Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private_BE

Legacy Member
Dat A6 toernooi heb ik mee zitte klungelen. Ik had de 370z gekocht, maar van het moment dat ik gewoon rustig een bocht nam (geen scherpe en zonder gas te geven) ging die gewoon rond. En normaal als ge dan wat tegenstuurt kunt ge die op de baan houden maar bij TDU precies niet. Redelijk onlogisch wel.

Nu heb ik de TT gekocht en da ging echt super easy, die plakte op de baan.

BTW waarom kunt ge die roze Mustang niet inleveren? Ik wou die afgeven, omdat ik die vrouwelijke mustang niet moest hebben maar ik kan die niet inruilen als ik men nieuwe auto wil kopen :s

Rubmifer

Legacy Member
Oh fantastisch, instaleer ik de patch, start het spel op, en krijg enkel een zwart scherm. Had al het vermoeden dat het mijn virusscanner was die na de patch even wil verifieren of ie mag verbinding maken, dus maar wat proberen alt tabben, alleen komt er niets. Zie enkel mijn muis op het zwarte scherm, en probeer dan mijn bureaublad knopje rechtsonderin te vinden. Alleen kwam mijn virusccanner melden dat TDU2 aanzien werd als mogelijk 'schadelijk programma', en of ik het wou verwijderen. Ik zag dus niets, en heb wat blind geklikt, en dus heeft ie mijn tdu2 exe gewoon helemaal verwijdert Nergens meer te vinden dus. Wordt herinstaleren.

Tenzij er iemand hier eens wil proberen zijn exe te delen? Dan moet ik hem misschien niet herinstaleren.

Anoniem04

Legacy Member
Daarstraks een leuk moment gehad, ik ben zelf tegen topsnelheid aan het rijden met de Integrale op de autosnelweg 's nachts wanneer er ineens een Veyron aan volle snelheid voorbijknalt. :D

bunny456

Legacy Member
rubmifer zei:
Oh fantastisch, instaleer ik de patch, start het spel op, en krijg enkel een zwart scherm. Had al het vermoeden dat het mijn virusscanner was die na de patch even wil verifieren of ie mag verbinding maken, dus maar wat proberen alt tabben, alleen komt er niets. Zie enkel mijn muis op het zwarte scherm, en probeer dan mijn bureaublad knopje rechtsonderin te vinden. Alleen kwam mijn virusccanner melden dat TDU2 aanzien werd als mogelijk 'schadelijk programma', en of ik het wou verwijderen. Ik zag dus niets, en heb wat blind geklikt, en dus heeft ie mijn tdu2 exe gewoon helemaal verwijdert Nergens meer te vinden dus. Wordt herinstaleren.

Tenzij er iemand hier eens wil proberen zijn exe te delen? Dan moet ik hem misschien niet herinstaleren.
Heb je uw save data nog ?

Rubmifer

Legacy Member
Gisteren toch mijn quarantaine map teruggevonden waarin de nodige exe's stonden. :)

Private_BE

Legacy Member
Dillyracer zei:
Daarstraks een leuk moment gehad, ik ben zelf tegen topsnelheid aan het rijden met de Integrale op de autosnelweg 's nachts wanneer er ineens een Veyron aan volle snelheid voorbijknalt. :D

Hehe, das wel zalig ja. Maja die Veyron gaat 2x zo snel dus het zal maar een kort moment zijn geweest haha :p

Anoniem04

Legacy Member
Private_BE zei:
Hehe, das wel zalig ja. Maja die Veyron gaat 2x zo snel dus het zal maar een kort moment zijn geweest haha :p

Ja, ik heb nieteens gezien welk kleur. :unsure:

Daarjuist geraced tegen een Audi TT, ookal is die beter denk ik? Hij heeft mij van de baan geramd, hij was sneller en nog ben ik 2 keer gewonnen omdat hij geen 90° bochten kan pakken.

shiftyke

Legacy Member
Voila, net besteld op TheHut voor 30 euro :'). Waarom zou ik in godsnaam nog uit mijn zetel komen voor het duurder in de winkel te kopen :p.

Geen "testversie" meer voor mij dus.

SXe

Legacy Member
10.000 voor een Ferrari Enzo over een bergpas te rijden, komaan man, ik kreeg meer voor met een Lotus Evora over een rechte weg te rijden :s

SpeedFreak.be

Legacy Member
SXe zei:
10.000 voor een Ferrari Enzo over een bergpas te rijden, komaan man, ik kreeg meer voor met een Lotus Evora over een rechte weg te rijden :s

De hoogste die ik heb gehad was een Zonda voor 60K

shiftyke

Legacy Member
Kreeg je vroeger niet tot 120k voor een perfecte delivery? Die individuele races leveren nu ook maar +- 3000-5000 op, echt belachelijk weinig.

SXe

Legacy Member
Nice, net politie gespeeld :D

Ik werd opgebeld door de politie en ik dacht van wtf... :p

JorisL

Legacy Member
Net die race gedaan van 54 minuten op Ibiza... Had hem wel in 44 minuten gedaan, maar het duurde toch lang :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
Pff hier het volgende probleem ik zie genoeg mensen op de kaart, maar ingame/ op de weg zie ik niemand.

Scifo

Legacy Member
Alé ga het spel eens een 2de kans geven (toch niets op tv). Iemand die misschien weet wat goede aankopen zijn naarmate ik in het spel vorder? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan