bunny456
Legacy Member
Ja idd, echt stom. Zo gaje ook automatisch minder moeite doen voor perfect te halen imo.shiftyke zei:Pfff voor Driving Convoy krijgt ge geen perfect bonus meer zoals in TDU.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja idd, echt stom. Zo gaje ook automatisch minder moeite doen voor perfect te halen imo.shiftyke zei:Pfff voor Driving Convoy krijgt ge geen perfect bonus meer zoals in TDU.
bunny456 zei:Ja idd, echt stom. Zo gaje ook automatisch minder moeite doen voor perfect te halen imo.
[Dark-Fury];14512470 zei:Kweetniet als het echt veel spoilen is maar kzal het maar tussen nen tag zetten.
Kheb nu net da ibiza tornooi gedaan met races van C4 B4 A6 en A7 met die veel te langen race op het einde..
Wat kan ik nu nog doen?? er komen gelijk geen nieuwe races of rijscholen bij?
A5, A4, A3, A2, A1, B3, C3.Bloob zei:alle championships & cups uitgespeeld, nog 50 bommekes te gaan.
13 miljoen cash atm
bunny456 zei:Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat je meer bommetjes moet doen, plus die foto's en al de wrakken..
Mr.Mooch zei:kspeel op den xbox. en de onlne verbindng is toch vrj goed.

Private_BE zei:Kan iedereen hier probleemloos online nu ofzo?
Want da kan toch niet dat ik problemen heb en iedereen volop kan spelen![]()
bunny456 zei:Ik speel nu momenteel met mijn online account. Al voor 2uur. En meestal ben ik er offline mee. Wat ik bedoel dat je ook offline kan met je online account.


bunny456 zei:Ik speel nu momenteel met mijn online account. Al voor 2uur. En meestal ben ik er offline mee. Wat ik bedoel dat je ook offline kan met je online account.