SpeedFreak.be
Legacy Member
Dillyracer zei:Zolang wij onze club teurgkrijgen zoals ze was doen ze wat ze willen.
Ik begrijp het niet waarom zo vlak voor het weekend en waarom 0 communicatie?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:Zolang wij onze club teurgkrijgen zoals ze was doen ze wat ze willen.

Mr SelfDestruct zei:Hebben jullie (of toch sommigen onder jullie) ook zoveel problemen gehad om die licenses te bekomen? Naar mijn gevoel reageren die auto's totaal anders in de racing schools dan in gewone races, ik slaag er maar niet in om de A3 en A2 licenses te behalen.
Iemand tips?
DagothUhr zei:Als onze club weg is steek ik het game in brand en ga het filmen en op youtube zetten.
ad:Mr SelfDestruct zei:Hebben jullie (of toch sommigen onder jullie) ook zoveel problemen gehad om die licenses te bekomen? Naar mijn gevoel reageren die auto's totaal anders in de racing schools dan in gewone races, ik slaag er maar niet in om de A3 en A2 licenses te behalen.
Iemand tips?
, ... My 2 cents...RazorBlade0075 zei:in de sport school zijn auto's op "sport" mode gezet mss rij jij op full assistance of zonder assistance en dan is dat anders?
)keldervarken2 zei:Euhm neen, ik heb geen last gehad, zelfs niet met dien Aston Martin tevoren. Enkel met die Mercedes AMG dat bergweggetje af/op in de time trial was een beetje ambetant. Tot ik doorhad dat je gewoon aggressief moest rijden in de bochten, hier en daar wat penalty meepakken kan geen kwaad, als je doorrijdt bouw je genoeg voorsprong op om die te compenseren. Voor de rest, geen assists idd, wie TDU 1 gespeeld heeft die weet hoe een leuke gevolgen dat kan hebben bij een jump of een scherpe bocht op een baan die een beetje scheef ligt. En voor de rest een manuele transmissie (kan je bvb een vitesse hoger rijden door een bochtencombo om wheelspin te vermijden) en een gamepad, ... My 2 cents...
VishnuSixDix zei:dito, is door je toetsenbord. Ik heb hetzelfde meegemaakt, met die mercedes AMG op die bergpas was een hel. Net zoals de ritten met Viper en Koenigseggseggeggeggeggwithtopgearwing
Voorzichtig met het gas omspringen, vlot rijden, goed op voorhand afremmen en gas uit de bocht vermijden of met kleine dotjes (VROAP VROAP VROAP).
Heb jij ook zoveel problemen met die automatic gearbox? Soms gaat die van 1 naar 2, terug 1 en terug 2 vooraleer hij uiteindelijk deftig begint te versnellen. Hatelijke shit hoor :/
Clarkske zei:Het spel valt nog al bij al mee, maar in de eerste TDU heb ik me rot geamusseerd, nu heb ik eerlijk gezegd geen zin om alle huizen/auto's te kopen etc... miss door ouder worden dunno... hmm... money cheat?![]()


