[Dark-Fury]
Legacy Member
Johan tb zei:er waren probleem met de licentie lambo wou veel te veel geld hebben. Ze moeste kiezen tussen ferrari en lambo en het is ferrari geworden.
Spijtig, kzou veel liever nen reventon, gallardo en murcielago gehad hebben dan die lelijke ferrari's die allemaal op mekaar lijken





. Kan ik hem niet eens veranderen 