Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vishnusixclix

Legacy Member
Toen ik in Oahu aankwam, moest ik tot de conclusie komen dat mijn Range Rooney (top gear? :D) veel te traag was. Zo snel mogelijk een McLaren MP12-4C gekocht en dat ding gaat tenminste vooruit... en ook redelijk stabiel :)

Rubmifer

Legacy Member
Johan tb zei:
Pff hier het volgende probleem ik zie genoeg mensen op de kaart, maar ingame/ op de weg zie ik niemand.

Hadden meerdere mensen vanavond last van. IK ook, maar kwam in orde.

Ondertussen level 21, en morgen mijn A3 high afwerken. Hopelijk morgen de kampioenschappen afwerken:)

Ondertussen ook een 16tal wagentjes in de garage. Vandaag weer een hoop credits uit gegeven, maar totaly worth it

458, 16m, RS6, R8 V10, Q7 v12 en nog een huis van 500.000 voor wat extra plaatsjes :p Ondertussen weer onder het miljoen credits, maar dat zal wel weer stijgen met de komende kampioenschappen. Ook eens kijken voor dat casino morgen.

Ik moet zeggen dat ik me nu wel lekker amuseer Vanavond ook weer wat zitten touren met vrienden. Allemaal met R8's bergpasjes berijden. :love:

SpeedFreak.be

Legacy Member
Vandaag wat dure huizen verkocht, wat goedkoper voor weer gekocht en 2x alfa 8c gekocht (coupe en cabrio), een zonda F cabrio en een Zonda Cinque (geloof ik).

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik heb net wat uitgevonden: hoe ga ik met een online profiel offline (zonder internet): trek gewoon de lan kabel uit de pc.... :crazy: Start tdu2 vervolgens krijg je eerst een waarschuwing dat de launcher niet kan updaten kies geen retry maar doorgaan daarna nog een waarschuwing (cancel geloof ik). Vervolgens laadt de savegame volstrekt normaal zonder internet. :D

illyake

Legacy Member
is er een mogelijkheid om de voice chat uit te schakelen in tdu 2 want da is lastig constant fransmanne of amerikanen die ineens een babbelke beginne te doen of k*tmuziek opzetten

SpeedFreak.be

Legacy Member
illyake zei:
is er een mogelijkheid om de voice chat uit te schakelen in tdu 2 want da is lastig constant fransmanne of amerikanen die ineens een babbelke beginne te doen of k*tmuziek opzetten

Yep ga naar esc opties beeld/geluid - geluid en dan de laatste slider onderaan meen ik.

Mr.Mooch

Legacy Member
JorisL zei:
Net die race gedaan van 54 minuten op Ibiza... Had hem wel in 44 minuten gedaan, maar het duurde toch lang :p

gaat dat eigenlijk goed ? room for error ? kan me inbeelden als ge die 3 keer opnieuw moe doen ofzo

SpeedFreak.be

Legacy Member
Nee doodsimpel ik heb verschillende crashes gehad en nog zeker met 9 minuten gewonnen. :p

Anoniem04

Legacy Member
Daarjuist zwaar gefaald irl. :sop:

Ik wou auto in achteruit zetten en ik was naar de achteruit aan het zoeken zoals die op mijn G25 staat, achter 6de dus en niet naast 1ste zoals het moest. :sop:

vishnusixclix

Legacy Member
Lol, dilly :D

Btw, ik krijg regelmatig een oranje NAT, soms een groene. Iemand een idee hoe dit bepaald wordt? Ik zou graag begrijpen hoe het werkt.

Picture => ik bedoel het bolletje onder de TDU2 afbeelding
launch-window-red.jpg

JorisL

Legacy Member
Mr.Mooch zei:
gaat dat eigenlijk goed ? room for error ? kan me inbeelden als ge die 3 keer opnieuw moe doen ofzo

Dat is echt een makkie... Na vijf minuten racen heb je denk ik al zo'n 1 minuut voorsprong op het schema :D

Thin Liz

Legacy Member
Bon, it's a wrap. Nu hebben ze het helemaal verkl**t: Hij probeert de nieuwe exe binnen te halen en dan 'unable to update the game'. Geen onlineprofiel meer. En ik die dacht dat Battlefield al erg was, dat start tenminste op. :sop:

Geen MyTDUlife, geen clubs, zeer onregelmatige toegang (bij mij is het zelfs nog niet gelukt) tot casino, onstabiel online spelen en ohja: bugs, bugs, bugs.

Je vraagt je af waarom ze dat op de markt durven smijten. Dit is echt een farce aan het worden.

cassie821

Legacy Member
Iemand die zou weten hoe ik van ne illegale versie naar een legale versie upgrade . Had een key gekocht ( voor amper 20€ ) bij g2play .

Anoniem04

Legacy Member
Unable to update the game.

You won't be able to play the game online.

If you create an offline profile and update the game later you won't be able to play online with this profile.

Do you want to play offline?

Good jerb Eden!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan