Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bluto

Legacy Member
mp4me zei:
Citaat:
The Witcher:
We know there's been a bit of coverage online about our potential pursuit of legal action against people who illegally download The Witcher 2 (which we're releasing DRM-free, where possible)... but rest assured: our business is making great RPGs, not hunting pirates


Echt respect voor die mannen,deze game koop ik zeker.En ik hoop dat er velen zullen volgen want zo'n developers moet je gewoon steunen.

Alleen jammer dat TW2 korter gaat zijn dan zijn voorganger.

Bwa, een beetje korter is geen ramp, aangezien de eerste witcher precies wel een vrij lange speelduur heeft (ben er nu mee bezig). Maar het moet geen Call of duty worden natuurlijk.

mp4me

Legacy Member
Bluto zei:
Bwa, een beetje korter is geen ramp, aangezien de eerste witcher precies wel een vrij lange speelduur heeft (ben er nu mee bezig). Maar het moet geen Call of duty worden natuurlijk.

Ik vond de speelduur juist gepast.Er zijn ook niet zoveel sidequests dus ik heb een beetje schrik dat het te kort gaat zijn.

Inspector Monkfish

Legacy Member
Ik heb de eerste nog (lang) niet uitgespeeld, maar deze wordt toch ook gekocht hoor :)

demon326

Legacy Member
minima sys specs:
2.2 Ghz dualcore cpu
1GB ram indien xp, indien windows vista of hoger: 2GB ram
8800GT of een gelijkaardige ati kaart.

oftewel, geen single core support :D

xBrentx

Legacy Member
The_Cat zei:
Ugh, dat lijkt me eerlijk gezegd minder ><
Hoe dikwijls ik ben doodgegaan in de eerste versie ><
Dan zou ik nu nog minder ver zitten dan waar ik nu al zit.
En dan ben ik niet echt voorstander van het feit om als dlc een oplossing te geven om toch verder te kunnen gaan :S

Niemand verplicht je ook om op de hoogste moeilijkheidsgraad te spelen he :P

The_Cat

Legacy Member
xBrentx zei:
Niemand verplicht je ook om op de hoogste moeilijkheidsgraad te spelen he :P

Ah dan heb ik ernaast gelezen xD
Ik dacht dat het zo algemeen ging zijn ^^

yavik

Legacy Member
ik heb nog eens te enhanced version van the witcher gekocht op steam met die promo's, is wel zalig gampie vooral nu dat de laat tijden sneller gaan

soulreaper

Legacy Member
Nieuwe screenshots...
the-witcher-2_rdgxe.jpg


DragonAge 2 lijkt nu helemaal op niks te trekken :(

VictorVonDoom

Legacy Member
dacht dat die scene gecensureerd was, ze hield haar hand voor haar b****

Fdzzaigl

Legacy Member
soulreaper zei:
Nieuwe screenshots...
the-witcher-2_rdgxe.jpg


DragonAge 2 lijkt nu helemaal op niks te trekken :(

Cus GFX is all that makes a game amirite?

Anyhow,.. onnozele wedstrijden tussen fans achterwege gelaten kijk ik echt uit naar TW2, het ziet er naar uit dat ze in deze game de andere personages echt gaan uitdiepen.

De nieuwe NPC AI is ook iets dat echt indruk maakte in de trailers.

demon326

Legacy Member
Fdzzaigl zei:
Cus GFX is all that makes a game amirite?

Anyhow,.. onnozele wedstrijden tussen fans achterwege gelaten kijk ik echt uit naar TW2, het ziet er naar uit dat ze in deze game de andere personages echt gaan uitdiepen.

De nieuwe NPC AI is ook iets dat echt indruk maakte in de trailers.

Ik vindt het net goed dat er eens een dev is die de games nog maakt uit liefde, en de fans erbij wilt betrekken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan