Private_BE
Legacy Member
RazorBlade0075 zei:sommigen kunnen er wel in en andere dus niet....? :doh:
Ieder om beurt

Ik heb in de dagen dat ik kon spelen amper kunnen spelen. Dus nu kon ik wat terugverdienen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RazorBlade0075 zei:sommigen kunnen er wel in en andere dus niet....? :doh:


Frank Ryder zei:Ik kom er ook niet in.Het is zondag en heb zin in maar mag niet. Heb 50€ betaald on sfeerbeelden uit Ibiza te kijken.
Wat als ik nu een offline profiel maak, kan ik nog mijne online profiel terug gebruiken?

DagothUhr zei:gvdoms kutspel, who the fuck heeft die time trial tijden ingegesteld voor die B races op Hawai WTF !!!

RazorBlade0075 zei:lol dude chill, ben jij trouwens die lolsmurf van vandaag??
Like your camaro![]()
RazorBlade0075 zei:WTF is da om uw auto een andere kleur te geven en stickers, ik duw op apply sticker maar hoe koop ik da fucking aan???
Als ik dan weg wil blokkeert da spel FFS??????:doh::doh::doh::doh:![]()

Private_BE zei:Gewoon dien sticker pakken en dan apply klikken. Wat wel leuk is, dat als ge maar 1 logo koopt van die pagina/slot dan kunt ge ze allemaal gebruiken en ook nog op andere auto's. Wat wel handig was, want als ge per letter moet betalen
Heb net men race rond Ibiza erop zitten, nu maar is na Hawaii vliegen want ik zie geen solar crown races meer op Ibiza.


). Man, man... ik game al 20 jaar, maar dit is toch wel weinig gezien. Mij gaan ze niet meer liggen hebben voor de volgende delen. Hun DLC's kunnen ze ook steken waar de zon niet schijnt, ik ben het beu. Ik heb 50 euro gegeven voor een spel dat niet klaar is, met bugs die de release niet mogen halen. Een gamer zou dit niet mogen pikken.