Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NeverwinterX

Legacy Member
Ik zou nog niet te ongerust worden. Die requirements komen ongeveer overeen met die van Crysis 2 en die haalde ik net niet (8800GTS zit net onder de 8800GT) en nochtans kan ik dat prima spelen op 40-50fps op de high setting op resolutie van 1440*900.

demon326

Legacy Member
NeverwinterX zei:
Ik zou nog niet te ongerust worden. Die requirements komen ongeveer overeen met die van Crysis 2 en die haalde ik net niet (8800GTS zit net onder de 8800GT) en nochtans kan ik dat prima spelen op 40-50fps op de high setting op resolutie van 1440*900.

een RPG engine vergelijken met een shooter engine, goed bezig:p. The witcher zal toch wat zwaarder zijn, daar er veel meer tegelijk op het scherm gebeurd :unsure:

NeverwinterX

Legacy Member
benny zei:
een RPG engine vergelijken met een shooter engine, goed bezig:p. The witcher zal toch wat zwaarder zijn, daar er veel meer tegelijk op het scherm gebeurd :unsure:

Ik bedoel maar dat ge niet direct moet beginnen panikeren als ge de requirements niet haalt. (En nee er gebeurt niet meer op het scherm tegelijk.)

lapino

Legacy Member
9lives (ik dus) is ook bezig met preview, maar gaan het grondig doen, dus zal pas voor binnen 14 dagen of zo zijn. Hier alvast paar screens uit begin :)



















demon326

Legacy Member
lapino zei:
9lives (ik dus) is ook bezig met preview, maar gaan het grondig doen, dus zal pas voor binnen 14 dagen of zo zijn. Hier alvast paar screens uit begin :)

Daar kan Dragon effect nog iets van leren! :love:

Ikaruga

Legacy Member
'k zal die uitspraak met ne container zout nemen zeker?

1 the witcher spel in 4 jaar tijd dan steeds slechtere sequels in 2 jaar tijd.
"Top titels" betekent tegenwoordig niet meer dan bugged half assed spel gereleased onder een grote naam, terwijl andere spellen doorgaans hetzelfde zijn met een onbekende developer naam erop geplakt ...

soulreaper

Legacy Member
Ikaruga zei:
'k zal die uitspraak met ne container zout nemen zeker?

1 the witcher spel in 4 jaar tijd dan steeds slechtere sequels in 2 jaar tijd.
"Top titels" betekent tegenwoordig niet meer dan bugged half assed spel gereleased onder een grote naam, terwijl andere spellen doorgaans hetzelfde zijn met een onbekende developer naam erop geplakt ...

Probeer maar niet te discussieren met een Bioware fanaat.In de DA2 thread werd ik ook met boe geroep onthaald omdat ik durfde te melden dat DA2 op niets trok ivm met TW2.Heck,het trok zelfs op niks ivm TW1.Als TW2 een verhaal met diepgang heeft en dezelfde interactie heeft met partymembers als de DA games(alhoewel ik het een dikke afgang vond in DA2 dat je niet tijdens het reizen een cutscene met een van de partymembers kon triggeren,dat dat enkel op vastgelegde plaatsen ging),dan zou TW2 wel eens de beste RPG van de laatste jaren kunnen worden.En dan hoop ik van harte dat Bioware eens TW2 speelt om te zien hoe het wel moet.

Ikaruga

Legacy Member
ik ben (en nu in zekere mate was) ook een bioware fan, maar DA2 was effectief wel een harde tegenvaller.

Nu goed, 'k heb hem intussen gepre-ordered. Kmoet de eerste nog uitspelen.

De UI in 2 ziet er cosmetisch iets minder uit, 'k vond die fancy amulet uit de 1ste wel wijs. Maar grafisch, je ne klaag pas

Freddy_reloaded

Legacy Member
Ik vond The Witcher 1 een absolute topper! en twijfel er niet aan dat deel 2 dat evenaart. Anderzijds op het (naar mijn inzien) iets minder goede Dragon Age (1&2) na, kan je toch bezwaarlijk het niveau van Bioware (vnl KOTOR & Mass Effect franchise) in twijfel trekken...

Thank being said, laat Geralt maar komen! Ben voor de gelegenheid den 1 nog is aan het doorspelen zodat ik m'n savegame kan importen! :D

dr.lee

Legacy Member
soulreaper zei:
Probeer maar niet te discussieren met een Bioware fanaat.In de DA2 thread werd ik ook met boe geroep onthaald omdat ik durfde te melden dat DA2 op niets trok ivm met TW2.

Ik heb mijn al ingehouden in het Rift en DA2 forum, maar 'k moet nu toch ff reageren. Ja, jij kreeg nog al eens boe geroep omdat je iets slechts zij over DA2... :ironic:
Het is niet de kritiek opzich die je geeft ongelooflijk stoort, het is de ongelooflijk infantiele manier waarop jij ze geeft.
X-aantal pagina's lang dezelfde commentaar spammen (nog voor de game zelfs uitgebracht is!) en iedereen die het niet met u eens is als idioot / fanboy beschouwen is de manier bij uitstek om een topic te verzieken en getuigd ook van weinig respect voor de mening van anderen.

soulreaper zei:
Heck,het trok zelfs op niks ivm TW1.Als TW2 een verhaal met diepgang heeft en dezelfde interactie heeft met partymembers als de DA games(alhoewel ik het een dikke afgang vond in DA2 dat je niet tijdens het reizen een cutscene met een van de partymembers kon triggeren,dat dat enkel op vastgelegde plaatsen ging),dan zou TW2 wel eens de beste RPG van de laatste jaren kunnen worden.En dan hoop ik van harte dat Bioware eens TW2 speelt om te zien hoe het wel moet.

Het feit da ge hier weer in het The Witcher topic WEERAL moet beginnen afgeven op DA2 en iedereen die dat spel nog redelijk leuk vindt om te spelen meteen Bioware fanboys begint te noemen (dank u voor mijn vorige opmerking meteen te bewijzen) is toch frappant imo. Wat hebben DA2 en TW2 gemeenschappelijk buiten dat het 2 rpg's zijn? Niks! Andere rulesets, andere fantasy-setting, ander combatsysteem, solo play vs party play,... Die games hebben zo goed als niks gemeenschappelijk om te kunnen vergelijken. Ge hoopt op dezelfde partymember interactie? Lol, in the witcher speelt ge het grootste deel van den tijd ALLEEN, hebt ge TW1 zelfs wel gespeeld?
Nuja, hetzelfde gaat op voor Rift, u eindeloos gespam van dezelfde ongefundeerde kritieken daar komt iedereen ook de strot uit. Wat ge daar nog altijd in die thread doet ook al speelde het spel niet is mij een raadsel. Ge hebt u standpunten gezegd, laat nu de mensen die dat spel wél tof vinden daar lekker discussiëren over hun spel zonder dat ze om de 5 posten een rant van u daartussen moeten vinden.

Om dan toch nog ff iets on-topic te zeggen:
Die screens zien er dik inorde uit :) TW2 is er ééntje waar'k al lang op aan het wachten ben. 'k heb er alle vertrouwen in dat de gepassioneerde mannen & vrouwen van cd projekt er weer een toppertje van gaan maken.

Dobbelsteen

Legacy Member
Conversaties zien er maar zo-zo uit op de screens, de rest is dan weer prachtig.

Het spel zal de enige instant buy van de afgelopen 2 jaar zijn voor mij, triestig genoeg.

Deze week (denk ik) doen ze ook een grote conferentie. Staat normaal wel op hun site :)

En over de dragon age discussie: ik vond de 1e al maar vrij repetitief en saai, dus heb deel 2 zelfs niet overwogen om te kopen. Iedereen zijn mening natuurlijk.

soulreaper

Legacy Member
Deleted post,was aan het ranten en bepaalde mensen kunnen daar niet tegen en dan worden ze persoonlijk...

Namko heeft een +rep gekregen in de Rift thread omdat hij op constructieve wijze mij van antwoord diende.Iets waar bepaalde mensen nog van kunnen leren.Degene die het niet leren en me steeds persoonlijk aanvallen die weten over wie ik het heb,en die gaan reported worden vanaf NU.

Voor de rest zal ook vanaf nu mijn mening over games voor mezelf houden,en zal enkel nog van genot kreunen als ik eens een game wel goed vindt,want negatieve meningen worden toch niet geapprecieerd.

Cheshire Cat

Legacy Member
lapino zei:
9lives (ik dus) is ook bezig met preview, maar gaan het grondig doen, dus zal pas voor binnen 14 dagen of zo zijn. Hier alvast paar screens uit begin :)

Hoe vallen de conversaties mee t.o.v. TW1; zijn deze minder stroef? Of tja, ik weet niet hoe ik het moet noemen... Pools-Engels? :unsure:

soulreaper

Legacy Member
Cheshire Cat zei:
Hoe vallen de conversaties mee t.o.v. TW1; zijn deze minder stroef? Of tja, ik weet niet hoe ik het moet noemen... Pools-Engels? :unsure:

Ik vond dat net de charme,dat zware Poolse accent?

Cheshire Cat

Legacy Member
Ik heb het eerder over de geschreven tekst. Een kameraad uit Engeland haalde van de week aan dat sommige conversatie-lijnen getoond op screenshots wederom 'onnatuurlijk' overkomen.

Ik meen dat hij verwees naar die waar Geralt met een groep dwarves aan tafel zit in een tavern/inn. De tekst daarop leest "waiting to get your fuck", of iets dergelijks.

Ik vermijd deze topic of andere sites liever als de pest, zodat ik zeker GEEN spoilers tegenkom. Maar dit wil ik toch even weten. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan