Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SXe zei:Ibiza zo goed als afgewerkt, moet enkel nog 4 foto's trekken. Bommekes, roads, wrecks, cup, tournaments,... Allemaal gedaan![]()
Ik denk wel niet dat ik de 60 of 70 haal. Ik vermoed dat ik 50 wss wel haal en dat ik het daarna wel goed vindt.RazorBlade0075 zei:Ik heb mijn gegevens ingegeven maar server was toen offline.
Maar hoe begin ik opnieuw? Als ik opnieuw begin laadt hij mijn offline profiel automatisch?
Hoe maak ik die online profiel aan?Johan tb zei:2 keuzes ofwel je delete je profiel en je maakt een nieuw aan ofwel je maakt een 2e online profiel een andere keuze is er volgens mij niet. en kijk eerst of de servers online zijn.
RazorBlade0075 zei:Hoe maak ik die online profiel aan?
DagothUhr zei:

Johan tb zei:Even denken: ford mustang, vw touareg, lotus evora, mercedes slk, audi q7, mercedes slr, mercedes 300 sl, ariel atom v8 mss dat i er eentje vergeten ben, maar ik denk dat ze dat zijn (duels en te winnen door de 3 cups).

Dillyracer zei:Slim design, als de servers offline zijn kan je niet zelf uw spel afsluiten. :doh:
Dillyracer zei:Slim design, als de servers offline zijn kan je niet zelf uw spel afsluiten. :doh:
rubmifer zei:echt hé, ik kan me daar ook zo aan ergeren. Je start het spel op, maar het spel blijft maar hangen op het intro scherm, en je kan werkelijk niets doen buiten alt F4 te gaan gebruiken. :')
RazorBlade0075 zei:Anyway servers zijn precies wel veel offline niet?
