soulreaper
Legacy Member
Hannibal zei:Mijn nieuwe PC gaat hier zo hard niet zijn tegen de 17de.ad:
Je mag zolang wel bij mij komen spelen

EDIT
e game bedoel ik 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hannibal zei:Mijn nieuwe PC gaat hier zo hard niet zijn tegen de 17de.ad:

e game bedoel ik 
soulreaper zei:Je mag zolang wel bij mij komen spelen
EDITe game bedoel ik
![]()
Ikaruga zei:zonder die EDIT, de ambiguïteit, oh looo-oordy lord!

Jaja, en gij continue spoilen zeker !soulreaper zei:Je mag zolang wel bij mij komen spelen
EDITe game bedoel ik
![]()
Ikaruga zei:moet TW1 nog afwerken. Zit in the village in chapter 4, is dat nog ver?
Kben wel bezig met chinese text (like a baws)
?Ikaruga zei:nee, kunt chinees kiezen bij het installen van 1.4. Spijtig dat enkel tekst is

Ikaruga zei:moet TW1 nog afwerken. Zit in the village in chapter 4, is dat nog ver?
Kben wel bezig met chinese text (like a baws)
)Ikaruga zei:tussen het leren door zit het er niet in dat ik het ga uitspelen voor TW2 binnenkomt.
Nog wat uitstellen om aan TW2 te beginnen dan


eprode zei:tis aant installeren seben benieuwd!
eprode zei:tis aant installeren seben benieuwd!
Dobbelsteen zei:Lolz, ik dacht dat gij als RPG-speler het eerste deel al lang uit had
Bij mij gaat het ook wel wringen met mijn studeerplanning![]()

Ikaruga zei:ik heb zo een psychologische aandoening die zorgt dat ik zelden iets uitspeel, en altijd stop net voor 't einde ...
tenzij dat een spel echt superboeiend blijft. in The Witcher lijkt chapter 4 een beetje een trage, nogal saaie impasse te zijn die de flow wat verneukt



eprode zei:Jullie kunnen hem mss pas dinsdag krijgen, ik heb hem al.
En nee kheb hem niet gedownload, dus sterf zelf met een gezwel op je kontgat
