Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[Dark-Fury]

Legacy Member
Johan tb zei:
er waren probleem met de licentie lambo wou veel te veel geld hebben. Ze moeste kiezen tussen ferrari en lambo en het is ferrari geworden.

Spijtig, kzou veel liever nen reventon, gallardo en murcielago gehad hebben dan die lelijke ferrari's die allemaal op mekaar lijken

shiftyke

Legacy Member
Ik ben normaal ook pro-lambo maar de 458 italia is te lekker :drool:

De licentie is trouwens zo hoog door EA...

marcel

Legacy Member
[Dark-Fury];14550791 zei:
Spijtig, kzou veel liever nen reventon, gallardo en murcielago gehad hebben dan die lelijke ferrari's die allemaal op mekaar lijken

nu, k zou ook liever met een gallardo rijden
maar om te zeggen dat ge liever met lambo rijdt omdat ferrari's te hard op elkaar lijken? da's zoals da lady gaga gaat zeggen dat britney te zot is :sop:

[Dark-Fury]

Legacy Member
marcel zei:
nu, k zou ook liever met een gallardo rijden
maar om te zeggen dat ge liever met lambo rijdt omdat ferrari's te hard op elkaar lijken? da's zoals da lady gaga gaat zeggen dat britney te zot is :sop:

da zei ik ook nie ;)

[Dark-Fury]

Legacy Member
NiXiE zei:

Nee, hij dacht dat ik zei dat ik liever lambo's zou hebben OMDAT ferrari's lelijk zijn.
Ik zei dat ik liever lambo's zou hebben EN dat ferrari's lelijk zijn

vishnusixclix

Legacy Member
ok. Vandaag was ik aan het bedenken dat het spel eigenlijk nog meevalt. Ik heb nachtraces gehad, gietende regen (net nog) en weet-ik-wat-nog-allemaal. Maar het ergste moet nog komen. Ik heb 4 keer een crash to desktop gehad, telkens als ik die Ibiza race deed ('t eiland rond). En niet zomaar in het begin, maar minstens een kwartier ver. Het verste dat ik geraakt ben, was 39 minuten, met 8 minuten onder target. Dat was deze namiddag.
ik vermoed dat het komt doordat ik nogal veel pauzeer. Heb hier namelijk om de zoveel minuten iets belangrijkers te doen en dan heb ik geen keuze.

Vervelend.

DelusioN

Legacy Member
Ik geef het nog een kans sinds ik wacht tot 4 maart :p
Spelen jullie met Xbox controller?

Gentei

Legacy Member
what the fuck :o

Als ik in mijn garage ben kan ik niet kiezen welke auto ik neem, als ik uit mijn huis ga heb ik de auto die ik laatst gereden heb???
als ik een auto pak heb ik alleen de optie get into the car???

bug ofzo?

[Dark-Fury]

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
ok. Vandaag was ik aan het bedenken dat het spel eigenlijk nog meevalt. Ik heb nachtraces gehad, gietende regen (net nog) en weet-ik-wat-nog-allemaal. Maar het ergste moet nog komen. Ik heb 4 keer een crash to desktop gehad, telkens als ik die Ibiza race deed ('t eiland rond). En niet zomaar in het begin, maar minstens een kwartier ver. Het verste dat ik geraakt ben, was 39 minuten, met 8 minuten onder target. Dat was deze namiddag.
ik vermoed dat het komt doordat ik nogal veel pauzeer. Heb hier namelijk om de zoveel minuten iets belangrijkers te doen en dan heb ik geen keuze.

Vervelend.

Bij mij crasht het ook aventoe als ik minimaliseer, kweetniet als het bij u ook door te minimaliseren is?

SpeedFreak.be

Legacy Member
Bij mij is het zo als ik de map druk en ik doe alt-tab om bv naar het forum te gaan loopt hij vast als ik gewoon esc druk en alt-tab heb ik nergens last van... :doh:

Gentei

Legacy Member
shiftyke zei:
Gewoon op de wagen klikken en "drive" kiezen toch?

Ja die "drive" optie heb ik dus niet ik kan alleen kiezen uit Get into the car, data, compare maar geen Drive:doh:

Gentei

Legacy Member
vryko zei:
get into the car al eens geprobeerd?:doh:

Ja maar ge kunt niet uitrijden uit uw garage hé je moet effectief de optie Drive hebben om ermee te rijden slimme.....
De mensen soms zijn echt :doh:

mja lukt via die "i" in uw garage zal een server issue zijn...

EDIT
Nu lukt het was wrs een glitch ofzo

a143290

Legacy Member
WTF @ een van die time trials in het eerste B-klasse toernooi? :/ Impossibru!

(Jaja, 'k heb 'm eindelijk :p)

DelusioN

Legacy Member
Hoe spelen jullie op FullScreen want bij mij zit ik nog steeds de randen......
En refresh rate staat maar op 29mhz ipv 59 of 60 :x. Kan ik hem niet eens veranderen :s

Edit: ALT +Enter geeft mij This resolution supported. Je gaat mij niet zeggen dat 1920x1080 niet supported is?lpgmfpfgpfg

Mee

Legacy Member
DelusioN zei:
Edit: ALT +Enter geeft mij This resolution supported. Je gaat mij niet zeggen dat 1920x1080 niet supported is?lpgmfpfgpfg
1920x1080 gaat wel degelijk, maar kan uw scherm dat wel aan?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan