Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gentei

Legacy Member
upriser zei:
Ga de bugatti garage binnen en daar de eerste auto, die is B3

het is de Spyker D8 Peking-to-Paris

btw ik verkies nog altijd de audi Q7 voor de B3 championship:)

pff ja maar die audi kost bijna 150k, ik heb maar 180k, geld is ook een fucking issue in deze game, en zeg nu niet casino want ik verlies daar:cry:

SXe

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
pff ben begonnen aan die B3 championship met een mercedes ml, level 2 getuned maar blijkbaar is dat niet genoeg voor die time trial challenges, en ik kan niet hoger tunen omdat mijn discovery niet hoog genoeg is.

Vindt dat wel een beetje lame je moet je discovery hoger brengen om te kunnen tunen.....

B3 is hier ook perfect gelukt met een ML die niet getuned is.

Gentei

Legacy Member
SXe zei:
B3 is hier ook perfect gelukt met een ML die niet getuned is.

Races haal ik zonder probleem maar die time trials, mss races 1ste plaats behalen en die time trials proberen voor 2de plaats ofzo...

[Dark-Fury]

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
pff ben begonnen aan die B3 championship met een mercedes ml, level 2 getuned maar blijkbaar is dat niet genoeg voor die time trial challenges, en ik kan niet hoger tunen omdat mijn discovery niet hoog genoeg is.

Vindt dat wel een beetje lame je moet je discovery hoger brengen om te kunnen tunen.....

Da gaat nog redelijk rap, wegen verkennen tot 50%(wat meestal nie lang duurt als ge daar al een paar races gedaan hebt) en dan een paar van die bommekes doen en wrakken zoekenen ge hebt sebiet lvl 3.

a143290

Legacy Member
Zoveelste /ragequit :p

Waarom blijft uw auto eerst doodleuk 2 volle seconde staan bij een start? Redelijk nefast voor bepaalde lastige Time Trials...

[Dark-Fury]

Legacy Member
a143290 zei:
Zoveelste /ragequit :p

Waarom blijft uw auto eerst doodleuk 2 volle seconde staan bij een start? Redelijk nefast voor bepaalde lastige Time Trials...

hehe, kheb da ook nog veel, maar ge moet dus zelf den eerste keer verleggen net als de 1 weg gaat om direct te kunnen starten.

eXoz

Legacy Member
Iemand een gedacht voor een A2-auto. Aan het twijfelen tussen:

Pagani Zonda C12S Roadster - $588,000 - A2
Audi R8 Coupé 5.2 FSI quattro - $142,100 - A2
RUF RGT - $233,240 - A2
RUF Rturbo - $196,000 - A2
Spyker C12 Zagato - $705,600 - A2
Ferrari 430 Scuderia - $275,380 - A2
Ascari KZ1 R Limited Edition - $617,400 - A2

Gentei

Legacy Member
eXoz zei:
Iemand een gedacht voor een A2-auto. Aan het twijfelen tussen:

Pagani Zonda C12S Roadster - $588,000 - A2
Audi R8 Coupé 5.2 FSI quattro - $142,100 - A2
RUF RGT - $233,240 - A2
RUF Rturbo - $196,000 - A2
Spyker C12 Zagato - $705,600 - A2
Ferrari 430 Scuderia - $275,380 - A2
Ascari KZ1 R Limited Edition - $617,400 - A2

Ik heb die mercedes gullwig gekocht machtig bak zeker da geluid:crazy:

Private_BE

Legacy Member
Dillyracer zei:
Over Casino gesproken, werkt dat nu al degelijk?

Ik heb het gekocht, maar in 2 dagen nog nooit een moment gehad dat ik kon spelen. Nooit servers die online waren.

Gisteren wou ik hier nog schrijven hoe leuk TDU2 wel niet is als alles werkt, maar helaas kreeg ik vandaag TIJDENS een cup race "TDU game servers aren't available". En dan gooien ze u gewoon uit het spel en naar het hoofdscherm. Echt belachelijk dat het nu nog niet opgelost is :sop:

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik kan er inkomen (casino), maar hij blijft bij de automaten wel erg lang hangen op searching valid session. Bij roulette verlies ik soms terwijl ik zou moeten winnen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Kan wel janken net 3 uur op de audi gezeten (casino) win de wagen krijg ik hem niet.... :cry::cry::cry::cry:

keldervarken2

Legacy Member
Dillyracer zei:
Over Casino gesproken, werkt dat nu al degelijk?

Yup, allez bij mij toch, kzen (al) level 5 :rofl:, swel cool, jammer dat er gene blackjack is, ma da pokeren is wel lachen, en kheb zelfs nog geen geld verloren :)

En ja, servers doen af en toe wel ambetant, maar door de band genomen, marcheert dat naar behoren :)

keldervarken2

Legacy Member
Johan tb zei:
Kan wel janken net 3 uur op de audi gezeten (casino) win de wagen krijg ik hem niet.... :cry::cry::cry::cry:

Meer uitleg aub, want dat snap ik niet, ik wil dien Spyder ook wel zennej :drool:

[Dark-Fury]

Legacy Member
eXoz zei:
Iemand een gedacht voor een A2-auto. Aan het twijfelen tussen:

Pagani Zonda C12S Roadster - $588,000 - A2
Audi R8 Coupé 5.2 FSI quattro - $142,100 - A2
RUF RGT - $233,240 - A2
RUF Rturbo - $196,000 - A2
Spyker C12 Zagato - $705,600 - A2
Ferrari 430 Scuderia - $275,380 - A2
Ascari KZ1 R Limited Edition - $617,400 - A2

zonder twijfel de mercedes mclaren

SpeedFreak.be

Legacy Member
keldervarken2 zei:
Meer uitleg aub, want dat snap ik niet, ik wil dien Spyder ook wel zennej :drool:

Ik win hem dus en de 50k krijg geen bericht of zo ga naar de hal (was zo in de beta) om de wagen in ontvangst te nemen..... niets geen cutscene, geen punten (die ik wel nodig heb) verlaat het casino in de hoop dat het goed komt maar geen R8. :cry: Ben in het casino level4 en ik kan totaal geen poker dus het is al moeilijk genoeg om op level 5 te komen voor de spijker.

Thin Liz

Legacy Member
Ik heb het ook gehad met dit spel: 3 keer een desktopcrash in 2 uur tijd. De laatste was na 30 minuten racen in de Ibizacup (laatste race voor 1000 000 dollar): pijnlijk en vooral frustrerend. Neen, ik ben het beu. De bugs, connectieproblemen, crashes en interfacehiaten zorgen voor meer ergernis dan fun en dan heb ik het gehad. Eden, voor deel 3 moet je me er niet meer bijrekenen (en velen met mij). Toch een beetje schandalig...

Rubmifer

Legacy Member
Thin Liz zei:
Ik heb het ook gehad met dit spel: 3 keer een desktopcrash in 2 uur tijd. De laatste was na 30 minuten racen in de Ibizacup (laatste race voor 1000 000 dollar): pijnlijk en vooral frustrerend. Neen, ik ben het beu. De bugs, connectieproblemen, crashes en interfacehiaten zorgen voor meer ergernis dan fun en dan heb ik het gehad. Eden, voor deel 3 moet je me er niet meer bijrekenen (en velen met mij). Toch een beetje schandalig...

Tof!

En nu verder.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan