Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mee zei:Waar maar €30?
motje zei:Gisteren een Driving Force GT stuurtje gekocht, speelt echt zalig! Van keyboard + Full Assistance+Automatic naar stuur + Harcore+Manual is echt heftig. Sindsdien nog niets van races gedaan, gewoon rond getoert. Ook misschien omdat het heel wat wennen is :]
Zeker aan te raden!

Silent Thunder zei:Jij bent de eerste die zegt dat het met een stuur beter rijdt![]()

Scifo zei:Zijn eerste ervaring met een stuur en dan nog met dit spel. Toch foute aanpak volgens mij![]()
Eens!Dillyracer zei:Spel verdient in huidige staat tussen 6.5-7.
DagothUhr zei:Mijn steam versie is aan het updaten !!!!
PAtch??
SXe zei:Ja, de servers zouden gefixed zijn, maar bij mij werkt het gwn niet meer nu...
DagothUhr zei:Urgh, ze mogen er wel eens werk van maken nu, TDU is echt een ruwe diamant.
50kB / sec
SLOW