Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
shiftyke zei:Ariel Atom does the trick!

Johan tb zei:mss dat ik die wel probeer heb de V8 dus....![]()
Heeft uiteindelijk maar een uurtje geduurt! De meeste in 2 keer gedaan, sommige in 3 of 4.Dillyracer zei:Ik had al mijn geld gespendeerd aan meubelen tot ik doorhad dat ik een nieuwe auto moest kopen voor een kampioenschap.![]()

shiftyke zei:Ik dacht dat enkel de 300 SC in het spel zat?

Dillyracer zei:Ik had al mijn geld gespendeerd aan meubelen tot ik doorhad dat ik een nieuwe auto moest kopen voor een kampioenschap.![]()

shiftyke zei:waarom aan meubelen, ge zit toch amper in die huizen?![]()

RazorBlade0075 zei:Heb het op pc gehaald, is nu aan't patchen dan effe teste![]()
RazorBlade0075 zei:lolz kheb die mustang gekocht en damn da handling is wel moeilijk, anyway kheb ne offline profiel gestart, hoe kan ik online gaan later?
Servers waren offline, dus je kan nie meer online gaan?Johan tb zei:Ehmm nee ik vrees niet (ik neem aan dat je offline hebt gekozen en niet je TDU2 login hebt ingegeven)
RazorBlade0075 zei:Servers waren offline, dus je kan nie meer online gaan?
motje zei:Net alle licenses op hawai behaalt. Veel over gelezen op forums dat ze te moeilijk waren, dus ik was wel beetje bang.Heeft uiteindelijk maar een uurtje geduurt! De meeste in 2 keer gedaan, sommige in 3 of 4.
De meeste championships hebben precies wel weinig prijzengeld :/
wtb more $$$

rubmifer zei:volgens mij zijn dat gewoon mensen die nauwelijks racegames spelen. Ik had er ook geen enkele moeite mee. De races zelf win ik ook altijd met de vingers in de neus.![]()
Ik heb mijn gegevens ingegeven maar server was toen offline.Johan tb zei:Hangt er van af heb je je account gegevens ingegeven? zo niet zul je online opnieuw moeten beginnen.
Btw ik kan atm ook niet meer inloggen ligt dat spul nu alweer plat? Waarvoor is er in godsnaam een beta en stresstests geweest? :doh:
[Dark-Fury];14534887 zei:Geloof mij ik heb al elk race game gespeeld dat er is.
Maar wat ik tot nu toe het ergst vond waren die laatste 2 tests bij de A5-A4 rijschool. Die waar je een timetrial moet doen met nen belachelijk slechten aston martin.