Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bloob

Legacy Member
nice :love:

Btw, het valt me nu pas op dat als je je pinker aanzet, en je de afslag neemt naar waar je pinkt, dat je pinker automatisch terug uit gaat :p

Frank Ryder

Legacy Member
Bloob zei:
nice :love:

Btw, het valt me nu pas op dat als je je pinker aanzet, en je de afslag neemt naar waar je pinkt, dat je pinker automatisch terug uit gaat :p

Is da niet zo bij uwen auto, lol

Bloob

Legacy Member
Frank Ryder zei:
Is da niet zo bij uwen auto, lol

tuurlijk wel, maar had niet verwacht dat het in het spel ook zo zijn zijn :unsure:

Net heel aantal multiplayer races gedaan, erna even men rank gechecked, 27ste :D
voor zover ik kon zien de hoogst genoteerde belg :p

Anoniem04

Legacy Member
Streepjes ook meegetypt?

Als het niet werkt terug naar de winkel en een andere code vragen.

Rubmifer

Legacy Member
Het is toch ongeloofelijk hé. Ik maak er altijd het gebruik aan dat ik maar 50.000 aan casino chips per keer ophaal omdat ik geen zin heb om heel mijn weg geld te zien weggenomen worden zoals een vriend gisteren. Nu zonet besluit ik eens om iets te proberen, en haal voor 400.000$ aan chips op. 15 seconden later krijg ik een black screen, start het spel op, en al dat geld is weg. :applause:

DelusioN

Legacy Member
Te weinig opties in Video settings (ik kan niet eens refresh time aanpassen). Auto's onbestuurbaar.
Graphisch zag TDU 1 beter uit imo.
Belachelijke game!

vishnusixclix

Legacy Member
Net die lange Ibiza race gedaan. By night. Zalig. Hiervoor heb ik da spel gekocht si.

Anoniem04

Legacy Member
Ik heb van dat geld een mansion, een McLaren, een GTR, een Audi Q7 en een Ariel Atom gekocht. :woohoo:

marcel

Legacy Member
zitten er eigenlijk mitsu's in dit spel? ik ben er nog geen tegengekomen?

Bloob

Legacy Member
Net 8 keer op een rij van de politie ontsnapt (cirkelkes maken op ronde punten = win, tegen AI politie toch ) Heb nu zo een outlaw outfit gekregen & een outlaw car :D

bunny456

Legacy Member
Bloob zei:
Net 8 keer op een rij van de politie ontsnapt (cirkelkes maken op ronde punten = win, tegen AI politie toch ) Heb nu zo een outlaw outfit gekregen & een outlaw car :D
Outlaw car? Hoe ziet die er wel uit?

keldervarken2

Legacy Member
Mss domme vraag maar wat is er gebeurd met al die lambo's uit den 1 ?

scipicore

Legacy Member
Zonet een key gekocht voor €17 :D Nu wachten tot ik hem toekrijg he.

SpeedFreak.be

Legacy Member
keldervarken2 zei:
Mss domme vraag maar wat is er gebeurd met al die lambo's uit den 1 ?

er waren probleem met de licentie lambo wou veel te veel geld hebben. Ze moeste kiezen tussen ferrari en lambo en het is ferrari geworden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan