Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goblin13

Legacy Member
Mss stomme vraag maar als ik op check updates klik kom ik op Witcher 2 site in oostbloktaal(kan kiezen uit 3 oostbloktalen,gn engels) met patch update probierz patch 1.5 en 1.4???
mn game zelf is uiteraard in engels.
hoe weet ik op welke patch ik draai en waar vind ik deze terug?

Archangelus

Legacy Member
Check de link van NeverwinterX, daar staan de patches in het Engels.
Normaal zit ge op 1.2, maar ik weet niet van buiten waar ge dat kunt zien.

Goblin13

Legacy Member
Heb de game een maand geleden ongeveer geinstalleerd dus ik zit 9 op 10 op patch 1.2.
Ik zal dan gewoon best via link Neverwinterx update

Utred

Legacy Member
Net uitgespeeld. Act 3 was een ferme teleurstelling vond ik. Ik had net het beste armor en de twee beste zwaarden en het spel was gedaan -___- Ik heb ze alleen voor de laatste missie gebruikt.
Nu toch eens opnieuw begonnen bij de keuze tussen roche en iorveth, roche deze keer. Het spel wordt trouwens veel gemakkelijker vanaf act 2, als je wat beter armor en zwaarden hebt.

Archangelus

Legacy Member
Ik hoor dat Act 3 super kort is als ge voor Iorveth gekozen hebt, doordat de NPCs in Act 3 u genen toffe vinden. Daardoor kan je veel minder verkennen en doen.

Utred

Legacy Member
Dat zou wel kunnen. Als je in elk legerkamp wat te doen hebt zal het toch direct al wat langer worden.
Het blijft toch een dubbel gevoel. Er zijn grote verbeteringen, maar ook dingen die de eerste beter deed. Waarom kan een sequel nooit alleen maar verbeteren? :p

Ataraxis

Legacy Member
Chapter 3 is inderdaad vrij kort, bij eender welk path. Al zijn er bij Roche's path wel meerdere en coole side quests.

IMO;

Chapter 2 Iorveth > Roche
Chapter 3 Roche > Iorveth

Fredvdp

Legacy Member
Ik heb net een nieuwe PC dus ik denk dat het niet lang ga duren voor ik dit kan spelen. Ik heb een mid-range grafische kaart (AMD Radeon 6870) dus ik mik niet op ultra settings, maar ik neem aan dat die dit toch vlot draait op een vrij hoge setting.

maartendq

Legacy Member
Fredvdp zei:
Ik heb net een nieuwe PC dus ik denk dat het niet lang ga duren voor ik dit kan spelen. Ik heb een mid-range grafische kaart (AMD Radeon 6870) dus ik mik niet op ultra settings, maar ik neem aan dat die dit toch vlot draait op een vrij hoge setting.

Medium met wat dingen op high. Verwacht niet te veel ook niet. TW2 is in staat om zelfs 'n gtx580 op z'n knieën te krijgen.

Ik snap eigenlijk niet waarom mensen zo tuk zijn op de HD6xxx reeks. Als een game geen dx11 heeft mag je direct al 'n HD6970 kopen als je iets wil dat krachtiger is dan de 5870 van de vorige generatie..

Ataraxis

Legacy Member
Ik draai nochtans alles op maximum, met ubersampling en v-sync off op mijn HD 5850.

Moet er wel bijzeggen dat ik maar op 1440x900 speel.

Fredvdp

Legacy Member
Dat is voldoende voor mij. Ik hoop op 1920x1080 te draaien, eventueel door wat settings lager te zetten, maar anders vind ik 1600x900 ook goed.

Goblin13

Legacy Member
ik draai ook alles op max
op 1920p x 1080p

scheelt het veel als ik die minder zet?

soulreaper

Legacy Member
Goblin13 zei:
ik draai ook alles op max
op 1920p x 1080p

scheelt het veel als ik die minder zet?

In jouw geval zeker zorgen dat je de laatste drivers voor je graka hebt. Ik speelde voorheen met een 5970 kaart gemiddeld op 35-40 met redelijk wat settings op Ultra. Nu speel ik de witcher 2 vloeiend op 60fps.

picasso123

Legacy Member
Euhm vraagje : ik heb net the witcher 2 geïnstalleerd maar het wil maar niet opstarten.
Als ik in de laucher op "launch game" druk verschijnt het wolf icoon in het midden van mijn scherm daarna wordt mijn scherm zwart en reageert the witcher 2 niet meer.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Want ik wil dit spel zeer graag spelen.
Alvast bedankt!

demon326

Legacy Member
picasso123 zei:
Euhm vraagje : ik heb net the witcher 2 geïnstalleerd maar het wil maar niet opstarten.
Als ik in de laucher op "launch game" druk verschijnt het wolf icoon in het midden van mijn scherm daarna wordt mijn scherm zwart en reageert the witcher 2 niet meer.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Want ik wil dit spel zeer graag spelen.
Alvast bedankt!

Geduld hebben, duurt lang, zeker de eerste keer :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan