DagothUhr
Legacy Member
SXe zei:Is Steam zelf dat zo traag is, via TDU launcher gaat het wel snel.
Server inderdaad offline.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SXe zei:Is Steam zelf dat zo traag is, via TDU launcher gaat het wel snel.

Heb je uw save data nog ?rubmifer zei:Oh fantastisch, instaleer ik de patch, start het spel op, en krijg enkel een zwart scherm. Had al het vermoeden dat het mijn virusscanner was die na de patch even wil verifieren of ie mag verbinding maken, dus maar wat proberen alt tabben, alleen komt er niets. Zie enkel mijn muis op het zwarte scherm, en probeer dan mijn bureaublad knopje rechtsonderin te vinden. Alleen kwam mijn virusccanner melden dat TDU2 aanzien werd als mogelijk 'schadelijk programma', en of ik het wou verwijderen. Ik zag dus niets, en heb wat blind geklikt, en dus heeft ie mijn tdu2 exe gewoon helemaal verwijdert Nergens meer te vinden dus. Wordt herinstaleren.
Tenzij er iemand hier eens wil proberen zijn exe te delen? Dan moet ik hem misschien niet herinstaleren.
Dillyracer zei:Daarstraks een leuk moment gehad, ik ben zelf tegen topsnelheid aan het rijden met de Integrale op de autosnelweg 's nachts wanneer er ineens een Veyron aan volle snelheid voorbijknalt.![]()

Private_BE zei:Hehe, das wel zalig ja. Maja die Veyron gaat 2x zo snel dus het zal maar een kort moment zijn geweest haha![]()

SXe zei:10.000 voor een Ferrari Enzo over een bergpas te rijden, komaan man, ik kreeg meer voor met een Lotus Evora over een rechte weg te rijden![]()