Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ikaruga zei:i am confuzzed. Zo een beest van een engine, maar geen 16:10 support?
gericht aan deze enkele onsolidaire types hier die het al spelen, hoe zit het met performance (settings op welk systeem?). Ter referentie plan ik dat te spelen op een Q6600, 4gig & GTX460 1gig
Bosangeros zei:Seg mannen weet er iemand waar ge in Antwerpen , het spel retail kunt kopen kheb al 7 winkels doorzocht overal staat 20 mei ??

Ikaruga zei:i am confuzzed. Zo een beest van een engine, maar geen 16:10 support?
gericht aan deze enkele onsolidaire types hier die het al spelen, hoe zit het met performance (settings op welk systeem?). Ter referentie plan ik dat te spelen op een Q6600, 4gig & GTX460 1gig

ad:
Fenumeher zei:Als ge een G35 van Logitech hebt moet ge geen geluid verwachten ... -_-
Ik heb hier dus niks anders liggen buiten oortjes van nen MP3 speler... ah well...
soulreaper zei:"iemand die weet hoe ik die ballista moet aimen?Het lukt me niet, en omdat het me niet lukt moet ik steeds maar weer mobs killen. Ik veronderstel dat je een bepaald ritme moet aanhouden met je linkse muisbutton, maar zelfs dat lukt me niet..."

Fenumeher zei:Das eigenlijk een goede vraag die ik mij ook veel stel.
Wat ik al heb gehoord is dat de AA weinig verschil geeft vanaf 4x dus ge kunt die best op 4x zetten ipv 8x of zelfs 16x. De Vsync ook best uitzetten en Bloom is ook zoiets dat veel vraagt van uw PC en alleen maar een soort van lichtgevende waas toevoegd die enkel mooi is in steden (imo).
Voor de rest is het zo wat schipperen tussen de verschillende options om het beste resultaat te bekomen denk ik.