Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubmifer

Legacy Member
Mee zei:
Vreemd, hier draait het toch ook ronde de 40 fps, 60 fps in het platteland, soms minder dan 40 fps met veel tegenstanders in beeld of een zware omgeving. E8500 met HD4870 op 1920*1080, 2x AA en alles op high behalve environment op low, dat is de zware fps-killer.

Ik heb in mijn ati control center de opties 'laat de toepassing beslissen' aangevinkt als het op AA en dergelijke aankomt, en het gaat al beter, alleen zit het nog boordevol framefreezes. Ik haal nu een goede 50fps volgens fraps, maar het ergste vind ik de framerate issues. Leuk hoor als je beeld om de zoveel seconden stottert, en zeker vlak voor, of in een bocht :)

Rubmifer

Legacy Member
[youtube]n-baIrGDc4k[/youtube]

Zo rijdt ie hier nu. FPS liggen rond de 50, maar de freezes nog steeds alom tegenwoordig. :(

Mee

Legacy Member
Dat is niet echt speelbaar :s. Er draait toch niks op de achtergrond dat voor die haperingen kan zorgen?

Thin Liz

Legacy Member
Nee, heb net hetzelfde. Die freezes zijn echt irritant, soms word ik via een freeze geteleporteerd naar ergens anders. Echt, je zou denken dat ze dat zouden merken bij het testen.

kibo

Legacy Member
@rubmifer
Is wel enorm hard die freezes bij u :eek:

Hier bij mij zijn het lichte stotteringen,
en toch haal ik 50/60 fps (8xAA,very high).

Mja,het is een heel raar game.

Sommige wagens zijn onbestuurbaar(Viper,Golf,Mercedes ML en AMG 6.3 etc) en sommige wagens zijn dan weer vrij goed(California,Range Rover,Delta Integrale).
Toch vind ik de graphics bangelijk,en best wel een verslavend spel(voor zoveel problemen en bugs te hebben).

vishnusixclix

Legacy Member
Dude. Die launcher doet al 3x gewoon mijn internet afsluiten (disconnects op mIRC en MSN) voordat die de knop "start" doet oplichten. Iemand hier ook last van?
Dit is wel een ergerlijke bug uit de hoogste categorie :angry:

SXe

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
Dude. Die launcher doet al 3x gewoon mijn internet afsluiten (disconnects op mIRC en MSN) voordat die de knop "start" doet oplichten. Iemand hier ook last van?
Dit is wel een ergerlijke bug uit de hoogste categorie :angry:

Hier ook al enkele keren gebeurd.


En voor de mensen met een stuur, welke settings hebben jullie? Want met mijn G27 die ik vandaag ben gaan halen is het niet echt simpel :s

Anoniem04

Legacy Member
Deadzones op 0, steering sensitivity helemaal naar links is zowat het belangrijkste

bunny456

Legacy Member
kibo zei:
Sommige wagens zijn onbestuurbaar(Viper,Golf,Mercedes ML en AMG 6.3 etc) en sommige wagens zijn dan weer vrij goed(California,Range Rover,Delta Integrale).
Toch vind ik de graphics bangelijk,en best wel een verslavend spel(voor zoveel problemen en bugs te hebben).
Viper is inderdaad kak. Maar zo een ML stuur toch super goed?

DagothUhr

Legacy Member
Ik heb een 9lives club gemaakt voor de geintresseerden ?

De club noemt 9lives.be

Ik heb al ne lounge en nen bar voor jullie :D

Join join join !!

Mijn nickname is ValentineV
voeg me toe als vriend..

Vele kennen mij (of niet) misschien nog van het eindeloze cruizen in TDU
en de meetings aan de lichttoren :D
(Onder de nick Valentine)


edit :

Clubserver is momenteel down.

bunny456

Legacy Member
Zalig! +1
Kzal zeker joinen. Ik ken u niet sebiet, maar kheb ook vroeger eindelijk zitten cruisen in TDU1 :)
Meetings enzo :)

DagothUhr

Legacy Member
bunny456 zei:
Zalig! +1
Kzal zeker joinen. Ik ken u niet sebiet, maar kheb ook vroeger eindelijk zitten cruisen in TDU1 :)
Meetings enzo :)

ok cv,

Het zit echt goed ineen, je kan het upgraden naar een groter en mooier huis.
Races organiseren vs andere clubs, gebruiken als meeting point, dus gene lichttoren meer :) donaties... en exclusive cars !! :D

EDIT

Mag ik hiervoor een nieuwe topic maken zodat we de club en de algemene TDU2 draad kunnen apart houden?

SpeedFreak.be

Legacy Member
ik heb all SP races gedaan. btw als je een goede A2 wagen zoekt probeer eens de de F458 Italia heb al de races er mee gewonnen. bes A1 vind ik of de RUF RT12 of De McLaren Mp4 (wel traag) en als je echt een kanonskogel wilt pak dan geen Veyron die houdt geen baan), maar pak de Koenigsegg

Bloob

Legacy Member
Idd, ik heb ook de 458 italia gebruikt voor A2 & de ruf RT12 voor de A1.

Ging zonder problemen :)

vishnusixclix

Legacy Member
Ik ga hier effe wat stoom komen uitblazen.

Wat een dweil hebben zij nu van die Subaru WRX STi gemaakt zeg? Die auto is normaal het toonbeeld van stabiliteit (vooral in drifts) maar in dit spel is het een ramp om diens neus in de juiste richting te houden. En geef vooral geen gas bij tijdens het 'corrigeren' want dan overstuur je gewoon de baan af...

WTF.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan