Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private_BE

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
sommigen kunnen er wel in en andere dus niet....? :doh:

Ieder om beurt :p
Ik heb in de dagen dat ik kon spelen amper kunnen spelen. Dus nu kon ik wat terugverdienen :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik kom er gewoon niet meer in Ik geloof dat if of de i-net kabel er uit trek en ga spelen of dat ik me een offline profiel aanmaak.

Frank Ryder

Legacy Member
Ik kom er ook niet in.Het is zondag en heb zin in maar mag niet. Heb 50€ betaald on sfeerbeelden uit Ibiza te kijken. :(
Wat als ik nu een offline profiel maak, kan ik nog mijne online profiel terug gebruiken?

SpeedFreak.be

Legacy Member
ik zit nu online, maar het draait vierkant ik heb een fps van mss 10 of zo edit: gecrashed.

Gentei

Legacy Member
aaah 2h kunnen spelen alles was perfect geen fps drops ofzo, heb mijn éérste race tegen een speler gewonnen lol.

B4 championship is binnen, ben bezig aan mijn 2de C4, i love my mustang (elanor).

SpeedFreak.be

Legacy Member
Frank Ryder zei:
Ik kom er ook niet in.Het is zondag en heb zin in maar mag niet. Heb 50€ betaald on sfeerbeelden uit Ibiza te kijken. :(
Wat als ik nu een offline profiel maak, kan ik nog mijne online profiel terug gebruiken?

Ja hoor als je gewoon een 2e profiel maakt dan kun je gewoon spelen als de servers weer up zijn switch je gewoon naar je online profiel. Een ander mogelijkheid is gewoon je i-net kabel uittrekken dan krijg je een waarschuwing en dan vraagt hij of je offline wilt spelen (met je online profiel) zeg ja en hij laadt gewoon zonder i-net. Als de servers weer up zijn gewoon kabel er in laten verbinden en online verder spelen. :D

DagothUhr

Legacy Member
gvdoms kutspel, who the fuck heeft die time trial tijden ingegesteld voor die B races op Hawai WTF !!!

Gentei

Legacy Member
DagothUhr zei:
gvdoms kutspel, who the fuck heeft die time trial tijden ingegesteld voor die B races op Hawai WTF !!!

lol dude chill, ben jij trouwens die lolsmurf van vandaag??
Like your camaro :)

DagothUhr

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
lol dude chill, ben jij trouwens die lolsmurf van vandaag??
Like your camaro :)

Nope, ik ben ValentineV

w8 maar tot je die licenses moet doen in Hawai... :doh:
en dan erachter die time trials,

het is gewoon niet logisch, de races win ik met 10 seconden voorsprong
en de time trials met 10 seconden achterstand...

motje

Legacy Member
Als je bericht krijgt op intro scherm dat servers offline zijn; gewoon blijven proberen. Na 4 of 5 keer op Enter duwen raak ik altijd binnen.

Gentei

Legacy Member
WTF is da om uw auto een andere kleur te geven en stickers, ik duw op apply sticker maar hoe koop ik da fucking aan???
Als ik dan weg wil blokkeert da spel FFS??????:doh::doh::doh::doh::angry::angry::angry::angry:

Private_BE

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
WTF is da om uw auto een andere kleur te geven en stickers, ik duw op apply sticker maar hoe koop ik da fucking aan???
Als ik dan weg wil blokkeert da spel FFS??????:doh::doh::doh::doh::angry::angry::angry::angry:

Gewoon dien sticker pakken en dan apply klikken. Wat wel leuk is, dat als ge maar 1 logo koopt van die pagina/slot dan kunt ge ze allemaal gebruiken en ook nog op andere auto's. Wat wel handig was, want als ge per letter moet betalen :p

Heb net men race rond Ibiza erop zitten, nu maar is na Hawaii vliegen want ik zie geen solar crown races meer op Ibiza.

Gentei

Legacy Member
Private_BE zei:
Gewoon dien sticker pakken en dan apply klikken. Wat wel leuk is, dat als ge maar 1 logo koopt van die pagina/slot dan kunt ge ze allemaal gebruiken en ook nog op andere auto's. Wat wel handig was, want als ge per letter moet betalen :p

Heb net men race rond Ibiza erop zitten, nu maar is na Hawaii vliegen want ik zie geen solar crown races meer op Ibiza.

Ja ik druk op apply sticker maar nog altijd is mijn auto zonder sticker als ik buitenkom like WTF:angry:

Anyway juist 5h ofzo zitten spelen nie normaal lol Kmoet nog A6 race doen A7high en wrs A6 high en dan zen ik ook gedaan op ibiza denk ik.
Kheb al ne Camaro, Audi TT, Golf GTI, Mustang en Toureg lol, i need more garage spots :lol:

Thin Liz

Legacy Member
Bon, uiteindelijk na het gekende geklungel de patch kunnen installeren (zelf, want de installer werkt niet meer), om vervolgens te zien dat de servers nog altijd offline zijn.

Op het officiele forum zijn ze ondertussen al enkele topics gaan sluiten (er is zelfs een winkelier die het spel niet meer wil verkopen :D). Man, man... ik game al 20 jaar, maar dit is toch wel weinig gezien. Mij gaan ze niet meer liggen hebben voor de volgende delen. Hun DLC's kunnen ze ook steken waar de zon niet schijnt, ik ben het beu. Ik heb 50 euro gegeven voor een spel dat niet klaar is, met bugs die de release niet mogen halen. Een gamer zou dit niet mogen pikken.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Doh kan ik vandaag eindelijk online komen.... en nu ligt telenet te klooien dat om de haverklap mijn modem plat ligt. :doh:

Mee

Legacy Member
Iemand al ervaring met die leveringstijden bij TheHut? Net het bericht gekregen dat het is opgestuurd, maar er staat wel bij "Estimated Delivery Time: 10-15 days". Dat lijkt mij toch erg lang als het uit Engeland moet komen?

Rubmifer

Legacy Member
'vlug' even de tour van oahu rijden, laatste cuprace. 200km, en zou er 50 minuten over moeten doen ongeveer. Wel lekker 5mil in de pocket dan! :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan