SpeedFreak.be
Legacy Member
RazorBlade0075 zei:Kan er iemand een screenshot pakken van Hawai met alle autodealers en tuners aub![]()
denk dat dit volstaat:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RazorBlade0075 zei:Kan er iemand een screenshot pakken van Hawai met alle autodealers en tuners aub![]()
rubmifer zei:Met in de garage enkel britse supercars in een eigen custom kleurtje
![]()

VishnuSixDix zei:Kheb gisteren een foto getrokken ingame, iemand een idee hoe ik daar aangeraak BUITEN het spel?![]()
upriser zei:speciale aston kleur??![]()


[Dark-Fury];14564542 zei:Wat is daar nu custom aan?![]()
De kleuren in de dealers trekken niet genoeg op de real life kleuren, dus heb ik ze maar zelf samengesteld. 
er zijn nog veel problemen met de online modus, vooral met de clubs.TeKnO zei:en is het al de moeite om deze game op pc aan te schaffen of zijn er nog altijd veel problemen met de online modus en server?
ik twijfel tussen de pc of ps3 versie.
van de ps3 versie heb ik nog niet veel goeds gehoord i.v.m. de online modus :/
Dillyracer zei:B3 is hier zonder problemen gelukt met de Spyker.
RazorBlade0075 zei:Welke Spyker juist, Spykers zijn toch A (Asphalt) wagens?
