Archief - The Witcher 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Atlanton

Legacy Member
Na men laatste install werkt het... weet niet of ik nu iets verkeerd deed (volgens mij doe ik nu niets anders als ervoor) of er iets met het spel was maar geen prob ik kan terug witcheren ;-)

QuZyX

Legacy Member
Hetgeen mij opvalt, bij 2nd playthrough, is dat er toch wel minder kans is om een affaire ofzo te hebben... In the Witcher 1, had je bij wijze van spreken om het half uur een mogelijkheid om een vrouw "binnen te doen"...

Bij The Witcher 2, kun je juist wat flirten met een "gezelschapsdame" of met Triss... vind ik beetje spijtig... Niet dat het zo belangrijk is maar ik vind de dialogen toch een stuk minder dan vroeger... Je vraagt bv. hoe het gaat met Triss en 5u later, kan je hetzelfde vragen met hetzelfde antwoord...

lordfett

Legacy Member
Vimes zei:
Hoe warm wordt je GPU? Download anders MSI Afterburner. En check je temp terwijl je speelt (je kan het op scherm laten tonen met de OSD). Want volgens mij wordt ie gewoon te warm en gaat ie dan uit.

Is je GPU overclocked btw?

GPU is niet overclocked, wat is een normale temperatuur dan btw? zal MSI Afterburner is downloaden dan en kijken hoe hoog de temperatuur oploopt als ik op zo een crash stuk kom.

SXe

Legacy Member
lordfett zei:
GPU is niet overclocked, wat is een normale temperatuur dan btw? zal MSI Afterburner is downloaden dan en kijken hoe hoog de temperatuur oploopt als ik op zo een crash stuk kom.

Normaal hangt af van welke koeling je hebt, maar zie er toch voor uit dat het niet boven de 80° gaat.

(Ik zit hier met een HD 5770 Vapor-X, 100% stress is die maar max 55°)

lordfett

Legacy Member
net getest, wanneer ik niks draai zit hij op ongeveer 60°, en wanneer ik the witcher aan het spelen ben leent hij aan bij de 75°. en op die situaties waar ik op crash gaat hij net over de 80°. dus denk dat dat mijn probleem wel gaat zijn. fans draaiden ook op 100% snelheid maar das natuurlijk ook niet gezond. den kdat het is tijd wordt dat ik mijn systeem is upgrade en in mijn volgende systeem is wat meer ga investeren in wat extra koeling want nu heb ik enkel standaard koeling in case zitten.

Tranco

Legacy Member
Ben ik nu de enige die het de besturing met de pijltjestoetsen verschrikkelijk vervelend vind? Reageert altijd te laat of te hard, zit nu bij het stuk waar ik de fakkels moet doven en de guards lang achter knock out moet brengen en ben al 10 keer gestorven omdat geralt niet doet wat ik wil

maartendq

Legacy Member
Ik heb mij onlangs 'n 360 controller aangeschaft voor mijn PC en ik moet zeggen dat TW2 eigenlijk aangenamer speelt met 'n gamepad dan met k+m...

Ikaruga

Legacy Member
het einde der examens, tis misschien de moment om TW2 dan ook eens te bekijken.

Goblin13

Legacy Member
Heb ik een pc die krachtig genoeg is om alles op ultra te spelen? Ben grote fan v demon souls en daarom is witcher 2 mn eerste PC game ooit dak uitprobeer. Heb mn een logitec f710 aangeschaft en gistere eerste x gespeelt 6u lang! Zalige game echt! Pc game is alvast zeker geslaagd v eerste x! Vindt de gameplay super bij witcher 2! Met toetsebord muis lukt mij niet wegens gn ervaring. Mr met controller super! Al zeker verslaafd aan witcher 2

Vorda

Legacy Member
Waarom vraag je of je PC krachtig genoeg is terwijl je gisteren al zes uur gespeeld hebt?

Pablo25

Legacy Member
Ma ik heb hier een prob.
Ik ben net beginne spelen, en opeens zit ik gevangen, en moet ik hier een heel gesprek voeren. Maar als ik dan zeg: 'I'm not the murderer", en vervolgens zeg, "Ill hunt down te killer" word ik vermoord..

Goblin13

Legacy Member
Neen ik bedoel. Als ik alles op ultra zet en ik speel en tydens het draaie
Wordt dan alles wazig. Moet pc op medium zetten om het een beetje aangenaam te kunne spelen. Wrm zou ik stoeffe als ik er ni zoveel v ken? Dacht gewoon da ne 5970 alles kon draaie op ultra mr blijkbaar niet? Ligt het aan iets anders dan?

Ikaruga

Legacy Member
het ligt aan het spel. Ubersampling is een zuiver high tech cosmetische optie die nog nie echt afgestemd is op bestaande hardware.

Noem het gerust, experimenteel.

Archangelus

Legacy Member
Pablo25 zei:
Ma ik heb hier een prob.
Ik ben net beginne spelen, en opeens zit ik gevangen, en moet ik hier een heel gesprek voeren. Maar als ik dan zeg: 'I'm not the murderer", en vervolgens zeg, "Ill hunt down te killer" word ik vermoord..

Kies dan eerst een andere optie. :)
Tip: "It all began this morning..." klinkt dat niet als een goede dialoog optie om mee te beginnen? :p

Goblin13 zei:
Neen ik bedoel. Als ik alles op ultra zet en ik speel en tydens het draaie
Wordt dan alles wazig. Moet pc op medium zetten om het een beetje aangenaam te kunne spelen. Wrm zou ik stoeffe als ik er ni zoveel v ken? Dacht gewoon da ne 5970 alles kon draaie op ultra mr blijkbaar niet? Ligt het aan iets anders dan?

Een 5970 is een stevige kaart, maar The Witcher is nog steviger :D

Goblin13

Legacy Member
Kan ik iets zelf aan doen? Graka beetje tunen? Of best zo laten? Witcher mooie game, speelt ook nog zeer mooi in medium hoor. Als ik er nog een 5850 bijsteek in CF ga ik da probleem ook nog hebben?

NeverwinterX

Legacy Member
Goblin13 zei:
Kan ik iets zelf aan doen? Graka beetje tunen? Of best zo laten? Witcher mooie game, speelt ook nog zeer mooi in medium hoor. Als ik er nog een 5850 bijsteek in CF ga ik da probleem ook nog hebben?

Zet UberSampling af en de rest op het hoogste en kijk hoe het dan draait. Als het nog altijd niet goed draait, gebruik dan deze guide: GeForce.com - Get the Most Out of Your GPU
En zorg uiteraard dat je drivers up to date zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan