Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SXe

Legacy Member
Ibiza zo goed als afgewerkt, moet enkel nog 4 foto's trekken. Bommekes, roads, wrecks, cup, tournaments,... Allemaal gedaan :)

Anoniem04

Legacy Member
Kan iemand zijn foto's openen die hij heeft gemaakt met de photomode?

SpeedFreak.be

Legacy Member
SXe zei:
Ibiza zo goed als afgewerkt, moet enkel nog 4 foto's trekken. Bommekes, roads, wrecks, cup, tournaments,... Allemaal gedaan :)

Wrakken heb ik allemaal 100% van de wegen ibiza+ Oahu 1, tournaments+ cups heb ik allemaal foto's moet ik nog heel wat 50 Instant challenges gedaan, missies 82% punten voor huizen wagens interieur etc heb ik ook allemaal. Dat maakt bij elkaar Level 43. :p Ik denk wel niet dat ik de 60 of 70 haal. Ik vermoed dat ik 50 wss wel haal en dat ik het daarna wel goed vindt.

SpeedFreak.be

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Ik heb mijn gegevens ingegeven maar server was toen offline.
Maar hoe begin ik opnieuw? Als ik opnieuw begin laadt hij mijn offline profiel automatisch?

2 keuzes ofwel je delete je profiel en je maakt een nieuw aan ofwel je maakt een 2e online profiel een andere keuze is er volgens mij niet. en kijk eerst of de servers online zijn.

Implar

Legacy Member
Daarnet ook begonnen met TDU2 (op X360 maar soit). Begonnen met die Lotus, C4, B4, A5/7 licences gedaan, 2 C4 championchips gewonnen en Miami haar Mustang.

Nu een Range Rover gekocht en daarmee B4 championchip aan het doen. Zalig gewoon :D

Gentei

Legacy Member
Johan tb zei:
2 keuzes ofwel je delete je profiel en je maakt een nieuw aan ofwel je maakt een 2e online profiel een andere keuze is er volgens mij niet. en kijk eerst of de servers online zijn.
Hoe maak ik die online profiel aan?

Implar

Legacy Member
Is er ergens een lijst welke wagens je kan winnen met die Duels? Zodat ik geen auto's dubbel koop...

Gentei

Legacy Member
damn juist 4 uur lang deze game zitten te spelen lol.

Heb mijn classic kampioenschap gewonnen en juist de off-road license behaald lol.
Game is wel tof om te spelen maar ik krijg de indruk dat het kort is?
license behalen, kampioenschap uitspelen en that's it?
Wat als ik de off-road kampioenschap win dan de asphalt license en die kampioenschap?
Want verder zie ik geen andere races plaatsvinden of iets dergelijks??

P.S. kan er iemand vriendelijk zijn om een map te posten en daar aan te duiden waar ik de kleur van mijn auto kan veranderen, en ook stickers erop kan plakken?
Ik ben in Ibiza...?

Is er al een 9lives guild (club) btw?

SpeedFreak.be

Legacy Member
Even denken: ford mustang, vw touareg, lotus evora, mercedes slk, audi q7, mercedes slr, mercedes 300 sl, ariel atom v8 mss dat i er eentje vergeten ben, maar ik denk dat ze dat zijn (duels en te winnen door de 3 cups).

Implar

Legacy Member
Johan tb zei:
Even denken: ford mustang, vw touareg, lotus evora, mercedes slk, audi q7, mercedes slr, mercedes 300 sl, ariel atom v8 mss dat i er eentje vergeten ben, maar ik denk dat ze dat zijn (duels en te winnen door de 3 cups).

Merci, rep :)

Anoniem04

Legacy Member
Slim design, als de servers offline zijn kan je niet zelf uw spel afsluiten. :doh:

Rubmifer

Legacy Member
Dillyracer zei:
Slim design, als de servers offline zijn kan je niet zelf uw spel afsluiten. :doh:

echt hé, ik kan me daar ook zo aan ergeren. Je start het spel op, maar het spel blijft maar hangen op het intro scherm, en je kan werkelijk niets doen buiten alt F4 te gaan gebruiken. :')

Gentei

Legacy Member
rubmifer zei:
echt hé, ik kan me daar ook zo aan ergeren. Je start het spel op, maar het spel blijft maar hangen op het intro scherm, en je kan werkelijk niets doen buiten alt F4 te gaan gebruiken. :')

Je kan toch zien dat de servers offline zijn voordat je de game opstart?
Op die patch screen moet er boven de laad balk een groen bolletje staan met "Game Servers online"....

Anyway servers zijn precies wel veel offline niet?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan