Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

demon326

Legacy Member
thelordofpee zei:
Is dit free-roam en ook op PS3?

The witcher 2 is voorlopig pc only(zoals het hoort!)
Voor zover ik me herinner zijn beide games niet bepaald free roaming:p

Hannibal

Legacy Member
thelordofpee zei:
Is dit free-roam en ook op PS3?
Er werd al wel een demo getoond die werd bestuurd dmv een Xbox 360 controller dus bestaat de kans wel dat er console versies uit gaan komen.

Marly

Legacy Member
koji zei:
The Last Wish is die verzameling short stories zeker? Die is echt wel goe, Blood of Elves is nogal lullig dat het het eerste boek in een reeks van 5 is ofzo (met referenties naar gebeurtenissen in The Last Wish) maar die ander 4 boeken zijn nog niet vertaald naar het Engels...

Best wel knap hoe goed dat CD Projekt dat universum heeft omgezet naar een CRPG.

The Last Wish is blijkbaar een short-story. Heb het boek nog niet ontvangen. Blood of the Elves nog niet besteld. Nog eventjes mee wachten tot 2de uit de reeks is vertaald.

Er is ook nog een andere short story maar de naam ervan ontgaat me eventjes :)

Edit: The Road with No Return (?)

Nighth4wkske

Legacy Member
thelordofpee zei:
Is dit free-roam en ook op PS3?

Das toch snel gevonden
ff genomen van IGN


The Witcher 2: Assassins of Kings

This is a sequel to the cult favorite RPG game by CD Projekt.
Genre: RPG
Publisher: Atari
Developer: CD Projekt
Release Date: TBA
Also on: X360, PS3

Marly

Legacy Member
Even een update:

Vandaag zou normaal de Enhanced Platinum Edition moeten uitkomen in België. Helaas is het blijkbaar weer uitgesteld.

Ik ga het gewoon via Amazon ofzo bestellen. Echt raar en frustrerend :doh:

Ondertussen het boek The Last Wish uitgelezen. Leest heerlijk & snel.
Normaal ben ik niet zo'n fan van kortverhalen, maar t'is goed gedaan.

Aangezien ik het spel zelf nog niet gespeeld heb was het wel leuk om het hele verhaal rond de intro te weten. Het boek start daar dan ook mee.

YouTube - The Witcher Intro

Dit vraagt naar meer :love:

Het eerste deel, Blood of the Elves zou normaal volgende week moeten toekomen.

demon326

Legacy Member
Nighth4wkske zei:
Das toch snel gevonden
ff genomen van IGN


The Witcher 2: Assassins of Kings

This is a sequel to the cult favorite RPG game by CD Projekt.
Genre: RPG
Publisher: Atari
Developer: CD Projekt
Release Date: TBA
Also on: X360, PS3

Elke site gaat er vanuit dat het multiplatform wordt, maar de devs zelf zeggen dat er nog niets vaststaat, als er voldoende geld is komen de consoles aanbod, anders zullen deze moeten wachten :evil:

koji

Legacy Member
Lol, ja net zoals den eerste, toen heb ik echt nog nen tijd gewacht op die 360 port die der wel ging komen...

dA_WiZ

Legacy Member
de game mania heeft het ook nog ni binne gvd.
als da weeral gecanceld is is da echt wel kut.

diknmuis

Legacy Member
gisteren in GM geweest om te vragen achter fallout, ik vroeg ook om mn plat editie van de witcher, in de computer stond er al ipv 22, 29/10
edit: ondertss ook op GM site 29/10

moonhippo

Legacy Member
Ik snap echt niet als ze die maar blijven uitstellen, vraag me echt af wat de reden zou zijn

dA_WiZ

Legacy Member
Ik ben vandaag mijn plat enhanced ed van de witcher gaan halen.
Eindelijk was hij binnen.
Ik ben benieuwd.

Marly

Legacy Member
dA_WiZ zei:
Ik ben vandaag mijn plat enhanced ed van de witcher gaan halen.
Eindelijk was hij binnen.
Ik ben benieuwd.

Vandaag ook mijn platinum edition gaan afhalen.
t'Is nu aan het installeren.

Snel eten maken, eten en dan gamen :p

t'Gaat morgen een zware dag worden op het werk :unsure:

wyvernshill

Legacy Member
En wat is nu het verschil tussen dit en de originele collector edition met alle patches ?

Hebben ze die enorme artbook er ook opnieuw bijgevoegd plus audio cd ?

dA_WiZ

Legacy Member
Trouwes ik amuzeer me rot met "the witcher"
Da alchemy systeem in da spel is echt zaalig.
Al die potions maken = feestje.
Nen dikke aanrader.
En die gerald is muug baddass, die dialogen zijn ook wel goed gedaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan