Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[Dark-Fury]

Legacy Member
Der zitten toch wel nog veel bugs of irritante dingen in, hopelijk halen ze die der snel uit.
Daarnet wou ik nen bocht een beetje afsnijden en er stond een verkeersbord in de weg maar meestal rijde daar gewoon over, maar nu werd mijn auto in de lucht gekatapulteerd :s

Tis ook wel spijtig dat ge geen races meer kunt overslaan gelijk in TDU, da was wel handig dat je nie alle races moest doen om verder te levelen, ipv nu soms tientallen minuten gefrustreerd te blijven proberen aan 1 race die je moet doen om verder te kunnen.

SXe

Legacy Member
Ik heb tbh nog niet enorm veel bugs gezien.

Enkel de "all of a sudden appearing car infront of my car" bug en de teleportation bug. En die was best nog wel grappig :p Ineens zit ik 1.5 km verder :crazy:

sluysen

Legacy Member
zo'n offroad time trail met toetsenbord is om gek van te worden..

eigenlijk rijden alle wagens maar crappy met toetsenbord imo (rechts/links blijven rammen tot er iets gebeurt is niet normaal)

en hoe komt het dat je niet 1 deel van een challenge kan herdoen, ik ben nu bv 2e bij 1e offroad ding (focking muren :angry: ) maar ik kan niets herdoen :confused:

flyingdutchman

Legacy Member
eerste bevindingen:
- onderstuur als een z0t
- met tobo is nog wel redelijk te spelen
- lijkt net TDU v1.2 , extra wereldje, wat meer high-res textures, maar de cockpit view en de gebouwen etc is bijna 1:1 van TDU1.... best teleurstellend.

Mee

Legacy Member
Ikaruga zei:
heeft er soms iemand een goede controls settings voor met een x360 controller?
Ik heb een Rumblepad 2, ik weet niet of die settings veel verschillen. Anyway, ik heb alles op default laten staan (elk sliderke in het midden dus) en dat voelt tamelijk goed... in TDU 2 termen natuurlijk :p.

Btw, zijn er geen car deliveries meer in TDU 2? :sad:
Is er een andere manier (buiten casino) om snel geld te verdienen?

SXe

Legacy Member
Mee zei:
Ik heb een Rumblepad 2, ik weet niet of die settings veel verschillen. Anyway, ik heb alles op default laten staan (elk sliderke in het midden dus) en dat voelt tamelijk goed... in TDU 2 termen natuurlijk :p.

Btw, zijn er geen car deliveries meer in TDU 2? :sad:
Is er een andere manier (buiten casino) om snel geld te verdienen?

Car deliveries als in: rij met een auto van iemand naar die locatie?

Tuurlijk zijn die er nog :)

Onder "Driving Convoy".

Clarkske

Legacy Member
Kun je je offline account linken met je online account, of moet je de missies weer opnieuw doen, huizen opnieuw kopen, auto's opnieuw kopen etc...?

Miss volgende week de game toch in huis halen :)

Energised

Legacy Member
het meest geniale vind ik toch nog de grasstruikjes die precies zijn gemaakt van gewapend beton :p

SpeedFreak.be

Legacy Member
Clarkske zei:
Kun je je offline account linken met je online account, of moet je de missies weer opnieuw doen, huizen opnieuw kopen, auto's opnieuw kopen etc...?

Miss volgende week de game toch in huis halen :)

Nee offline is offline en online is online geen kans om een offline profiel om te zetten in online.

Dat van die struikjes ben ik ook al tegengekomen. IRL ga je er dwars door, maar in tdu kun je nog beter tegen een betonnen muur rijden want die geven nog meer mee. :p

Die missies zin af en toe wel geinig, maar ik zou liever het systeem als in tdu1 hebben dat je ze moet ontdekken nu blijven ze maar een bepaalde tijd beschikbaar. Al 2 keer net te laat (missie weg).

SXe

Legacy Member
Johan tb zei:
Nee offline is offline en online is online geen kans om een offline profiel om te zetten in online.

Dat van die struikjes ben ik ook al tegengekomen. IRL ga je er dwars door, maar in tdu kun je nog beter tegen een betonnen muur rijden want die geven nog meer mee. :p

Idd, is mij ook al opgevallen :lol:

Edit:

Ondertussen, 2 uur later, nog altijd down...

a143290

Legacy Member
Pfft... Play.com is echt zwaar aan't treuzelen -_- Status: Processing.

Komaan mannen, ik wil spelen :p

Bluto

Legacy Member
SXe zei:
Nog iemand van Mortsel :D

Ik begrijp het. Jullie willen ook eens lekker met de auto rijden zonder in de file te staan of om de 5 meter een verkeersdrempel tegen te komen:D

motje

Legacy Member
sluysen zei:
eigenlijk rijden alle wagens maar crappy met toetsenbord imo (rechts/links blijven rammen tot er iets gebeurt is niet normaal)

Kvind dat het keyboard goed meevalt tbh, net volledig Ibiza uitgespeeld. En die laatste race van 59min uitgespeeld met 10 min voorsprong, zelf met een paar keer crashen. Het is effe wennen, gewoon niet zot duwen op uw gas, en niet bang zijn om te remmen. En in scherpe bochten een klein tikje op uw handrem.

Random tip: Strafen doet je sneller wandelen. :p

a143290

Legacy Member
Bluto zei:
Ik begrijp het. Jullie willen ook eens lekker met de auto rijden zonder in de file te staan of om de 5 meter een verkeersdrempel tegen te komen:D

inderdaad :(

shiftyke

Legacy Member
Btw die missie met dat bommeke als logo, als diene timer op is, komen die dan nooit meer terug of?

Pfff voor Driving Convoy krijgt ge geen perfect bonus meer zoals in TDU.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan