Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bloob zei:ik speel al gans de dag "offline" met mijn online account
Gewoon blijven proberen tot ge in het spel zit, ik zit er meestal in na max. 5x proberen.
Geen enkele online functie werkt wel niet, maar kan wel gewoon men singleplayer missies verder doen
Dillyracer zei:Je kan nog nieteens kiezen waar je het spel wil installeren.![]()

Dillyracer zei:Je kan nog nieteens kiezen waar je het spel wil installeren.![]()
Vreemd, hier draait het toch ook ronde de 40 fps, 60 fps in het platteland, soms minder dan 40 fps met veel tegenstanders in beeld of een zware omgeving. E8500 met HD4870 op 1920*1080, 2x AA en alles op high behalve environment op low, dat is de zware fps-killer.rubmifer zei:Ik leg het maar weer even aan de kant. Raak zelf al niet meer boven de 20fps for crying out loud. Gewoon zielig dit.
Nogal, ik heb daar ook achter moeten zoeken bij de betarubmifer zei:Het staat redelijk verstopt ja.
.- Motorgeluiden zijn heel afhankelijk van de auto... Lancia bv trekt op geen ballen, de Zonda's en Aston Martins trekken al op meer. Nog altijd heel synthetisch, maar beter dan gedacht en beter dan de flauwe geluiden van hun TDU 1-tegenhangers.Mee zei:- Motorgeluiden: nope... Net voor je in de Ferrari California springt heb je nog een cutscene waarbij de California als een echte California klinkt... en dan zit je er zelf in, geeft gas en de hoop op een mooi motorgeluid is weg. Idem met de Integrale.
- Het rijden zelf dan - en dan heb ik het op het realistisch aanvoelen: om het eenvoudig te zeggen: imo is het een stap terug van TDU 1. Er zit echt totaal geen beweging in die bakken, ze slippen zo goed als niet door en hebben remmen waar de meeste FIA GT's op jaloers zouden zijn. Het voelt als een NFS (geen Shift of Porsche) aan mét cockpit view.
+1Mee zei:En om het duidelijk te maken: niet de goede 'alle kanten op'. Frustrerend als je zonder problemen met F1's en V8 Supercars in iRacing en rFactor kan rijden, maar als de eerste de beste loser rondgaat in TDU 2 omdat je gewoon niet kan corrigeren.



[Dark-Fury];14515365 zei:What the fuck, dienen aston martin in de rijschool is wel onbestuurbaar
Na een half uur proberen eindelijk die mountain trial kunnen finishen optijd, en nu ook al weer 10minuten aan het dutsen op die laatste test..
Soms denk ik echt dat ze hun eigen game nooit getest hebben en niet gezien hebben hoe kankerslecht sommige dingen zijn
