Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DelusioN

Legacy Member
Mee zei:
1920x1080 gaat wel degelijk, maar kan uw scherm dat wel aan?

Tuurlijke kan het aan, ik speel alle andere games op dit reso :s.
Wat research gedaan en bijna iedereen heeft hetzelfde probleem.

Dit game gaat de vuilnisbak in!
Bedankt voor de reactie :)

[Dark-Fury]

Legacy Member
Dju, kwou 100% discovery halen op ibiza2 maar ij blijft maar op 99% staan :/
Zo frustrerend, kheb alles al 5 keer bekeken op de map en kvind echt niets meer dak nog nie heb..

SXe

Legacy Member
[Dark-Fury];14554254 zei:
Dju, kwou 100% discovery halen op ibiza2 maar ij blijft maar op 99% staan :/
Zo frustrerend, kheb alles al 5 keer bekeken op de map en kvind echt niets meer dak nog nie heb..

Blijven zoeken, das dikwijls gwn een heel klein stukje dirtroad of een H stuk van een snelweg.

eXoz

Legacy Member
Welke wagen hebben jullie gekozen voor A3? Aan het twijfelen tussen deze:
Alfa Romeo 8C Competizione
Aston Martin DBS Coupe
Mercedes-Benz CLK 63 AMG Black Series

DelusioN

Legacy Member
Van TDU1 weet ik dat de eerste 2 kut auto's zijn, ik zou voor de laatste gaan :p

vishnusixclix

Legacy Member
Uit ervaring (halen van driver's license) weet ik dat die CLK 6.3 AMG een regelrechte ramp is als het aankomt op stabiliteit.

shiftyke

Legacy Member
eXoz zei:
Welke wagen hebben jullie gekozen voor A3? Aan het twijfelen tussen deze:
Alfa Romeo 8C Competizione
Aston Martin DBS Coupe
Mercedes-Benz CLK 63 AMG Black Series

Ik geloof dat de RS6 ook A3 is, zeer goeie wagen. 8c heb ik nog niet gereden.

eXoz

Legacy Member
A4
Audi Rs6 Avant - $152,880 - A4
Chevrolet Camaro 2SS - $34,300 - A4
Aston Martin V8 Vantage - $117,600 - A4
Aston Martin DB9 Coupe - $166,355 - A4
Aston Martin DB9 Volante - $179,340- A4
Jaguar XKR - $102,312 - A4

A3
Alfa Romeo 8C Spider - $259,700 - A3
Alfa Romeo 8C Competizione - $225,400 - A3
RUF RK Spyder - $226,380 - A3
Spyker C8 Aileron - $196,000 - A3
Ferrari 612 Scaglietti - $254,800 - A3
Ferrari California - $186,200 - A3
Aston Martin DBS Coupe - $259,700 - A3
Caterham CSR 260 - $65,660 - A3
Mercedes-Benz CLK 63 AMG Black Series - $137,200 - A3


RS6 is A4. AM DBS wil ik niet echt nemen, doordat ik nu al met de AMV8 rij. Zowel de RUF als de Ferrari's staan mij niet aan, Caterham niet echt mooi. Iemand de Spyker gevonden? De enigste die ik vind is de C12 Zagato ofzo. Tzal de Mercedes worden denk ik.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Alfa 8 c zou ik laten staan heb hem en hoe mooi hij ook is ga je op de rem staan schiet hij alle kanten uit behalve de goede. :doh: Die black is een goede wagen hoewel hij soms wat lomp aanvoelt. Wat betreft A4 RS6 of jag XKR.

Net iets curieus ik was aan het rijden en opeen freezed mijn wagen. Ik dacht spel vastgelopen niet dus het ai verkeer draaide gewoon vogels etc vlogen ook ik dus esc gedrukt deed het daarna terug en ik kon weer doorrijden weird...

Gentei

Legacy Member
WORST CAR EVER ASTON MARTIN

die ene waar je je asphalt license moet behalen in Hawai, laatste test FUCK!!
die fucking aston schiet alle kanten uit ik haat da bak nu!!!!:doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh::doh:

Rubmifer

Legacy Member
Pepsi11 zei:
Iemand een idee waarom ik geen geluid krijg? :)

raar, maar ik heb daar ook last van als ik gewoon met de boxen wil spelen. Probleem dat ik pas sinds een week ofzo heb. Met de headset (waar ik toch normaal altijd mee spel) werkt het wel prima, maar ik vind het toch vaag.

Frank Ryder

Legacy Member
rubmifer zei:
raar, maar ik heb daar ook last van als ik gewoon met de boxen wil spelen. Probleem dat ik pas sinds een week ofzo heb. Met de headset (waar ik toch normaal altijd mee spel) werkt het wel prima, maar ik vind het toch vaag.

Bij mij ook hetzelfde probleem. Maar wel na die patches.

keldervarken2

Legacy Member
[Dark-Fury];14554254 zei:
Dju, kwou 100% discovery halen op ibiza2 maar ij blijft maar op 99% staan :/
Zo frustrerend, kheb alles al 5 keer bekeken op de map en kvind echt niets meer dak nog nie heb..

Hebt ge dat klein stukske weg rechtsonder de luchthaven ergens, niet ver weg hoor, dat is zo'n piepklein weggetje (asfalt) van de asfaltweg die naar de saltflats leidt af (naar links als ge op de kaart kijkt, en da draait lichtjes naar de luchthaven toe) en dat leidt u naar een torentje. Ge ziet het bijna niet op de kaart, zelfs niet helemaal ingezoomd tgv van de kleuren op de map. Ik heb er ook kei lang achter gezocht en op 99% blijven steken tot ik in een challenge op de baan richting zuiden reed en er voorbij reed en zag dat het nog niet discovered was en direct na de challenge gedaan en poef 100% :applause:

Ik maak anders wel ne screen vnv (als het dat is he)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan