Dobbelsteen
Legacy Member
QuZyX zei:1ste playthrough (non humn side) en heb toch wel massas vragen!
Witcher 1 uitgespeel met SHANI als hoofdpersoon... waar is zij ? Zelf totaal niet vermeld ?
Idem hier, en dit vind ik ook heel spijtig.
Hetzelfde voor 'Alvin' waar is die kleine jongen plots naartoe ? Was toch 1 van de hoofdrolspelers in het 1ste deel.
Alvin is een kopje kleiner gemaakt omdat hij die leider van de flaming rose was. Hij was als kind terug in de tijd gereisd, dus kom je die waarschijnlijk niet meer tegen.
Flaming rose... waar is Siegried ? Niet gehoord/gezien...
Die had ik afgemaakt. Er zijn trouwens wel verwijzingen naar siegfried en de headmaster van de orde: in het legerkamp (upper camp is een knight die je aanvalt en uitleg geeft)
Het einde... omg!Je krijg een wall of text van de Kingslayer en that's it... lopen we alle3 Iorveth, Triss & Geralt gewoon weg uit het kasteel...
Einde is te sterk gerusht vrees ik. Hopelijk doen ze hier nog iets aan voor de xbox360-versie (en dan automatisch ook voor de pc-versie in patches)
Ik zit nog met massas vragen...Vond het erhaal van The witcher 1 veel beter!
waar we ook nooit een antwoord hebben gekregen is het volgende: In het begin van de witcher 1 gaan iedereen zijn eigen weg om salamandra te zoeken... waar is verdemir (oudste van de witchers...?)
Idd ook een gemiste kans. Naar het kasteel wordt wel nog verwezen door Triss, naar de rest niet meer. Hopelijk in deel 3 wel
Het verhaal in deel 2 is misschien wel goed maar er zijn heel veel dingen vergeten uit het 1ste... veel personages die niet meer terugkomen... Vind ik heel spijtig.
Heb een beetje gerushed om het uit te spelen daar ik het einde wou weten en had gehoopt veel antwoorden op mijn vragen te hebben... Maar dat heb ik niet
OP naar playthroug 2 met import van savegame dan maar
Q
Sorry voor de "wall fo text"![]()
Antwoorden in spoiler.


