Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

demon326

Legacy Member
Ik hoop echt het spel dinsdag al te hebben, mijn vorige game die uit de UK kwam(niet via shopto.net), maar via een andere shop, kwam tot mijn grote verbazing binnen de 48 uur aan :eek:

Ikaruga

Legacy Member
moet TW1 nog afwerken. Zit in the village in chapter 4, is dat nog ver?

Kben wel bezig met chinese text (like a baws)

The_Cat

Legacy Member
Ikaruga zei:
moet TW1 nog afwerken. Zit in the village in chapter 4, is dat nog ver?

Kben wel bezig met chinese text (like a baws)

Lol chinees? Toch geen gedownloade versie :wtf:?

Ikaruga

Legacy Member
nee, kunt chinees kiezen bij het installen van 1.4. Spijtig dat enkel tekst is

The_Cat

Legacy Member
Ikaruga zei:
nee, kunt chinees kiezen bij het installen van 1.4. Spijtig dat enkel tekst is

Ah dat wist ik niet.
Maar ik heb die versie's ook niet gehad denk ik, want ik kocht de enhanched versie bij de game mania en dat was 1.5 denk ik :)

Dobbelsteen

Legacy Member
Ikaruga zei:
moet TW1 nog afwerken. Zit in the village in chapter 4, is dat nog ver?

Kben wel bezig met chinese text (like a baws)

Toch nog wel een pak ja. Nu zit je op 2/3e van het spel, ruw geschat. Je hebt dan nog een redelijk uitgebreid chapter 5 en de epiloog (MUST ... NOT .... SPOIL .... :unsure: )

Ikaruga

Legacy Member
tussen het leren door zit het er niet in dat ik het ga uitspelen voor TW2 binnenkomt.

Nog wat uitstellen om aan TW2 te beginnen dan

Dobbelsteen

Legacy Member
Ikaruga zei:
tussen het leren door zit het er niet in dat ik het ga uitspelen voor TW2 binnenkomt.

Nog wat uitstellen om aan TW2 te beginnen dan

Lolz, ik dacht dat gij als RPG-speler het eerste deel al lang uit had :unsure:

Bij mij gaat het ook wel wringen met mijn studeerplanning :(

demon326

Legacy Member
eprode zei:
tis aant installeren se :p ben benieuwd!

Als we het hier over TW2 hebben, die pas dinsdag te verkrijgen is, willen we er niets over horen. Deze game moet legaal in de collectie zitten.

eprode

Legacy Member
Jullie kunnen hem mss pas dinsdag krijgen, ik heb hem al.
En nee kheb hem niet gedownload, dus sterf zelf met een gezwel op je kontgat

Ikaruga

Legacy Member
Dobbelsteen zei:
Lolz, ik dacht dat gij als RPG-speler het eerste deel al lang uit had :unsure:

Bij mij gaat het ook wel wringen met mijn studeerplanning :(

ik heb zo een psychologische aandoening die zorgt dat ik zelden iets uitspeel, en altijd stop net voor 't einde ...

tenzij dat een spel echt superboeiend blijft. in The Witcher lijkt chapter 4 een beetje een trage, nogal saaie impasse te zijn die de flow wat verneukt

Dobbelsteen

Legacy Member
Ikaruga zei:
ik heb zo een psychologische aandoening die zorgt dat ik zelden iets uitspeel, en altijd stop net voor 't einde ...

tenzij dat een spel echt superboeiend blijft. in The Witcher lijkt chapter 4 een beetje een trage, nogal saaie impasse te zijn die de flow wat verneukt

Yup, die hebben ze er volgens mij ingestoken om het spel wat langer te maken. Er zijn natuurlijk nog andere redenen, maar waarom zo lang? Samen met het eerste chapter (die voze kapelletjes vullen met die kaarsjes, overal van die voze honden grinden, ...) vind ik dat het slechtste van het spel. Chapter 5 brengt wel heel veel veranderingen :love:

En lolz, dat syndroom hebben piraten ook: maar bij hun komt het omdat ze zoveel downloaden en zoveel keuze hebben dat ze eigenlijk amper gamen. Ik heb ook wel last van iets gelijkaardigs, maar bij mij komt het door het verkennen. Bvb bij fallout 3 heb ik mij uren en uren goed geamuseerd, maar dan uiteindelijk gestopt zonder het hoofdverhaal uit te spelen :unsure:

Maar wat heb je dan gedaan met spelletjes als Oblivion? Daar was bijna geen doorkomen aan :sop:

soulreaper

Legacy Member
eprode zei:
Jullie kunnen hem mss pas dinsdag krijgen, ik heb hem al.
En nee kheb hem niet gedownload, dus sterf zelf met een gezwel op je kontgat

Je hebt hem wel gedownload, anders kon je hem onmogelijk al hebben. Je hebt het misschien wel legaal gedaan :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan