Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
Here you go:

1) Download these two files:

http://patchserver.testdriveunlimited2.com/final/20110218191951/TestDrive2.exe.z01
http://patchserver.testdriveunlimited2.com/final/20110218191951/TestDrive2.exe.z02

2) Put them into your TDU2 Install Folder (Not My Documents but the one you chose when you installed the game). There should already be some files in that folder, amongst them TestDrive2.exe.zip:

TDU2-Install/DownloadCache/20110218191951/

3) Start the launcher. It will redownload some files and then start unpacking. The patch should be complete.

Eens proberen.

-edit-
werkt hier, ik kan wel nog altijd geen club joinen.

vishnusixclix

Legacy Member
Het is nog steeds zo dat die f*#!ing launcher per sé telkens mijn i-netverbinding moet afsluiten en heropstarten... WAAROM toch?!?

SXe

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
Het is nog steeds zo dat die f*#!ing launcher per sé telkens mijn i-netverbinding moet afsluiten en heropstarten... WAAROM toch?!?

², fcking annoying, heel mijn router moet rebooten...

Rubmifer

Legacy Member
Mee zei:
Freezes opgelost Rubmifer?

Nop, maar ik heb er mee leren leven. Ze zijn er ook naar aan het kijken op het forum, dus misschien dat er wel een oplossing komt.

Anoniem04

Legacy Member
Net zoals in het eerste spel konden ze blijkbaar de moeite niet doen om digitale speedo's te maken, de Ascari heeft gewoon een zwart scherm waar de snelheidsmeter en toerentalmeter moet zitten. :sop:

Mee

Legacy Member
Lol, al die problemen...

Ik heb het gisteren voor €30 bij TheHut besteld :lol:.

Mee

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
Btw, ik krijg regelmatig een oranje NAT, soms een groene. Iemand een idee hoe dit bepaald wordt? Ik zou graag begrijpen hoe het werkt.
Ik heb deze poort openstaan: 8889 UDP, volgens mij was dat genoeg voor "ne groene".

SpeedFreak.be

Legacy Member
Hier blijf ik op het beginscherm steken ook wil hij niets downloaden heb al die 2 bestanden in die map gezet, maar niets overigens het enige bestand wat daar in staat is de uplauncher dus geen tdu2 exe.zip of zo.

Anoniem04

Legacy Member
uplauncher al opnieuw gestart? Dat wil toch zeggen dat die patch bij u nog niet gedownload is.

SXe

Legacy Member
100% van Ibiza roads unlocked :cool:


FFFFUUU dat ik in Area 1 & 2 9/10 van de wrecks heb -.-

SpeedFreak.be

Legacy Member
Lachen ik ben ingame, maar atm zie ik AI (miami harris, etc). Mooi om de Instant Challenges even te halen. :D

SXe

Legacy Member
Johan tb zei:
Lachen ik ben ingame, maar atm zie ik AI (miami harris, etc). Mooi om de Instant Challenges even te halen. :D

Ik heb da zo dikwijls :p

Das gewoon de online offline versie :p

SXe

Legacy Member
Johan tb zei:
Lachen ik ben ingame, maar atm zie ik AI (miami harris, etc). Mooi om de Instant Challenges even te halen. :D

Kheb eindelijk uw friend request gekregen :D


Edit:

Nissan GT-R rijker :cool:

SpeedFreak.be

Legacy Member
SXe zei:
Pff, ik haat Adrenaline missions...

Die tail missies vind ik veel erger of je zit er te dicht op of ze spurten ineens weg ondanks dat je en veel snellere wagen rijdt.... :crazy:

shiftyke

Legacy Member
Johan tb zei:
Die tail missies vind ik veel erger of je zit er te dicht op of ze spurten ineens weg ondanks dat je en veel snellere wagen rijdt.... :crazy:

Ariel Atom does the trick!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan