Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Kan er iemand een screenshot pakken van Hawai met alle autodealers en tuners aub:D

denk dat dit volstaat:

2ele5qf.jpg

a143290

Legacy Member
Pffft, ze zouden alle cheaters beter bannen. Bij de leaderboards heeft de top 1000 altijd een tijd van minder dan 1 seconde -_-

SpeedFreak.be

Legacy Member
Merendeel zijn idd cheater, maar er zijn ook probs geweest met de noteringen op het scorebord daar heb ik een paar keer mee te maken gehad. Maw als ze het echt heel streng gaan doorvoeren ben ik mss ook wel aan de beurt. :(

vishnusixclix

Legacy Member
Kheb gisteren een foto getrokken ingame, iemand een idee hoe ik daar aangeraak BUITEN het spel? :o

SpeedFreak.be

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
Kheb gisteren een foto getrokken ingame, iemand een idee hoe ik daar aangeraak BUITEN het spel? :o

kijk eens in je savegamefolder ik dacht dat daar een foto map tussen zat

edit nvm functioneert niet.

Rubmifer

Legacy Member
[Dark-Fury];14564542 zei:
Wat is daar nu custom aan? :p

Dual paint metallic colour :p De kleuren in de dealers trekken niet genoeg op de real life kleuren, dus heb ik ze maar zelf samengesteld. :p

Gentei

Legacy Member
Weet er iemand een goeie A4 auto ik ga straks die championship spelen, weet er iemand trouwens of er "end-content" in de game zit, ik bedoel wat doe je als al die championships gedaan zijn?

upriser

Legacy Member
een goede A4 is de camaro SS, maar dat van dat einde weet ik niet . Ben nog volop bezig met game

Elfish

Legacy Member
en is het al de moeite om deze game op pc aan te schaffen of zijn er nog altijd veel problemen met de online modus en server?

ik twijfel tussen de pc of ps3 versie.
van de ps3 versie heb ik nog niet veel goeds gehoord i.v.m. de online modus :/

Gentei

Legacy Member
pff ben begonnen aan die B3 championship met een mercedes ml, level 2 getuned maar blijkbaar is dat niet genoeg voor die time trial challenges, en ik kan niet hoger tunen omdat mijn discovery niet hoog genoeg is.

Vindt dat wel een beetje lame je moet je discovery hoger brengen om te kunnen tunen.....

upriser

Legacy Member
TeKnO zei:
en is het al de moeite om deze game op pc aan te schaffen of zijn er nog altijd veel problemen met de online modus en server?

ik twijfel tussen de pc of ps3 versie.
van de ps3 versie heb ik nog niet veel goeds gehoord i.v.m. de online modus :/
er zijn nog veel problemen met de online modus, vooral met de clubs.

DE clubs werken weer niet goe, ik ben zelfs geen baas meer van mijn eigen club en alle members zijn eruit...

SpeedFreak.be

Legacy Member
Is er dan nog een president? Anders melden op de officiële forums.

upriser

Legacy Member
neen, ik ben gedegradeerd van president naar member en mijn collega is zelfs helemaal weg.

upriser

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Welke Spyker juist, Spykers zijn toch A (Asphalt) wagens?

Ga de bugatti garage binnen en daar de eerste auto, die is B3

het is de Spyker D8 Peking-to-Paris

btw ik verkies nog altijd de audi Q7 voor de B3 championship:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan