Daarnet eerste keer copchase gedaan. Best wel 'interessant'...
Ik had hem bijna, ware het niet dat ik tegen 200 per uur volledig tot stilstand kwam tegen een borduur van 20 cm hoog. De chase was gedaan en ik keerde 'terug'. Alleen bleek ik voor één of andere reden steeds in een 'oneindige loop' uit de lucht te vallen. Bij nader inzien bleek ik zelfs onder de grond te zitten. Bon, uiteindelijk alle knopjes eens ingedrukt en ik kon er alleen nog uit door een challenge te doen voor 1000 dollar. De andere accepteerde en we begonnen, 3-2-1, we keren terug naar de cockpit en m'n scherm werd volledig zwart, buiten de HUD dan. Uiteindelijk het spel moeten afsluiten.
Dit was dan na enkele serverproblemen, waarna ik steeds terugkeerde naar het opstartscherm en een half dozijn andere bugs.
Een half uurtje TDU2...
Dames en heren: Denk goed na alvorens dit spel te kopen.
