Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:Als het Casino een paar dagen stabiel draait koop ik die uitbreiding wel.

Godlessarto zei:Wagens reageren zoals een racegame op de ps1
Game hapert bij elke bocht ( quadcore intel xtreme pc hier)
Graphics trekken op geen hol
Omgeving zuigt ballen
story is om te lachen
andere players laggen zoals nooti tevoren
Aan alle die het overwegen om dit te kopen? Niet doen, je kan beter je 45 eur investeren in iets anders.
Godlessarto zei:Wagens reageren zoals een racegame op de ps1
Game hapert bij elke bocht ( quadcore intel xtreme pc hier)
Graphics trekken op geen hol
Omgeving zuigt ballen
story is om te lachen
andere players laggen zoals nooti tevoren
Aan alle die het overwegen om dit te kopen? Niet doen, je kan beter je 45 eur investeren in iets anders.
SXe zei:Lol, ben zo wat tijden aant vergelijken in de B3 klasse.
Johan, ValentineV en GTBoy rijden allemaal met een Q7 die soms getuned is. Ik rij met een standaard ML 63, en ik doe gemakkelijk 4-6 seconden af van hun tijd
Me wa rijd gulle? Tobo, gamepad, stuur?
DagothUhr zei:gamepad, die timetrials lukken zelf niet bij mij, ik eindig op 10 seconden achterstand, eens die ML 63 kopen...
..

SXe zei:Ik rij nu wel met een G27 met flappy paddles![]()


SXe zei:Ik rij nu wel met een G27 met flappy paddles![]()
