Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NeverwinterX zei:Ik zou nog niet te ongerust worden. Die requirements komen ongeveer overeen met die van Crysis 2 en die haalde ik net niet (8800GTS zit net onder de 8800GT) en nochtans kan ik dat prima spelen op 40-50fps op de high setting op resolutie van 1440*900.
. The witcher zal toch wat zwaarder zijn, daar er veel meer tegelijk op het scherm gebeurd 
benny zei:een RPG engine vergelijken met een shooter engine, goed bezig. The witcher zal toch wat zwaarder zijn, daar er veel meer tegelijk op het scherm gebeurd
![]()
lapino zei:9lives (ik dus) is ook bezig met preview, maar gaan het grondig doen, dus zal pas voor binnen 14 dagen of zo zijn. Hier alvast paar screens uit begin![]()

Ge vergeet wel dat BioWare in ongeveer dezelfde productietijd 4 toptitels aflevert.benny zei:Daar kan Dragon effect nog iets van leren!![]()
Ikaruga zei:'k zal die uitspraak met ne container zout nemen zeker?
1 the witcher spel in 4 jaar tijd dan steeds slechtere sequels in 2 jaar tijd.
"Top titels" betekent tegenwoordig niet meer dan bugged half assed spel gereleased onder een grote naam, terwijl andere spellen doorgaans hetzelfde zijn met een onbekende developer naam erop geplakt ...

soulreaper zei:Probeer maar niet te discussieren met een Bioware fanaat.In de DA2 thread werd ik ook met boe geroep onthaald omdat ik durfde te melden dat DA2 op niets trok ivm met TW2.
soulreaper zei:Heck,het trok zelfs op niks ivm TW1.Als TW2 een verhaal met diepgang heeft en dezelfde interactie heeft met partymembers als de DA games(alhoewel ik het een dikke afgang vond in DA2 dat je niet tijdens het reizen een cutscene met een van de partymembers kon triggeren,dat dat enkel op vastgelegde plaatsen ging),dan zou TW2 wel eens de beste RPG van de laatste jaren kunnen worden.En dan hoop ik van harte dat Bioware eens TW2 speelt om te zien hoe het wel moet.
TW2 is er ééntje waar'k al lang op aan het wachten ben. 'k heb er alle vertrouwen in dat de gepassioneerde mannen & vrouwen van cd projekt er weer een toppertje van gaan maken.
NeverwinterX zei:Komt er eigenlijk een demo?
Ik lees trouwens dat er geen ondersteuning is voor 16:10 resoluties, wtf? Game only works with 16:9... wait... what???
. Ik hoop ten zeerste dat ze dit desnoods met een patch fixen.. Voo rmij is dit een groot minpunt.lapino zei:9lives (ik dus) is ook bezig met preview, maar gaan het grondig doen, dus zal pas voor binnen 14 dagen of zo zijn. Hier alvast paar screens uit begin![]()

Cheshire Cat zei:Hoe vallen de conversaties mee t.o.v. TW1; zijn deze minder stroef? Of tja, ik weet niet hoe ik het moet noemen... Pools-Engels?![]()
