Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubmifer

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Je kan toch zien dat de servers offline zijn voordat je de game opstart?
Op die patch screen moet er boven de laad balk een groen bolletje staan met "Game Servers online"....

Anyway servers zijn precies wel veel offline niet?

Staat er soms ja, maar niet altijd, ook als de servers effectief offline zijn. En soms staat het er ook als de server niet offline zijn. :unsure:

En dat is trouwens geen excuus om geen simpele exit knop in het spel te zetten hé :p

*edit* Zoals in dit geval. Servers offline en hij kwam niets zeggen in de launcher. Mocht ik weer eens alt+f4'en. Het wordt echt belachelijk dit.

Gentei

Legacy Member
Dillyracer zei:
Boven die balk staat alleen mijn NAT type.

Het staat normaal rechts van die NAT type, ale gisteren toch bij mij :)

Heb mijn classic kampioenschap gewonnen en juist de off-road license behaald lol.
Game is wel tof om te spelen maar ik krijg de indruk dat het kort is?
license behalen, kampioenschap uitspelen en that's it?
Wat als ik de off-road kampioenschap win dan de asphalt license en die kampioenschap?
Want verder zie ik geen andere races plaatsvinden of iets dergelijks??

P.S. kan er iemand vriendelijk zijn om een map te posten en daar aan te duiden waar ik de kleur van mijn auto kan veranderen, en ook stickers erop kan plakken?
Ik ben in Ibiza...?

Kan er iemand het bovenstaande bevestigen is de game zo kort of mis ik iets?

Anoniem04

Legacy Member
Er is ook nog Oahu als eiland en jij hebt alleen maar de eerste kampioenschappen gereden.

Servers are online! *Start spel op* Servers are offline!

Gentei

Legacy Member
Voor één keer zou ik ook willen dat ze in racegames een MP3 functie zoals in GTA invoeren dat je je eigen mp3 muziekbestanden in een map steekt en die dan ingame kunt afspelen....

JorisL

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Voor één keer zou ik ook willen dat ze in racegames een MP3 functie zoals in GTA invoeren dat je je eigen mp3 muziekbestanden in een map steekt en die dan ingame kunt afspelen....

Ik weet nog dat je bij de eerste een map kon aanmaken met mp3-bestanden welke dan werd herkend als een radiostation... Maar geen idee of dit nu ook werkt :)

SpeedFreak.be

Legacy Member
Sigh net ingelogd ga naar het casino dat kreng wil dat ik het koop en vervolgens tdu servers unavailable..... :doh:

Gentei

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
wtf van mij zegt dat de game server offline is ?:doh:

Ik krijg wel altijd als ik TDU opstart zo'n oranje bolletje met de melding

"Your NAT type is: Moderate: Portrestrictedcone"

Heeft dat daarmee iets te maken dat die mss niet kan connecten ofzo?

Private_BE

Legacy Member
Ik heb ook al de hele tijd zitten spelen vandaag. Toch paar uur en dilly was zelfs online bij mij...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan