Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

motje

Legacy Member
Net alle licenses op hawai behaalt. Veel over gelezen op forums dat ze te moeilijk waren, dus ik was wel beetje bang. :s Heeft uiteindelijk maar een uurtje geduurt! De meeste in 2 keer gedaan, sommige in 3 of 4.
De meeste championships hebben precies wel weinig prijzengeld :/
wtb more $$$

Anoniem04

Legacy Member
Ik had al mijn geld gespendeerd aan meubelen tot ik doorhad dat ik een nieuwe auto moest kopen voor een kampioenschap. :sop:

shiftyke

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik had al mijn geld gespendeerd aan meubelen tot ik doorhad dat ik een nieuwe auto moest kopen voor een kampioenschap. :sop:

waarom aan meubelen, ge zit toch amper in die huizen? :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
shiftyke zei:
Ik dacht dat enkel de 300 SC in het spel zat?

Nee als je het laatste toernooi wint en de solar crown krijg je de V8 btw je krijgt wel punten voor het kopen van meubelen etc. :p

SXe

Legacy Member
Dillyracer zei:
Ik had al mijn geld gespendeerd aan meubelen tot ik doorhad dat ik een nieuwe auto moest kopen voor een kampioenschap. :sop:

:niceone:

Ik heb da ook is gedaan :p

Ik had 200.000 ofzo, ik had een appartement van 95.000 gekocht en een zetel van 25.000 :')

Gentei

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Heb het op pc gehaald, is nu aan't patchen dan effe teste :D

lolz kheb die mustang gekocht en damn da handling is wel moeilijk, anyway kheb ne offline profiel gestart, hoe kan ik online gaan later?

SpeedFreak.be

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
lolz kheb die mustang gekocht en damn da handling is wel moeilijk, anyway kheb ne offline profiel gestart, hoe kan ik online gaan later?

Ehmm nee ik vrees niet (ik neem aan dat je offline hebt gekozen en niet je TDU2 login hebt ingegeven)

Gentei

Legacy Member
Johan tb zei:
Ehmm nee ik vrees niet (ik neem aan dat je offline hebt gekozen en niet je TDU2 login hebt ingegeven)
Servers waren offline, dus je kan nie meer online gaan?

keldervarken2

Legacy Member
Bordeel, 99% van de wegen op Ibiza 2 unlockt en ik zie nie waar die 1% zit, gvd, die zoomniveau's zijn bescheten man, in TDU kon ge kei goe zoomen en just nog zien wat ge unlocked was en wa nie, nu valt da der zo just tussen, ofwel ziet ge nix, ofwel ziet ge een veel te klein stuk van de map... Iemand tips aub ? En wanneer unlocked ge tuning level 4 aub???

SpeedFreak.be

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Servers waren offline, dus je kan nie meer online gaan?

Hangt er van af heb je je account gegevens ingegeven? zo niet zul je online opnieuw moeten beginnen.

Btw ik kan atm ook niet meer inloggen ligt dat spul nu alweer plat? Waarvoor is er in godsnaam een beta en stresstests geweest? :doh:

Rubmifer

Legacy Member
motje zei:
Net alle licenses op hawai behaalt. Veel over gelezen op forums dat ze te moeilijk waren, dus ik was wel beetje bang. :s Heeft uiteindelijk maar een uurtje geduurt! De meeste in 2 keer gedaan, sommige in 3 of 4.
De meeste championships hebben precies wel weinig prijzengeld :/
wtb more $$$

volgens mij zijn dat gewoon mensen die nauwelijks racegames spelen. Ik had er ook geen enkele moeite mee. De races zelf win ik ook altijd met de vingers in de neus. :unsure:

[Dark-Fury]

Legacy Member
rubmifer zei:
volgens mij zijn dat gewoon mensen die nauwelijks racegames spelen. Ik had er ook geen enkele moeite mee. De races zelf win ik ook altijd met de vingers in de neus. :unsure:

Geloof mij ik heb al elk race game gespeeld dat er is.
Maar wat ik tot nu toe het ergst vond waren die laatste 2 tests bij de A5-A4 rijschool. Die waar je een timetrial moet doen met nen belachelijk slechten aston martin.

Ik speel wel met toetsenbord, kveronderstel dat het met een stuur wel iets makkelijker is maar ik heb gewoon geen zin omdat te kopen, games zelf kosten al genoeg.

De races zelf (op een paar uitzonderingen na) win ik ook altijd met een gigantische voorsprong.

Gentei

Legacy Member
Johan tb zei:
Hangt er van af heb je je account gegevens ingegeven? zo niet zul je online opnieuw moeten beginnen.

Btw ik kan atm ook niet meer inloggen ligt dat spul nu alweer plat? Waarvoor is er in godsnaam een beta en stresstests geweest? :doh:
Ik heb mijn gegevens ingegeven maar server was toen offline.
Maar hoe begin ik opnieuw? Als ik opnieuw begin laadt hij mijn offline profiel automatisch?

motje

Legacy Member
[Dark-Fury];14534887 zei:
Geloof mij ik heb al elk race game gespeeld dat er is.
Maar wat ik tot nu toe het ergst vond waren die laatste 2 tests bij de A5-A4 rijschool. Die waar je een timetrial moet doen met nen belachelijk slechten aston martin.

Ik speel anders nooit racers. Maar bij die 2 tests dat je noemt kan ik me inbeelden dat een stuur met pedalen wel een must is. Kwas die Aston al goed gewend omdat ik veel in een Dodge Viper in hardcore rondreed. En vooral goed naar de map kijken om uw bocht voor te bereiden helpt veel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan