Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

wyvernshill

Legacy Member
lol de artbook hebben ze digitaal bijgevoegd ?

Amai ocharme diegene die dat dan nu kopen. Die artbook was van een fantastisch goede kwaliteit. A4 formaat +100 Pagina's van hoge kwaliteitspapier (glossy).

Dit is zowat de enige special edition die ik het ooit waard vond om te kopen. Al de andere bevatten meestal waardeloze brol.

Bluto

Legacy Member
Ik heb de platinum ook gekocht. Ik had het niet echt gepland, maar 14 euro is toch wel ok :)
Waarom zit er in godsnaam een game guide bij vol spoilers? Wie gebruikt dat nu?

Wat staat er eigenlijk allemaal op die tweede cd? Ik kan het de volgende dagen wrs nog niet testen.

demon326

Legacy Member
dead squad zei:
Hoe komt het dat steam zegt dat het al available is?

Dat zal wel de The witcher 1 zijn, de tweede is nog in de maak, maar is wel al te preorderen :)

dead squad

Legacy Member
Hah, bug op Steam dan :p
Now available: The Witcher 2: Assassins of Kings Digital Premium Edition, bij Featured items.
En als ge naar de release date gaat kijken staat er November 2010.

sypro9000

Legacy Member
Ah dikke fail ik wist dat het pas voor 2011 was. Nuja, ik koop het toch daar niet van.

k'dacht efkes dat het echt voor november was :(

sypro9000

Legacy Member
Nah, Steam it is, veel te gemakelijk. €32 trouwens als je iemand kent die kan giften in de us of een proxy/vpn opzet met een second account en zo gift.

soulreaper

Legacy Member
sypro9000 zei:
Nah, Steam it is, veel te gemakelijk. €32 trouwens als je iemand kent die kan giften in de us of een proxy/vpn opzet met een second account en zo gift.

Steam...Ik heb op Gog gepreodered,krijg een check van 16 euro voor vrij te besteden ôp Gog,kan kiezen uit 5 spellen om 1tje gratis te kiezen,en hoef pas te betalen op de dag van verschijnen?Beat that Steam:naughty:

sypro9000

Legacy Member
Als dit hier dan toch terzake doet, het gaat hem meer om het platform. Steam is voor mij zoals een PS3 en 360. Het gemak dat alles automatisch update en al de mensen waar ik samen mee speel, online, op één plaats te vinden zijn. Ik ben tegen monopolies, maar voor digital distribution is er geen andere optie. Eén platform/client is wat ik maximaal zal draaien. Ik ben nogal veel bezig met mijn PC en bij gevolg format ik regelmatig waardoor het gemak van Steam ondenkbaar is.

soulreaper

Legacy Member
sypro9000 zei:
Als dit hier dan toch terzake doet, het gaat hem meer om het platform. Steam is voor mij zoals een PS3 en 360. Het gemak dat alles automatisch update en al de mensen waar ik samen mee speel, online, op één plaats te vinden zijn. Ik ben tegen monopolies, maar voor digital distribution is er geen andere optie. Eén platform/client is wat ik maximaal zal draaien. Ik ben nogal veel bezig met mijn PC en bij gevolg format ik regelmatig waardoor het gemak van Steam ondenkbaar is.

Goed,de mensen waar je samen mee speelt ook op steam,voor de rest doet GOG identiek hetzelfde.Je kan onbeperkt je games herdownloaden bij Gog.Ik krijg het schijt van mensen die denken dat Steam de Messias is,en dit is niet persoonlijk op jou,Spyro9000.En ja,ik gebruik Steam zelf dagelijks...

sypro9000

Legacy Member
Dat GOG identiek hetzelfde zou zijn, klopt niet, want ik moet het spel gaan downloaden op een website dat in feite geen platform op zich is. Dat Steam word gedoopt tot de "messias" klopt ook niet helemaal, want het heeft zo zijn redenen waarom het geworden is wat het is vandaag. Bij mij gaat het vooral om de gedachte dat ik alles op één plaats heb en maar 1 klik moet doen om iets te kopen en maar 1 klik moet doen om iets te spelen. De gedachte dat ik iets zou moeten installeren, CD in een drive of zelfs maar een CD Key zou moeten ingeven is voor mij onbestaande in het jaar 2010. Alhoewel de reden waarom ik weigerachtig tegenover andere distributie methodes sta vooral komt door het feit dat ik alles op één plaats wil hebben, zoals ik al zei.

Deze discussie is natuurlijk totaal irrelevant en mag van mij verwijderd worden, maar ik vond het toch belangrijk mijn mening te verdedigen.

demon326

Legacy Member
Piraten, wees gerust:

The Witcher:
We know there's been a bit of coverage online about our potential pursuit of legal action against people who illegally download The Witcher 2 (which we're releasing DRM-free, where possible)... but rest assured: our business is making great RPGs, not hunting pirates :)

Al blijf ik erbij, games door cd red project horen gekocht te worden!

The_Cat

Legacy Member
Alle games horen gekocht te worden :)
Ik vind dat wel meer ontwikkelaars dit mogen doen.
Vantijd met die DRM is meer zever dan iets anders.
Ik heb splinter cell links laten liggen (tot mijn grote spijt) vanwege het feit dat je constante internetverbinding moet hebben. Alleen valt mijn internet van tijd tot tijd weg.
Erg leuk als je dan midden in een missie zit.
Andere ontwikkelaars zouden een voorbeeld moeten nemen van Red project!
Dan zouden ze heel wat mensen miserie besparen, en belonen werkt nog altijd beter dan straffen xD

mp4me

Legacy Member
Citaat:
The Witcher:
We know there's been a bit of coverage online about our potential pursuit of legal action against people who illegally download The Witcher 2 (which we're releasing DRM-free, where possible)... but rest assured: our business is making great RPGs, not hunting pirates


Echt respect voor die mannen,deze game koop ik zeker.En ik hoop dat er velen zullen volgen want zo'n developers moet je gewoon steunen.

Alleen jammer dat TW2 korter gaat zijn dan zijn voorganger.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan