Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vorda

Legacy Member
Zeker dat je met dat "wazig" het niet over de motion blur effecten hebt? Ikzelf zet die altijd uit, speelt niet aangenaam imo.

Goblin13

Legacy Member
Zijn uptodate
Dus... Ni perse een extra 5850 nodig?
Edit ik zal die Blur effecte is nakijke
Sorry maar 1st x een pc game zijn er wel veel graphic instellinge he

Goblin13

Legacy Member
Heb een 5850 gevonden zou ik deze aanschaffen? Zodat ik alles perfect draai?

Vorda

Legacy Member
Dan ga je naar tri-fire, geen idee of TW2 daar goed mee scaled. Google eens wat he. Bovenal zou ik een FPS teller/osd eerst gebruiken, om te zien of het niet gewoon een of andere instelling is. MSI Afterburner heeft een heel goede OSD.

Pablo25

Legacy Member
Archangelus zei:
Kies dan eerst een andere optie. :)
Tip: "It all began this morning..." klinkt dat niet als een goede dialoog optie om mee te beginnen? :p



hahah, met deze tip ben ik niet veel, geen enkele optie begint hiermee :p

Archangelus

Legacy Member
Pablo25 zei:
Archangelus zei:
Kies dan eerst een andere optie. :)
Tip: "It all began this morning..." klinkt dat niet als een goede dialoog optie om mee te beginnen? :p



hahah, met deze tip ben ik niet veel, geen enkele optie begint hiermee :p

Huh? Heb je het niet over de eerste conversatie die je met Roche hebt?
Daar heb je toch een stuk of 4 opties, o.a. de bovenste die gaat over het begin vd dag en een optie over een draak?

Of heb je al een stuk gespeeld en ben je daar voorbij?

Goblin13

Legacy Member
Is het van belang eigenlijk dat ik deel 1 nooit heb gespeeld? Zijn de gameplay en graphi s evenredig?
Edit: er is veel op te lossen in het stadje zelf hè
Blijf dr mr rondlope

Archangelus

Legacy Member
Deel 1 heeft niet rechtstreeks invloed op 2, al zijn er een paar dingen die overkomen als ge uw save importeert. In het originele spel leer je ook o.a. Triss, Dandelion en Zoltan beter kennen dan hun introductie hier.

Gameplay en graphics zijn anders, The Witcher is van 2007, maar het is wel een zalig spel.

Goblin13

Legacy Member
Dus nu nog steeds de moeite waard? En gameplay gelijkaardig? Heb deze besteld nu omdat ik zo onder de i druk was v deel 2? Nog games vergelijkbaar met witcher2

Archangelus

Legacy Member
Ik vond The Witcher destijds een van de meest vernieuwende RPGs in jaren. Net zoals in nr 2 krijg je een hoop keuzes voorgeschoteld waar niet altijd duidelijk is wat nu de "goede" of "juiste" keuze is. Zelfs meer dan in de 2de.

Op dat gebied en verhaal zijn ze zeker vergelijkbaar en even goed. Combat en skill training is iets anders, al heb je ook weer een steel/silver sword en de bekende signs (Igni, Aard, Axii, etc).

Graphics zijn uiteraard minder, het spel is al 4 jaar oud :)

81% press reviews, 92% user reviews: The Witcher for PC Reviews, Ratings, Credits, and More at Metacritic
Screens: The Witcher Screenshots, The Witcher Pictures - GameSpot.com

Pablo25

Legacy Member
Archangelus zei:
Huh? Heb je het niet over de eerste conversatie die je met Roche hebt?
Daar heb je toch een stuk of 4 opties, o.a. de bovenste die gaat over het begin vd dag en een optie over een draak?

Of heb je al een stuk gespeeld en ben je daar voorbij?

ik zit nu aan het stuk, waarbij ja de conversatie hebt met roche,
waarover de eerste gaat: -Im not the murderer
-Foltest told me a lot about you etc...
Deze conversatie is na het stuk waarin Koning Foltest vermoord wordt, en Geralt de enige verdachte is..

Glaeden

Legacy Member
Kheb me vandaag de game aangeschaft samen met The Witcher 1. Kzal daar eens mee beginnen se ;)

Archangelus

Legacy Member
Pablo25 zei:
ik zit nu aan het stuk, waarbij ja de conversatie hebt met roche,
waarover de eerste gaat: -Im not the murderer
-Foltest told me a lot about you etc...
Deze conversatie is na het stuk waarin Koning Foltest vermoord wordt, en Geralt de enige verdachte is..

Echt raar... :eek:
En de andere stukken heb je ook al gespeeld? Wakker worden in het kamp, aanval op het kasteel, etc?

[Dark-Fury]

Legacy Member
Ik weet niet als deze vraag hier al gesteld is, maar aangezien de thread al zo lang is heb ik geen zin om alles te gaan lezen :p

Als je een savegame wil importeren in the witcher 2, moet the witcher 1 dan nog geinstalleerd staan of kun je ook gewoon de save importeren als die ergens los in een map staat zonder dat tw1 geinstalleerd is.

Ik ben namelijk van plan om TW2 te spelen op een andere pc dan dat ik destijds tw1 gespeeld heb en het zou wel handig zijn moest ik niet eerst weer tw1 moeten installeren om die save te kunnen importeren.

mp4me

Legacy Member
Pablo25 zei:
ik zit nu aan het stuk, waarbij ja de conversatie hebt met roche,
waarover de eerste gaat: -Im not the murderer
-Foltest told me a lot about you etc...
Deze conversatie is na het stuk waarin Koning Foltest vermoord wordt, en Geralt de enige verdachte is..

Lol je moet gewoon akkoord gaan met Roche zijn voorstel...

Aprella

Legacy Member
Allez, kheb The Witcher 2 aangeschaft. Kheb den eerste nog ni gespeeld, ma boeie....

Archangelus

Legacy Member
[Dark-Fury];15059522 zei:
Ik weet niet als deze vraag hier al gesteld is, maar aangezien de thread al zo lang is heb ik geen zin om alles te gaan lezen :p

Als je een savegame wil importeren in the witcher 2, moet the witcher 1 dan nog geinstalleerd staan of kun je ook gewoon de save importeren als die ergens los in een map staat zonder dat tw1 geinstalleerd is.

Ik ben namelijk van plan om TW2 te spelen op een andere pc dan dat ik destijds tw1 gespeeld heb en het zou wel handig zijn moest ik niet eerst weer tw1 moeten installeren om die save te kunnen importeren.

TW1 save moet in C:\Users\xx\Documents\The Witcher\saves staan.

Aprella

Legacy Member
Iemand wat tips of the Kayran (of hoe da beest ook noemt) te verslaan?
Ik krijg die tenkales maar niet getrapt terwijl die toch regelmatig op men Yrden slaagt :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan