Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
a143290 zei:
Kunt ge geen auto's terug verkopen aan winkels?

Alleen als uw garage vol is dan kun je 1 of meerdere wagens verkopen. let wel geen bonuswagens. Wat mij wel een keer is gelukt toen ik een dure wagen wilde kopen waar ik het geld niet voor had dat ik toch een paar wagens kon verkopen.

Rubmifer

Legacy Member
Frank Ryder zei:
Bij mij ook hetzelfde probleem. Maar wel na die patches.

Probleem kan liggen aan uw geluidsinstellingen. Veranderen van 5.1 naar gewoon stereo helpt hier.

Thin Liz

Legacy Member
Op dit moment met A7 bezig... De eerste keer dat het me echt opviel dat ze het totaal verkl**t hebben met de handling van die Golf GTI. On-voor-stel-baar.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Thin Liz zei:
Op dit moment met A7 bezig... De eerste keer dat het me echt opviel dat ze het totaal verkl**t hebben met de handling van die Golf GTI. On-voor-stel-baar.

koop een Brera is verreweg de beste wagen in die klasse (hoewel ze allemaal kl*te zijn). :p Vanaf A6 begint het een beetje interessant te worden.

Mee

Legacy Member
Johan tb zei:
koop een Brera is verreweg de beste wagen in die klasse (hoewel ze allemaal kl*te zijn). :p
What now? Als ge op hardcore speelt, blijf dan zo ver mogelijk weg van dat front-wheel drive gedrocht van een Brera?

Rubmifer

Legacy Member
Ik heb het gedaan met de Mito, leuk wagentje (voor wat dat waard is in die klassen :p)

Bloob

Legacy Member
pff, met men club van 4 man level 2 gehaald, maar het volgende level (20.000.000 & 100.000 xp) gaan we nooit halen vrees ik met ons vieren :p

edit: wtf ik ben mijn club kwijt?
Aléja, ze is niet meer rood op mijn map, en als ik ernaar toe ga krijg ik "create club / join existing club"

teh fuck :|

SpeedFreak.be

Legacy Member
Mee zei:
What now? Als ge op hardcore speelt, blijf dan zo ver mogelijk weg van dat front-wheel drive gedrocht van een Brera?

Geen probleem mee gehad ik wil niet zeggen dat het een goede wagen is, maar in vergelijking met de GTI en de MITO.... ;)

keldervarken2

Legacy Member
yup same here, golf gekocht, rap verkocht, zeker op hardcore verschrikkelijk om mee te rijden, ctu overstuur, iets wat bizar is voor ne Golf ma kom, brera he, en np

vishnusixclix

Legacy Member
Kheb de topictitel aangepast, zodat het voor de nieuwelingen onder ons ook duidelijker is ;)

vishnusixclix

Legacy Member
jama, maar als er pipo's al nieuwe threads gaan beginnen "omdat er geen TDU2 thread is" :wtf:

*krabt koppie*



*edit*

bij bezwaren undo ik het wel, als je dat wilt.

upriser

Legacy Member
Bloob zei:
pff, met men club van 4 man level 2 gehaald, maar het volgende level (20.000.000 & 100.000 xp) gaan we nooit halen vrees ik met ons vieren :p

edit: wtf ik ben mijn club kwijt?
Aléja, ze is niet meer rood op mijn map, en als ik ernaar toe ga krijg ik "create club / join existing club"

teh fuck :|

Ik heb net hetzelde voor... Ben ik mijn club nu kwijt??

SpeedFreak.be

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
jama, maar als er pipo's al nieuwe threads gaan beginnen "omdat er geen TDU2 thread is" :wtf:

*krabt koppie*



*edit*

bij bezwaren undo ik het wel, als je dat wilt.

Laat maar zitten. ;)

Over de clubs: niemand weet wat er aan de hand is, maar bijna iedereen is zijn club kwijt. Er zijn geruchten dat er een patch op komst is met een herwerkt clubsysteem, maar nogmaals niemand weet echt iets.

Anoniem04

Legacy Member
Zolang wij onze club teurgkrijgen zoals ze was doen ze wat ze willen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan