Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private_BE

Legacy Member
Hey wordt erger en erger!
Ik wil net de launcher nog is proberen, ik start hem en dan krijg ik gewoon een error. Maar het is gewoon een rood kruisje, meer kom ik niet te weten :s

Gentei

Legacy Member
lol van 22h tot 2h TDU zitten te spele deze game is gewoon verslavend ffs.

een paar keer geamusseerd met Valentino (Dagothuhr).
Ik moet nog alleen de A6high en A7high winnen en ik kan naar Miami w00t, ik kan nu al gaan maar ik wil die races winnen, kheb wel geld nodig morgen die casino is checken lol.

Anoniem04

Legacy Member
Als het Casino een paar dagen stabiel draait koop ik die uitbreiding wel.

vishnusixclix

Legacy Member
Lulz, ik ben eindelijk in de club geraakt. Bij de zoektoch naar 9lives is de boel gecrashed :D

nixie

Legacy Member
is zien of de servers nu werken.
had gisteren echt zin om te cruisen en dan geraakt ge zelf ni int spel...

Thin Liz

Legacy Member
Aan allen die online-loginproblemen hebben:

Ik heb dit van de officiele website:

Open op de achtergrond je explorer en je zou van de eerste poging (of paar pogingen) direct kunnen spelen. Het werkt bij mij: dozijn keer proberen ingame komen, niet lukken (servers offlinemessage)... even alt-tab en explorer openen en het werkt direct. In dit voorbeeld ga ik naar de Atariwebsite omdat de 'uitvinder' dat ook deed, maar het zou me verbazen als dat niet zou gaan op elke website.

Best wel straf dat de community de problemen zelf al moet oplossen (zie patch).

Godlessarto

Legacy Member
Wagens reageren zoals een racegame op de ps1
Game hapert bij elke bocht ( quadcore intel xtreme pc hier)
Graphics trekken op geen hol
Omgeving zuigt ballen
story is om te lachen
andere players laggen zoals nooti tevoren

Aan alle die het overwegen om dit te kopen? Niet doen, je kan beter je 45 eur investeren in iets anders.

shiftyke

Legacy Member
Godlessarto zei:
Wagens reageren zoals een racegame op de ps1
Game hapert bij elke bocht ( quadcore intel xtreme pc hier)
Graphics trekken op geen hol
Omgeving zuigt ballen
story is om te lachen
andere players laggen zoals nooti tevoren

Aan alle die het overwegen om dit te kopen? Niet doen, je kan beter je 45 eur investeren in iets anders.

Hier draait hij nochtans vlot op een 2.4GhzC2D met 8800GTS en 2GB ram.

Omgeving is net geweldig, gfx zijn niet het nieuwste van het nieuwste maar toch meer dan degelijk en je gaat met trouwens toch niet zeggen dat je dit spel kocht voor het verhaal hé :lol:

Bugs en servers zijn de grootste zorg van de community nu!

SXe

Legacy Member
Lol, ben zo wat tijden aant vergelijken in de B3 klasse.

Johan, ValentineV en GTBoy rijden allemaal met een Q7 die soms getuned is. Ik rij met een standaard ML 63, en ik doe gemakkelijk 4-6 seconden af van hun tijd :p

Me wa rijd gulle? Tobo, gamepad, stuur?

Rubmifer

Legacy Member
Godlessarto zei:
Wagens reageren zoals een racegame op de ps1
Game hapert bij elke bocht ( quadcore intel xtreme pc hier)
Graphics trekken op geen hol
Omgeving zuigt ballen
story is om te lachen
andere players laggen zoals nooti tevoren

Aan alle die het overwegen om dit te kopen? Niet doen, je kan beter je 45 eur investeren in iets anders.

Zet de settings van je grafische kaart in windows zelf eens wat lager. Heeft bij mij de fps geholpen. Stotteringen zijn er nog altijd, maar ik let er eigenlijk niet meer zoveel op. Soms heb ik echt nog eens een hele grote framefreeze, maar meestal zijn het zo kleintjes waar ik niet echt last van heb, behalve dan in een eventuele bocht.

Ik heb mijn settings wat lager gezet, maar heb toch nog genoeg AA en mipmaps kwaliteit kunnen behouden, en het spel ziet er voor mij goed uit. Het is geen GT5, maar dat boeit niet. Car models kunnen er prima mee door, en ook de omgevingen zijn zeker niet zo slecht. Behalve als je ze op low moet zetten, dan trekt het op weinig ja. Maar alles op high ziet het spel er best mooi uit.

Spel is dan ook niet gemaakt om een story line van oscar kwaliteit te bieden. Dit is voornamelijk een online game, met een SP die als basis dient hiervoor. Zelf heb ik me ook nooit geërgerd aan dat 'verhaal'. Veel verhaal vind ik er trouwens niet aan, zelf niet genoeg om me er aan te ergeren. Ik reed gewoon mijn races en voor de rest boeide het me niet.

De connectie problemen vind ik dan inderdaad ook niet kunnen. 2 weken na datum, en nog altijd is het tussen 2u smiddags en 8u 's avonds (en dan nog kan niet iedereen online) in Europa onmogelijk om online te raken, gewoon omdat de servers het niet aan kunnen. Ze doen er daar best aan om dat zo snel mogelijk op te lossen, want anders gaat de situatie voor Eden en Atari volgens mij echt hopeloos worden. Dat er bepaalde bugs zijn, akkoord, maar dat je het essentiele element van deze game gewoon niet goed krijgt, terwijl je zo veel tijd hebt gehad voor de release om alles op punt te zetten voelt heel erg amateuristisch aan. Ik hoop echt dat ze rond de klok aan het werken zijn voor de problemen met de servers te fixen, maar het baart me zorgen dat het zo lang moet duren. Lijkt wel alsof ze geen flauw idee hebben wat ze moeten doen.

DagothUhr

Legacy Member
SXe zei:
Lol, ben zo wat tijden aant vergelijken in de B3 klasse.

Johan, ValentineV en GTBoy rijden allemaal met een Q7 die soms getuned is. Ik rij met een standaard ML 63, en ik doe gemakkelijk 4-6 seconden af van hun tijd :p

Me wa rijd gulle? Tobo, gamepad, stuur?

gamepad, die timetrials lukken zelf niet bij mij, ik eindig op 10 seconden achterstand, eens die ML 63 kopen...
..

SXe

Legacy Member
DagothUhr zei:
gamepad, die timetrials lukken zelf niet bij mij, ik eindig op 10 seconden achterstand, eens die ML 63 kopen...
..

Ik rij nu wel met een G27 met flappy paddles :p

Anoniem04

Legacy Member
Laten we vooral niet vergeten dat ik meestal sneller ben dan jullie allemaal op de events in Ibiza. :cool:

SXe

Legacy Member
? Nu krijg ik weer meldingen dat mijn save niet goed opgeslagen is :s

@ Dilly:

Ik heb heel Ibiza met tobo gedaan :p G27 was nog nie aangekomen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan