Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RazorBlade0075 zei:Je kan toch zien dat de servers offline zijn voordat je de game opstart?
Op die patch screen moet er boven de laad balk een groen bolletje staan met "Game Servers online"....
Anyway servers zijn precies wel veel offline niet?


Dillyracer zei:Boven die balk staat alleen mijn NAT type.

Heb mijn classic kampioenschap gewonnen en juist de off-road license behaald lol.
Game is wel tof om te spelen maar ik krijg de indruk dat het kort is?
license behalen, kampioenschap uitspelen en that's it?
Wat als ik de off-road kampioenschap win dan de asphalt license en die kampioenschap?
Want verder zie ik geen andere races plaatsvinden of iets dergelijks??
P.S. kan er iemand vriendelijk zijn om een map te posten en daar aan te duiden waar ik de kleur van mijn auto kan veranderen, en ook stickers erop kan plakken?
Ik ben in Ibiza...?
RazorBlade0075 zei:Voor één keer zou ik ook willen dat ze in racegames een MP3 functie zoals in GTA invoeren dat je je eigen mp3 muziekbestanden in een map steekt en die dan ingame kunt afspelen....

SXe zei:Ik ben nochtans online aant spelen![]()
RazorBlade0075 zei:wtf van mij zegt dat de game server offline is ?:doh:
Dillyracer zei:Ik kan nog altijd niet connecten, de servers zijn gewoon bagger.
Dillyracer zei:Ja, ik heb juist een uur zonder problemen kunnen spelen.![]()