Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

usakli_boy

Legacy Member
Mee zei:
Iemand al ervaring met die leveringstijden bij TheHut? Net het bericht gekregen dat het is opgestuurd, maar er staat wel bij "Estimated Delivery Time: 10-15 days". Dat lijkt mij toch erg lang als het uit Engeland moet komen?

Ik had mijn ps3 versie ge pre ordered van daar en ik kreeg dan 08/02 bericht dat mijn spel verzonden was. Tot op de dag van vandaag wacht ik nog steeds :sop:

shiftyke

Legacy Member
Mee zei:
Iemand al ervaring met die leveringstijden bij TheHut? Net het bericht gekregen dat het is opgestuurd, maar er staat wel bij "Estimated Delivery Time: 10-15 days". Dat lijkt mij toch erg lang als het uit Engeland moet komen?

ik wou net hetzelfde komen vragen, ik bestel frequent in de UK en dat duurt maximum een week en meestal 3 dagen. Eerste keer dat ik via TheHut bestel...

usakli_boy

Legacy Member
shiftyke zei:
ik wou net hetzelfde komen vragen, ik bestel frequent in de UK en dat duurt maximum een week en meestal 3 dagen. Eerste keer dat ik via TheHut bestel...

Het duurt mij nu al van 2weken geleden dinsdag niet erg snel :sop:

Thin Liz

Legacy Member
Daarnet eerste keer copchase gedaan. Best wel 'interessant'...

Ik had hem bijna, ware het niet dat ik tegen 200 per uur volledig tot stilstand kwam tegen een borduur van 20 cm hoog. De chase was gedaan en ik keerde 'terug'. Alleen bleek ik voor één of andere reden steeds in een 'oneindige loop' uit de lucht te vallen. Bij nader inzien bleek ik zelfs onder de grond te zitten. Bon, uiteindelijk alle knopjes eens ingedrukt en ik kon er alleen nog uit door een challenge te doen voor 1000 dollar. De andere accepteerde en we begonnen, 3-2-1, we keren terug naar de cockpit en m'n scherm werd volledig zwart, buiten de HUD dan. Uiteindelijk het spel moeten afsluiten.

Dit was dan na enkele serverproblemen, waarna ik steeds terugkeerde naar het opstartscherm en een half dozijn andere bugs.

Een half uurtje TDU2...

Dames en heren: Denk goed na alvorens dit spel te kopen. ;)

Rubmifer

Legacy Member
Ik was ook niet de meest positieve, maar ondertussen ben ik al serieus bijgedraaid. Heb nog wel stotteringen, maar daar stoor ik me niet zo veel meer aan. Voor de rest gaat het rijden hier prima, grafisch ziet het er in orde uit met de juiste opties op, en de hele belevenis mag er best zijn.

Vooral als ik 's avonds online op teamspeak zit met vrienden en we dan samen wat gaan cruisen en ons amuseren, dan is het pas helemaal top. Ook stond ik nogal weigerachtig tegenover heel die sims toestanden, maar nu betrap ik me erop toch op dat ik vaak van kleren verander, mijn huis inricht, en mijn eigen garage maak :)

Mijn huis van 1.5 mil

Zelf ingerichte garage

oud vs nieuw

enkel nieuw :unsure:

DagothUhr

Legacy Member
Vanavond cruiske ? breng je sexy ride mee !!
kga iedereen inviten die online is in mijn huis rond 20u.
Vanaf dan zien we wel :)

Anoniem04

Legacy Member
Misschien een probleem aan mijn PC, de servers draaien anders zo stabiel. :s

usakli_boy

Legacy Member
op mijn ps3 versie als ik wil uitrijden blokkeert de spel ik zie dan de garage maar de auto niet uitrijden er is wel geluid en de ps3 blokkeert niet? :wtf:

DagothUhr

Legacy Member
CLUBS, CASINO, MAIN server online !!

nvm, clubserver chrashed

nvm clubserver werkt....

Godlessarto

Legacy Member
Wat is de bedoeling hiervan? Ik installeer, speel 2 minute en ineens servers down?

Rubmifer

Legacy Member
Ik heb net heel de avond online kunnen zitten :) Een 2tal uur met wat vrienden zitten ofroaden. Zo ontzettend hard geamuseerd en gelachen! En er zitten daar echt wel pareltjes tussen hoor. En de handling van die offroaders vind ik echt wel leuk. Een van de beste punten van het spel.

Ook het casino voor het eerst ontdekt, en toch meteen 300.000 gewonnen. Beste was toen ik voor zo'n 30.000$ aan casino dollars kocht, en 15 minuten later daar 192.000$ voor kreeg. Bied perspectieven dat casino. Doe gewoon roulette en altijd een 25000 op zwart :unsure:

Private_BE

Legacy Member
Servers are online...

Na 7keer proberen zit ik dus nogaltijd niet in het spel! Wanneer gaan ze dat eens maken, ben het wel al lang moe! :s

Godlessarto

Legacy Member
Officieel een van de slechtse race games ooit!
Ik doe het mijne weg bij deze. pm indien interesse
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan