die enkel mooi is in steden (imo).
Voor de rest is het zo wat schipperen tussen de verschillende options om het beste resultaat te bekomen denk ik.

V-sync afzetten is bij mij persoonlijk het laatste dat ik zou proberen. Ik word heel zenuwachtig als v-sync af staat.

Ikaruga

Legacy Member
dat maakt u de uitzondering op de regel. want in meer dan 80% van de gevallen zorgt V-sync voor aanzienlijke slechtere performance & input lag
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan