Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cheshire Cat

Legacy Member
Vorda zei:
Maar jij zit hier maar af te geven op die autosave functie alsof je echt iedere twintig seconden sterft.

Laat me u doorverwijzen naar de onbestuurbare Geralt bug uit mijn beoordeling. Afhankelijk van de scenario's legde hij wel degelijk (keer op keer) om de 20 seconden het loodje. :s

demon326

Legacy Member
Zit nu in act3 met roche, vorige run was met die elf(kom niet op zijn naam)... Het is cool om het verhaal langs beide kanten te zien.....

Heb Henselt door Roche laten vermoorden, hij moest Ves maar niet verkrachten :evil:

Hydro

Legacy Member
hmm mijn pc zou deze game toch moeten kunnen handlen maar de fps is erg laag.. Zelfs met gfx op low..
Ook vind ik de reactiveness van de muis ontzettend irritant.. Ik heb al moeite om een game to starten omdat de muis ingame zo moeilijk te besturen valt. Iemand anders dit probleem?

Vorda

Legacy Member
benny zei:
Zit nu in act3 met roche, vorige run was met die elf(kom niet op zijn naam)... Het is cool om het verhaal langs beide kanten te zien.....

Heb Henselt door Roche laten vermoorden, hij moest Ves maar niet verkrachten :evil:

Idem. Ik had gekozen "doe maar wat je wilt", omdat dat echt was wat ik dacht. Als hij hem killed, goed voor mij, zoniet, ook goed.

Son Gokou

Legacy Member
uitgespeeld en moet zeggen , klein beetje teleurgesteld.

Vond het al bij al toch redelijk kort. Het einde van het verhaal is ook teleurstellend. Allezins the witcher 3 zal er ook wel aankomen.

QuZyX

Legacy Member
Ikaruga zei:
F5 spammen is een kwestie van gewoonte. Don't fight it son!

Ik heb dat aangeleerd sinds Baldurs Gate II.

Als je eens een rotervaring wil met een spel dat geen quick save functie heeft en de neiging heeft om u in gevechten te gooien zonder uitweg (meestal tegen draken die 120 000 keer sterker zijn), probeer The Last Remnant. Wat een rottig spel ......

Idd :D En als ge bv. 1 lvl omhoog ging, dan waren die draken soms piece of cake... Totaal ongebalanceerd :)

Hannibal

Legacy Member
Finished. Chapter 3 is echt wel kort. Nu nog een paar extra playthroughs om nog wat verschillende eindes te bekijken en dan maar wachten op nummer 3 zeker ?

Ik heb me in ieder geval kostelijk geamuseerd. :applause:

lordfett

Legacy Member
ik zit met een probleem,
de proloog heb ik kunnen doorspelen zonder enkele problemen. maar sinds act 1 heb ik plaatsen waar ik altijd een soort van "crash" heb. eerst wordt mijn scherm wit,en daarna zwart en geeft men monitor aan dat er geen input meer is. ik hoor echter wel nog op de achtergrond het geluid van de spel wereld en conversations. heeft iemand hier een fix voor?
ik heb de laatste drivers van ATI en heb windows 7 32-bit versie en een pc die dit spel zeker kan spelen.

Ataraxis

Legacy Member
lordfett zei:
ik zit met een probleem,
de proloog heb ik kunnen doorspelen zonder enkele problemen. maar sinds act 1 heb ik plaatsen waar ik altijd een soort van "crash" heb. eerst wordt mijn scherm wit,en daarna zwart en geeft men monitor aan dat er geen input meer is. ik hoor echter wel nog op de achtergrond het geluid van de spel wereld en conversations. heeft iemand hier een fix voor?
ik heb de laatste drivers van ATI en heb windows 7 32-bit versie en een pc die dit spel zeker kan spelen.

Specs?

Ik heb ook een PC die dit 'zeker kan spelen', maar opties als 'Ubersampling' zet je beter uit.
EDIT; Ook heb ik gehoord dat er hier en daar problemen zijn met de 11.6 drivers, best de 11.5b hotfix gebruiken, tijdelijk.

OT: Tweede run nu met Iorveth in Vergen gedaan, vind ik zó veel cooler dan die met Roche in dat kamp.

Nu weet ik dus dat ik Saskia eigenlijk gekilled heb tijdens die dragon battle in mijn eerste run :eek:

lordfett

Legacy Member
E6850 @ 3.00 GHz
4gig RAM
ATI Radeon HD 4800

ni meer state of the art maar ik draai the witcher tog vlotjes op medium erdoor. heb momenteel drivers 11.5 en ubersampling staat uit.

nog een opmerking, kwas al 6 uur aan het gamen en ik vond dat al van in het begin mijn fans al vrij lawaaierig waren. meer als anders.

zou dit mischien aan mijn voeding kunnen liggen?

Vorda

Legacy Member
zou dit mischien aan mijn voeding kunnen liggen?
Neen. Fans die harder draaien = heel warme kaart. Kan gewoon zijn omdat ze lang zwaar belast is, kan ook zijn omdat je eens moet ontstoffen. Waarschijnlijk beiden.

lordfett

Legacy Member
had de computer 12 uur niet opgezet en dan na het opstarten van het spel meteen naar een van die crash phases gegaan en hij blijft het doen.best klote aangezien het gebeurt tijdens 1 van de main Qsts.

Ikaruga

Legacy Member
dan kijk je best eens of er geen berg stof op ligt. Tis logisch dat stof zoiets zou veroorzaken, de warme lucht kan er nu eenmaal niet uitgeblazen worden als de uitgangen met hard stof toezitten

Atlanton

Legacy Member
Zijn er hier nog mensen die het probleem hebben dat hun crafted items niet in hun inventory komen?

Ben zojuist eens opnieuw begonnen in de hoop dat dit het prob zou verhelpen maar niets... elke keer als ik iets craft vind ik dat gwn nergens... vrij frustrerend aangezien ik graag verder zou willen spelen :'(

lordfett

Legacy Member
case opengedaan en proper gemaakt, zat eigenlijk zeer weinig vuil in (ik onderhoud mijn pc regelmatig). ik kan andere games uren spelen zonder dat er fouten opduiken maar bij deze game is het echt bij bepaalde dingen die ik doe precies. ik kan bv uren rondlopen in het bos buiten flotsam maar laat me spreken met lorenzo of in dat afgebrande zothuis binnengaan en ik krijg black screen...

edit:

heb een manier gevonden om de crashes tegen te gaan, ik speel op 1680x1050. als ik mijn resolutie van zowel bureau blad als game aanpas naar 800x600 crash ik niet meer. dit is echter zeer lelijk op mijn 23inch monitor. het probleem dat ik heb is blijkbaar een gekend probleem voor mijn grafische kaart waar niet echt een oplossing voor is. die mensen klagen ook dat ze bv sommige games uren op zeer hoog niveau kunnen draaien en dat bij andere games ze dezelfde fout melding als mij krijgen. black screen met sound op de achtergrond en scherm dat zegt dat er geen input meer is.

ik ben alsook blijkbaar mijn saves kwijt en heb enkel nog men auto saves... zal deze nog wel is een keer spelen als ik een nieuwe computer heb. spijtig want wat ik tot nu toe heb kunnen spelen was verslavend.

Atlanton

Legacy Member
Atlanton zei:
Zijn er hier nog mensen die het probleem hebben dat hun crafted items niet in hun inventory komen?

Ben zojuist eens opnieuw begonnen in de hoop dat dit het prob zou verhelpen maar niets... elke keer als ik iets craft vind ik dat gwn nergens... vrij frustrerend aangezien ik graag verder zou willen spelen :'(

Niemand? :cry: Ik heb alles geprobeerd... niets werkt, echt wel om zot van te worden, lang niet meer zo geboeid geweest door een spel en dan zit ik hier met een prob zonder oplossing :angry:

Mja, zal ik maar AC brotherhood gaan kopen zekers? In de hoop dat dit ooit opgelost wordt maar ik heb nu echt wel zin in een goeie game (en deze keer hopelijk zonder irritante bugs)

Vimes

Legacy Member
lordfett zei:
E6850 @ 3.00 GHz
4gig RAM
ATI Radeon HD 4800

ni meer state of the art maar ik draai the witcher tog vlotjes op medium erdoor. heb momenteel drivers 11.5 en ubersampling staat uit.

nog een opmerking, kwas al 6 uur aan het gamen en ik vond dat al van in het begin mijn fans al vrij lawaaierig waren. meer als anders.

zou dit mischien aan mijn voeding kunnen liggen?

Hoe warm wordt je GPU? Download anders MSI Afterburner. En check je temp terwijl je speelt (je kan het op scherm laten tonen met de OSD). Want volgens mij wordt ie gewoon te warm en gaat ie dan uit.

Is je GPU overclocked btw?

Vimes

Legacy Member
Atlanton zei:
Niemand? :cry: Ik heb alles geprobeerd... niets werkt, echt wel om zot van te worden, lang niet meer zo geboeid geweest door een spel en dan zit ik hier met een prob zonder oplossing :angry:

Vertel es wat je juist gecraft hebt? Bij welke NPC? En hoeveel gewicht in je inventory? En stond er wel dat het succesvol gecraft was?

Atlanton

Legacy Member
Vimes zei:
Vertel es wat je juist gecraft hebt? Bij welke NPC? En hoeveel gewicht in je inventory? En stond er wel dat het succesvol gecraft was?

De eerste keer dat ik het had ik het door bij het proberen te craften van het superior witcher sword, toen gemerkt dat dit niet ging, vanalles geprobeerd en geen oplossing...
Uiteindelijk maar besloten van opnieuw te beginnen met het spel en nu heb ik hetzelfde voor bij het eerste dat ik wil craften, het witcher sword in de quest "a sword for monsters", ik heb het al bij die dwerg en bij Cedric geprobeerd beide doen niks... gewicht heb ik nog niet gecheckt maar ik denk dat dit omhoog gaat want de eerste keer dat ik het spel speelde had ik ook dingen gecraft die niet in de inventory kwamen maar me er niet teveel van aangetrokken totdat ik merkte dat men inventory vol zat met niet al teveel erin.
En hij zegt wel degelijk elke keer dat het item met succes gecraft is

De eerste keer dat ik het spel speelde zat ik verder dan ik nu al zit en toen had ik wel een witcher sword maar ik veronderstel dat ik dat ergens anders vandaan heb, kan me niet herinneren of ik dat toen gecraft heb of niet...

Nu nog maar eens een reinstall bezig op hoop van zegen maar de hoop is klein

Vorda

Legacy Member
Een bug waar ik nog nooit gehoord van heb eigenlijk. Kan je eens wat screenshots bijvoegen, zodat we zeker weten dat je het juist doet? Inventory voor craften, na craften en craftscherm (met juiste item geselecteerd) voor craften en na craften?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan