Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bloob

Legacy Member
ik speel al gans de dag "offline" met mijn online account
Gewoon blijven proberen tot ge in het spel zit, ik zit er meestal in na max. 5x proberen.

Geen enkele online functie werkt wel niet, maar kan wel gewoon men singleplayer missies verder doen

SXe

Legacy Member
Bloob zei:
ik speel al gans de dag "offline" met mijn online account
Gewoon blijven proberen tot ge in het spel zit, ik zit er meestal in na max. 5x proberen.

Geen enkele online functie werkt wel niet, maar kan wel gewoon men singleplayer missies verder doen

²

Af en toe ben ik online, dan weer offline.

Thin Liz

Legacy Member
'Weinig' problemen met de Europese servers, ja dat zal wel :sop: Volgens mij proberen ze de 'angry gamermobs' niet nog meer te laten uitbreiden, er zijn blijkbaar al heel wat teleurgestelden. Vandaag weer van hetzelfde, geen connectie met de servers mogelijk.

Rubmifer

Legacy Member
Ik leg het maar weer even aan de kant. Raak zelf al niet meer boven de 20fps for crying out loud. Gewoon zielig dit.

[youtube]UPU9SfZZmzA[/youtube]

Fraps heeft het nog naar 30fps gezet, maar ik kwam nooit boven de 19fps. En zo is het dus continue. Framefreezes als op 0.45 zijn ook schering en inslag. Zo kan ik onmogelijk van een spel genieten. Zeker omdat dan ook mijn pedalen en stuur niet goed meer reageren.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Hmm ik zit zo ongeveer rond de 40/50 fps, maar wel het 1 en ander wat lager gezet. Btw casino bolt bij mij ook niet ingame zegt dat ding dat ik het moet aanschaffen terwijl op mijn account staat dat ik het heb....

Anoniem04

Legacy Member
Ideeën genoeg, het uitwerken ervan lijkt hun nog altijd niet te lukken blijkbaar.

Scifo

Legacy Member
Straks het spel nog eens een kans geven, ik heb niet verder gespeeld dan een paar races met de Lancia Delta waarbij de handling totaal geen fun was. Zelfs niet voor een arcade racer.

Ik ben wel stom geweest dat ik het spel gewoon afgesloten heb met alt F4, khad toch al een paar "saaie" rijtesten/races afgelegd ^^

Rubmifer

Legacy Member
Dillyracer zei:
Je kan nog nieteens kiezen waar je het spel wil installeren. :sop:

Jawel, ik had er ook eerst over gekeken. Het eerste schermpje dat je krijgt bij de instalatie moet je onderaan links denk ik 'custom instalation' aanvinken. Het staat redelijk verstopt ja.

deathsythe

Legacy Member
bij mij loopt het iets soepelder dan bij rubmifer, maar heb meer van die framefreezes (van 0.46-0.47 op uw filmpje) alles staat op medium ofzo en aa off...

Mee

Legacy Member
rubmifer zei:
Ik leg het maar weer even aan de kant. Raak zelf al niet meer boven de 20fps for crying out loud. Gewoon zielig dit.
Vreemd, hier draait het toch ook ronde de 40 fps, 60 fps in het platteland, soms minder dan 40 fps met veel tegenstanders in beeld of een zware omgeving. E8500 met HD4870 op 1920*1080, 2x AA en alles op high behalve environment op low, dat is de zware fps-killer.

rubmifer zei:
Het staat redelijk verstopt ja.
Nogal, ik heb daar ook achter moeten zoeken bij de beta :).

Ondertussen moet ik deze eerste indrukken wat herzien:

Mee zei:
- Motorgeluiden: nope... Net voor je in de Ferrari California springt heb je nog een cutscene waarbij de California als een echte California klinkt... en dan zit je er zelf in, geeft gas en de hoop op een mooi motorgeluid is weg. Idem met de Integrale.
- Het rijden zelf dan - en dan heb ik het op het realistisch aanvoelen: om het eenvoudig te zeggen: imo is het een stap terug van TDU 1. Er zit echt totaal geen beweging in die bakken, ze slippen zo goed als niet door en hebben remmen waar de meeste FIA GT's op jaloers zouden zijn. Het voelt als een NFS (geen Shift of Porsche) aan mét cockpit view.
- Motorgeluiden zijn heel afhankelijk van de auto... Lancia bv trekt op geen ballen, de Zonda's en Aston Martins trekken al op meer. Nog altijd heel synthetisch, maar beter dan gedacht en beter dan de flauwe geluiden van hun TDU 1-tegenhangers.
- Ook het rijden zelf hangt hard af van de auto. De Lancia plakt aan de grond, maar de Brera die ik nadien kocht reed als shit. Dat is FWD, en als je gas gaf terwijl je draaide verdwijnen uw banden in een wolk rook. Ook het zwaarder gerief (Viper bv) zijn een pak moeilijker om heelhuids door een bocht te komen, geef te veel gas en dat ding gaat alle kanten op. En om het duidelijk te maken: niet de goede 'alle kanten op'. Frustrerend als je zonder problemen met F1's en V8 Supercars in iRacing en rFactor kan rijden, maar als de eerste de beste loser rondgaat in TDU 2 omdat je gewoon niet kan corrigeren.
Misschien dat het met een stuur beter gaat, maar omdat dat hier amper werkt rijd ik met een gamepad (op hardcore).

Oh ja, waar ik mij ook wel aan erger: hoe die rallypiloten irl zo hard gaan op gravel, dat snap ik niet hoor. Volgens TDU2 remt uwen auto namelijk hard af in het gras/grind/vuil en kan je onmogelijk sneller dan 1xx km/h daardoor rijden :ironic:.


En nu komt het grappige:
Voor de rest vind ik het eigenlijk wel nog tamelijk leuk en amuseer ik mij er wel mee, het is nog altijd rondrijden in een knappe open wereld met je duur betaalde supercars.
En de races worden al wat moeilijker door de zwaardere auto's, wat het ook plezanter maakt natuurlijk.

bunny456

Legacy Member
Mee zei:
En om het duidelijk te maken: niet de goede 'alle kanten op'. Frustrerend als je zonder problemen met F1's en V8 Supercars in iRacing en rFactor kan rijden, maar als de eerste de beste loser rondgaat in TDU 2 omdat je gewoon niet kan corrigeren.
+1

[Dark-Fury]

Legacy Member
What the fuck, dienen aston martin in de rijschool is wel onbestuurbaar :s:s:s
Na een half uur proberen eindelijk die mountain trial kunnen finishen optijd, en nu ook al weer 10minuten aan het dutsen op die laatste test..

Soms denk ik echt dat ze hun eigen game nooit getest hebben en niet gezien hebben hoe kankerslecht sommige dingen zijn

shiftyke

Legacy Member
[Dark-Fury];14515365 zei:
What the fuck, dienen aston martin in de rijschool is wel onbestuurbaar :s:s:s
Na een half uur proberen eindelijk die mountain trial kunnen finishen optijd, en nu ook al weer 10minuten aan het dutsen op die laatste test..

Soms denk ik echt dat ze hun eigen game nooit getest hebben en niet gezien hebben hoe kankerslecht sommige dingen zijn

Met die AM heb ik ook lang aan het sukkelen geweest, net als met die Mustang in de Classic car.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Fuck ik heb een probleem net een timetrial gedaan tijd 1.01 terwijl er 2.36 voor staat. Mijn echte tijd was 2.37 en ik heb geen trainer gebruikt. Ok leuke glitch denken er nu velen, maar de tijd staat nu ook op de leaderboard en ik kan dus door een crappy programmeur gebanned worden hiervoor. :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan