Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bunny456

Legacy Member
shiftyke zei:
Pfff voor Driving Convoy krijgt ge geen perfect bonus meer zoals in TDU.
Ja idd, echt stom. Zo gaje ook automatisch minder moeite doen voor perfect te halen imo.

shiftyke

Legacy Member
bunny456 zei:
Ja idd, echt stom. Zo gaje ook automatisch minder moeite doen voor perfect te halen imo.

inderdaad, of je nu 28000 krijgt of 30000 maakt niet echt uit

[Dark-Fury]

Legacy Member
Kweetniet als het echt veel spoilen is maar kzal het maar tussen nen tag zetten.

Kheb nu net da ibiza tornooi gedaan met races van C4 B4 A6 en A7 met die veel te langen race op het einde..
Wat kan ik nu nog doen?? er komen gelijk geen nieuwe races of rijscholen bij?

SXe

Legacy Member
[Dark-Fury];14512470 zei:
Kweetniet als het echt veel spoilen is maar kzal het maar tussen nen tag zetten.

Kheb nu net da ibiza tornooi gedaan met races van C4 B4 A6 en A7 met die veel te langen race op het einde..
Wat kan ik nu nog doen?? er komen gelijk geen nieuwe races of rijscholen bij?

Vanaf je lvl 10 bent heb je Hawaii vrijgespeeld, en daar speelt het zich voort af :) A5, A4, A3, A2, A1, B3, C3.

Bloob

Legacy Member
alle championships & cups uitgespeeld, nog 50 bommekes te gaan.

13 miljoen cash atm

Mr.Mooch

Legacy Member
iemand die weet waneer je lvl 4 tuning unlocked in ibiza ? heb elke weg bereden en ng steeds kan ik lvl 4 tuning niet kopen.

Private_BE

Legacy Member
Is het nog de bedoeling dat we online kunnen?
Deze middag servers down, nu servers down...

Ik heb vandaag niet eens kunnen spelen, zo zal ik weinig auto's verzamelen :s

bunny456

Legacy Member
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat je meer bommetjes moet doen, plus die foto's en al de wrakken..

Mr.Mooch

Legacy Member
bunny456 zei:
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat je meer bommetjes moet doen, plus die foto's en al de wrakken..

wrakken heb ik allemaal, foto's heb ik er wel nog maar 5, en ja die missies probeer ik zo veel mogelijk te doen. al zijn sommige het soms niet waard omdat ge amper ne reward krijgt. bvb 2000 voor een jolt missie, wat eigenlijk vrij weinig is.

Private_BE

Legacy Member
Kan iedereen hier probleemloos online nu ofzo?
Want da kan toch niet dat ik problemen heb en iedereen volop kan spelen :s

SpeedFreak.be

Legacy Member
Private_BE zei:
Kan iedereen hier probleemloos online nu ofzo?
Want da kan toch niet dat ik problemen heb en iedereen volop kan spelen :s

Pc heeft dacht ik de hele dag plat gelegen bij mij ik heb wel een heel aantal keren geprobeerd in te loggen maar noppes elke keer servers unavailable. ik heb vandaag offline gespeeld.

bunny456

Legacy Member
Ik speel nu momenteel met mijn online account. Al voor 2uur. En meestal ben ik er offline mee. Wat ik bedoel dat je ook offline kan met je online account.

SpeedFreak.be

Legacy Member
bunny456 zei:
Ik speel nu momenteel met mijn online account. Al voor 2uur. En meestal ben ik er offline mee. Wat ik bedoel dat je ook offline kan met je online account.

Ja maar je moet je dan wel eerst inloggen op de servers en dat lukt me dus niet. :s

edit: verdomd ik ben online. :p

Mr.Mooch

Legacy Member
bunny456 zei:
Ik speel nu momenteel met mijn online account. Al voor 2uur. En meestal ben ik er offline mee. Wat ik bedoel dat je ook offline kan met je online account.

hoe werkt dat op xbox dan ? kan maar 1 account maken denk ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan