Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik gebruik tobo, maar echt mijn best doe ik ook niet als ik het maar haal. :D Fuck ik moet nog 1% en ik heb alle gebieden van Hawaii verkend.

shiftyke

Legacy Member
TDU2 Facebook zei:
Attention Drivers. The TDU2 PC Servers will be brought down at 11:00AM PST for approximately 30 minutes to perform maintenance.

Zijn ze dan ooit up geweest? :rofl:

SpeedFreak.be

Legacy Member
Dat ze die inter-club races dan ook maar eens toegankelijk maken elke keer als ik wil joinen zegt dat ...... ding dat hij geen races kan vinden. :angry:

Edit: servers zijn terug online met een nieuwe patch.

Anoniem04

Legacy Member
Toegegeven, ze proberen het te fixen. De support bij TDU1 was een pak minder.

Private_BE

Legacy Member
SXe zei:
Ik rij nu wel met een G27 met flappy paddles :p

Ik altijd met H-shifter, veel plezanter. Maar stom dat het niet gaat overschakelen naar flappy paddles in ferrari's etc. Ook kunt ge da niet tesamen instellen. Dat ge gewoon kunt overschakelen. Ge moet dan echt al in uw controller settings zitten.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Gvd inter-club races werken nog steeds niet voor ons. Blijkbaar voor anderen wel gezien de snelheid waarmee we kelderen. :doh:

Silent Thunder

Legacy Member
Private_BE zei:
Ik altijd met H-shifter, veel plezanter. Maar stom dat het niet gaat overschakelen naar flappy paddles in ferrari's etc. Ook kunt ge da niet tesamen instellen. Dat ge gewoon kunt overschakelen. Ge moet dan echt al in uw controller settings zitten.

Ging dat in TDU 1 niet wel?

SpeedFreak.be

Legacy Member
Club races doen het maar het gaat wel iets langer duren voor we level 2 hebben, want je krijgt niet echt veel punten. :sad:

vishnusixclix

Legacy Member
Dillyracer zei:
Toegegeven, ze proberen het te fixen.

Met het gevaar van wel érg cynisch te klinken:
Moeten we daar nu blij mee zijn? Het was één van hun major sellingpoints met deze nieuwe game! Een nieuw eiland, casino en clubs clubs clubs! Als goed 50% van je grootste innovaties (nieuwe content) niet werken dan had het spel evengoed een patch kunnen zijn van het vorige spel.

Bloob

Legacy Member
Clubs werken wel fantsoenlijk nu.
Mijn club met 3 members staat op het moment 38ste in de ranking.

6000 XP al binnen :D

Mensen die goed kunnen rijden, en nog geen club hebben, laat maar iets weten:)

Gentei

Legacy Member
ben bezig aan die ibiza cup met die snelheid camera's mijn Mustang (C4) trekt dat gewoon niet ze finishen allemaal sneller :cry::cry::cry:
Hij is nogtans lvl 2 getuned:doh:

Anoniem04

Legacy Member
fuuck, Lancia Stratos als gratis DLC. :love:

We really appreciate your patience in this matter and we would like to announce that we will be making the first premium DLC for the game free for everybody as a way of saying thank you.

The Exploration Pack contains new wrecks to be discovered that unlock the Lancia Stratos version Rallye and 1969 Dodge Charger.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan