[Dark-Fury]
Legacy Member
Der zitten toch wel nog veel bugs of irritante dingen in, hopelijk halen ze die der snel uit.
Daarnet wou ik nen bocht een beetje afsnijden en er stond een verkeersbord in de weg maar meestal rijde daar gewoon over, maar nu werd mijn auto in de lucht gekatapulteerd
Tis ook wel spijtig dat ge geen races meer kunt overslaan gelijk in TDU, da was wel handig dat je nie alle races moest doen om verder te levelen, ipv nu soms tientallen minuten gefrustreerd te blijven proberen aan 1 race die je moet doen om verder te kunnen.
Daarnet wou ik nen bocht een beetje afsnijden en er stond een verkeersbord in de weg maar meestal rijde daar gewoon over, maar nu werd mijn auto in de lucht gekatapulteerd

Tis ook wel spijtig dat ge geen races meer kunt overslaan gelijk in TDU, da was wel handig dat je nie alle races moest doen om verder te levelen, ipv nu soms tientallen minuten gefrustreerd te blijven proberen aan 1 race die je moet doen om verder te kunnen.
Ineens zit ik 1.5 km verder 
) maar ik kan niets herdoen 



: