Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ataraxis

Legacy Member
soulreaper zei:
Nu niet voor belachelijk te doen, maar je gebruikt toch je silver sword voor de non-human mobs?

Oh ja, Patch 1.3 is live sinds gisteren en die brengt heel wat verbeteringen met zich mee.

Die patch is toch nog niet live? Changelog is wel al vrijgegeven maar is nog geen ETA voor de patch zelf.

Changelog: http://www.thewitcher.com/media/upload/Changelog 1.3.pdf

Zeer mooie patch wel, free DLC, 16:10 support, veel nodige fixes, item storage systeem, junk panel in inventory ... <3 CDProjekt.

soulreaper

Legacy Member
Ataraxis zei:
Die patch is toch nog niet live? Changelog is wel al vrijgegeven maar is nog geen ETA voor de patch zelf.

Changelog: http://www.thewitcher.com/media/upload/Changelog 1.3.pdf

Zeer mooie patch wel, free DLC, 16:10 support, veel nodige fixes, item storage systeem, junk panel in inventory ... <3 CDProjekt.

Mijn excuses, ik had enkel patchnotes gelezen ergens en was automatisch in de veronderstelling dat hij al live was :crazy:

Utred

Legacy Member
Archangelus zei:
Ja, dat doe ik dus constant. Maar ik vind het toch niet ideaal. Misschien dat het wat beter wordt naarmate ik de swordighting skills unlock.

Archangelus

Legacy Member
Dodge en Quen sign is de beste verdediging, dan op het juiste moment rondcirkelen en aanvallen. Blokken gaat ook, maar dat gebruikt endurance waardoor ge geen signs kunt doen.

Eens ge wat meer lvls hebt zijn er ook skills om meerdere vijanden te raken met uw zwaard, Quen kan dmg terug doen aan aanvallers en Igni kan ook area of effect zijn.

NeverwinterX

Legacy Member
evil_konijn zei:
Ja, dat doe ik dus constant. Maar ik vind het toch niet ideaal. Misschien dat het wat beter wordt naarmate ik de swordighting skills unlock.

Dodge ook vroeg genoeg. Geralt reageert wat laat, hij moet eerst zijn vorige bewegingen afmaken voor hij het volgende doet (weet niet wat ik daarvan moet vinden, realisme of irritant). Je moet wat leren vooruit te zien in The Witcher 2, als je ziet dat de tegenstander gaat slagen: dodge.

Fredvdp

Legacy Member
Ik heb Witcher 1 net uit en vond het een goed spel. Nu ben ik stilaan Witcher 2 aan het bestuderen voor ik beslis om het aan te schaffen. Over het algemeen vind ik het indrukwekkend op één belangrijk ding na: quick-time events. In de alphabeelden noemen ze dit een "innovatie". Ik zou graag weten of die QTE's in de huidige versie van het spel zitten en of die irritant zijn.

soulreaper

Legacy Member
Fredvdp zei:
Ik heb Witcher 1 net uit en vond het een goed spel. Nu ben ik stilaan Witcher 2 aan het bestuderen voor ik beslis om het aan te schaffen. Over het algemeen vind ik het indrukwekkend op één belangrijk ding na: quick-time events. In de alphabeelden noemen ze dit een "innovatie". Ik zou graag weten of die QTE's in de huidige versie van het spel zitten en of die irritant zijn.

Vallen wel mee, ik persoonlijk ben maar 1 of 2 x een QTE meegemaakt die je verplicht was te doen. De anderen zijn meestal vrije keuze zoals boksen. En dan nog, meestal zijn die qte's sowieso maar van korte duur.

Fredvdp

Legacy Member
Dat is goed. Sommige ontwikkelaars gaan daar nogal ver in en dan krijgt ge zo iets als Resident Evil 5. Ik heb geen problemen met QTE's als ze optioneel zijn. Ik vind ze voornamelijk irritant dat ik herhaaldelijk moet rammen op een knop. Ik heb ooit Prince of Persia (2008) moeten opgeven omdat ik da ni snel genoeg kon.

Ikaruga

Legacy Member
als ge een voorbeeld zoekt van overdreven QTE's, speel eens Ninjablade. Elke 4 seonden had ge er 1. Er zaten er ook bij waar je om een simpele muur te breken, vollen bak F moest spammen. Blijkbaar moet dat aan lichtsnelheid, want ik heb mijn F kapot geramd (letterlijk) en twas nog niet genoeg.

Die muur zit ongeveer 20m in het spel en er zouden nog veel van die muren komen heb ik gehoord.

In TW2 storen ze mij uberhaupt niet, maar ze zijn perfect acceptabel

Goblin13

Legacy Member
Weet iemand hoe ik die 2 soort foe's doodkrijg in die kelder met al het vuur? Moest iemand gn zoeken. Heb kayran nog ni verslagen. Ben beetje alle sidequest aant doen en zit op lvl 8. Uplvl gaat traag vindt ik.

Vimes

Legacy Member
Fredvdp zei:
Ik heb Witcher 1 net uit en vond het een goed spel. Nu ben ik stilaan Witcher 2 aan het bestuderen voor ik beslis om het aan te schaffen. Over het algemeen vind ik het indrukwekkend op één belangrijk ding na: quick-time events. In de alphabeelden noemen ze dit een "innovatie". Ik zou graag weten of die QTE's in de huidige versie van het spel zitten en of die irritant zijn.

Je kan QTE's disablen in de opties als je die niet wilt zelf doen.

Hannibal

Legacy Member
Ook aan mijn tweede playthrough begonnen. Deze keer eens voor Roche kiezen. Ben ook al wat bruter te werk gegaan en er waren al veel verschillen. :)

jazicher

Legacy Member
net gekocht via steam, 25 gig gedownload, maar het spel wil niet opstarten....
nog mensen die hetzelfde meemaken?

Fredvdp

Legacy Member
jazicher zei:
net gekocht via steam, 25 gig gedownload, maar het spel wil niet opstarten....
nog mensen die hetzelfde meemaken?

En op welke hardware probeert ge het te draaien?

Goblin13

Legacy Member
Goblin13 zei:
Weet iemand hoe ik die 2 soort foe's doodkrijg in die kelder met al het vuur? Moest iemand gn zoeken. Heb kayran nog ni verslagen. Ben beetje alle sidequest aant doen en zit op lvl 8. Uplvl gaat traag vindt ik.

en? mss iemand? ik krijg deze ni dood,ze zijn een soort van geesten.

Aprella

Legacy Member
Goblin13 zei:
en? mss iemand? ik krijg deze ni dood,ze zijn een soort van geesten.

Die spoke? Ik had der ook problemen mee..; I heb wat pots gepakt et viola

en het gevecht met de Draug is gewoon ondoenbaar... Heel deze ochtend geprobeerd maar ik kan da beest geen damage doen :s

CtrlAshDel

Legacy Member
Goblin13 zei:
en? mss iemand? ik krijg deze ni dood,ze zijn een soort van geesten.

Ik heb overal traps beginnen liggen waar ze verschijnen ze waren al dood voor k nog maar iets deed...maar er zijn er dan nog, gewoon heel tijd weglopen en traps liggen was de beste taktiek, want anders geraak je er niet uit, heb er ook een tijdje aan gezeten maar uiteindelijk heb je het wel door

demon326

Legacy Member
Tegen die 'spoken' gebruik je best de mindcontrol spel, laat ze dan op elkaar inhakken ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan