Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
Die rondpunten nodigen zo uit om daar rond te driften, maar het lukt gewoon niet. :sad:

DagothUhr

Legacy Member
Dillyracer zei:
Die rondpunten nodigen zo uit om daar rond te driften, maar het lukt gewoon niet. :sad:

Enorm teleurstellend.. dat was het eerste dat ik probeerde toen ik zo eentje tegen kwam... :sad:

Triple0

Legacy Member
ik heb echt problemen met de handbrake te gebruiken in een 180°

ik druk die knop in, alles gaat goed en dan valt de auto stil

als ik gas probeer te geven dan gaat die 720° turn doen.

hoe neem je die bochten met een handrem ffs :p

Thin Liz

Legacy Member
Dat er iets mis is met de handling wordt ook bij mij steeds duidelijker. Het is soms armtierig slecht gedaan... Frustrerend, het vat het perfect samen.

Anoniem04

Legacy Member
Spijtig, want ik amuseer er mij nog redelijk hard mee, ik denk dat het ik het nog wel ga kopen. Het had gewoon nog beter gekunnen.

vishnusixclix

Legacy Member
Waar kan ik wagens verkopen? Die WRX moet zo snel mogelijk mijn huis uit! :angry:

SXe

Legacy Member
Hoe unlocked ge de Ibiza cup? Kheb alle single player races gedaan. (A7 (high), A6 (high), C4 (high), B4 (high)) Of moet ge al die bommekes ook nog doen?

SpeedFreak.be

Legacy Member
SXe zei:
Hoe unlocked ge de Ibiza cup? Kheb alle single player races gedaan. (A7 (high), A6 (high), C4 (high), B4 (high)) Of moet ge al die bommekes ook nog doen?

Heb je de duels gedaan (tegenstanders wagen winnen)? die moet je doen om verder te komen.

SXe

Legacy Member
Enkel van A6 heb ik nog geen duel gedaan omda da gwn nie op mijn scherm komt.

Anoniem04

Legacy Member
Ik heb vooral problemen met de handling bij lage snelheden, bij hogere snelheden voelt het min of meer hetzelfde aan als bij TDU1. Het probleem is vooral dat je de baan niet echt in uw stuur voelt, de handling bij lage snelheden raar aanvoelt en dat de camera altijd even centered bij het wisselen van richting waardoor het lijkt dat het spel wat lagged. Ik denk dat het echt een combinatie van die 3 is.

shiftyke

Legacy Member
Gvd wat haat ik die rijschool, alles 24164489854x opnieuw terwijl ik alle races met twee vingers in de neus win :angry:

Anoniem04

Legacy Member
Waarom is trouwens automatische detectie van de versnellingsbak van uw auto weg met een G25? :confused:

In de 1 moest ik flappy pedals of H-shifter gebruiken naargelang de auto, en nu moet ik dat altijd manueel instellen?

Triple0

Legacy Member
shiftyke zei:
Gvd wat haat ik die rijschool, alles 24164489854x opnieuw terwijl ik alle races met twee vingers in de neus win :angry:

de beste vind ik die waar je de handrem moet gebruiken en geen kegel mag raken

white_diamond

Legacy Member
lLigt da nu aan mij of zijn die graphics zo slecht?
Die tegenliggers, da trekt toch op niets? zijn gelijk kartonnen dozen da rond rijden.. Man Man Man wa een klote spel.

Anoniem04

Legacy Member
Dat tegenliggers in free roam games er zo uit zien is altijd al zo geweest. Het enige dat ik niet goed vind grafisch gezien is de pop-in.

Plorex

Legacy Member
Ik heb mensen horen zeggen dat het een topper is.
Anderen zeggen dat het afschuwelijk is.
Ik denk dat een kwestie van smaak is en bij twijfel gewoon eens ergens proberen als je de kans er toe krijgt.

DagothUhr

Legacy Member
Kreeg opeens een mailtje van Atari :)

Thanks again for participating in the Test Drive® Unlimited 2 beta test.

As a token of thanks for your participation, Eden is gifting your avatar with an exclusive in-game leather "beta jacket" that will show your true colors as a core contributor to the Test Drive Unlimited 2 experience.

As an added bonus, if you also participated in our "stress test" weekend, you will receive an additional, equally swanky varsity jacket.

All applicable items will be waiting for your avatar the next time you log in to the game. Just check your in-game wardrobe, and the items will be there!


Leuk, leuk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan