Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

picasso123

Legacy Member
benny zei:
Geduld hebben, duurt lang, zeker de eerste keer :p

Ik heb het een zo een 15 min laten opstaan nog steeds geen reactie?
Moet het wat langer of heeft iemand anders een oplossing?

picasso123

Legacy Member
Heb daar al wat gekeken maar dingen zoals mijn desktop resolutie lager zetten werken dus niet :(

Archangelus

Legacy Member
Uw firewall houdt het toch niet tegen? De eerste keer moet uw spel online geactiveerd worden.

picasso123

Legacy Member
Aan de firewall ligt het niet maar ik herinner mij niet dat ik het spel online heb geactiveerd ik heb die key ingegeven enzo.
Moet dat manueel geactiveerd worden of is dat al gebeurd tijdens de installatie?
Alvast bedankt voor de hulp!

Fredvdp

Legacy Member
Ik heb het gisteren op The Hut besteld. Is da waar da ge daar soms 15 dagen op kunt wachten? :D

Het is nu niet dat ik ni kan wachten, maar ik wil het wel kunnen uitspelen voor ik op vakantie vertrek.

picasso123

Legacy Member
Fredvdp zei:
Ik heb het gisteren op The Hut besteld. Is da waar da ge daar soms 15 dagen op kunt wachten? :D

Het is nu niet dat ik ni kan wachten, maar ik wil het wel kunnen uitspelen voor ik op vakantie vertrek.

Het schijnt dat je bij the hut soms wel lang moet wachten.
Ik heb er nog niets besteld dus ik weet het niet zeker :unsure:

picasso123

Legacy Member
Ik ben nu the witcher 2 terug aan het installeren hopelijk werkt het dan :)

Ataraxis

Legacy Member
Toen ik The Witcher 2 bestelde bij The Hut heb ik 13 dagen moeten wachten.

Het is daar wel spotgoedkoop en geen verzendkosten, dus dat maakt het dan weer goed.

Gewoon niks kopen wat ge direct wilt hebben, zoals preorders bv.

Fredvdp

Legacy Member
Op vrijdag besteld, vandaag (dinsdag) was het er al. Valt nog mee dus. Ik vind dat er veel goodies in zitten voor een spel van €20.

Fredvdp

Legacy Member
Ik kan het spel draaien op 1920x1080 op custom settings tussen very high en ultra. Ik heb anti-alias afgezet, net als storende elementen als motion blur. Ik haal meestal toch vrij deftige framerates (35-50 in open gebieden, 60 in kleine ruimtes) en het zakt nooit onder de dertig. Dat is op een budget-PC met een HD 6870 en Phenom II x4 965.

Ik heb wel al enkele grafische glitches gezien, zoals texture clipping, en in één scène is Geralts haar niet geanimeerd. Ik vind het er wel goed uitzien op een paar vreemde animaties na.

Gameplay zal ik wel beoordelen na de tutorials.

Fredvdp

Legacy Member
Het is zeker niet de bedoeling om op te scheppen, maar een paar pagina's terug zij iemand dat ik het op medium ging kunnen spelen met enkele settings op high en ik dacht toen dat dat een slechte inschatting was. Ik ben blij dat het spel redelijk vlot draait op een recente mid-range GPU. :)

silent785

Legacy Member
Na het patchen is de performance verbeterd, ikzelf heb maar een 4850 en draai het op medium-high.


Als ik schaduwen hoger zet dan begint hij buiten(en vooral rond Flotsam) te haperen.

Fredvdp

Legacy Member
Vinde gij da speelbaar met motion blur? Ik word daar misselijk van. :p

[Dark-Fury]

Legacy Member
silent785 zei:
Na het patchen is de performance verbeterd, ikzelf heb maar een 4850 en draai het op medium-high.


Als ik schaduwen hoger zet dan begint hij buiten(en vooral rond Flotsam) te haperen.

Als je het aan kan op medium-high, waarom stel je dan zo een lage resolutie in? :p

lowscore

Legacy Member
Darius Craven zei:
Is bij mij meestal één van de eerste dingen die ik afzet. Bleh... :puke:

Yep. Motion Blur af en vsync op. Motion blur en tearing lines zijn echt grafische verschrikkingen. :puke:

picasso123

Legacy Member
Ik ga het spel bijhouden tot ik is een nieuwe pc heb deze is sowieso te zwak en het gaat toch niet :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan