Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private_BE

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
De negatievelingen zijn mensen die zwaar teleurgesteld zijn door hoge verwachtingen (ook velen die met stuur spelen). Maar ik verwacht me aan een zwaar acade-achtig spel, met een grote open wereld. En dat wil ik toch wel spelen.

Voor TDU vind ik het inderdaad wa belachelijk dat ze overdrijven.

Maar ik ben ook zwaar teleurgesteld in GT5, dus daardoor snap ik hun ergens wel. Maar GT5 is een streep erger, zoveel auto's zijn er niet als ze altijd beweren. Alleen 20 versies van 1 auto, die dan zogezegd telt als 20 auto's.

De AI is gewoonweg ZWAK, die auto's snappen niet dat ge ook anders kunt rijden dan de ideale lijn. Als ik gecrasht ben tegen de muur vlammen ze allemaal eerst tegen mij op omdat ik op hun lijn sta. En dat is dan simulatie. Ik ben blij dat ik het heb kunnen overkopen van iemand voor 30 euro. Want na zoveel jaar is dat spel me echt geen 60 euro waard.

SXe

Legacy Member
Pff, zit nu net in Oahu in de Asphalt Driving School en kmoet de laatste proef doen met die Aston Martin Vantage, da is gwn niet te doen. Ge kunt geen gas geven in een bocht omdat die anders direct spint, waardoor ge altijd te traag zijt :s

bunny456

Legacy Member
Het duurde ook even voor het lukte bij mij met die Aston. Gewoon geen gas geven in een bocht.

[Dark-Fury]

Legacy Member
Het lukt wel al redelijk om met keyboard te spelen bij mij, maar het is idd nie goed.
En wat ik ook wel belachelijk vind is dat er geen Lamborghini's in zitten :s

Private_BE

Legacy Member
Ik was eens wat aan het rondkijken op de website van TDU na de DLC store.
Daar staat dit:

Nissan 370Z Optional Parts
A bright yellow 370Z with big, black graphics. Taking design cues from Nissan’s European GT4 Series cars, the Yellow gets the aforementioned colour scheme and graphics together with a set of 19″Rays Alloys. The inside is all black leather and Alcantara. An exclusive shirt for your avatar is also provided with this model.

Maar wilt dit nu zeggen dat als ge een 370z gaat kopen ge gewoon die opties hebt "geunlocked" of gaat ge die auto ergens kunnen kopen lijk hem hierboven is beschreven.

bunny456

Legacy Member
Ik denk dat het een aparte auto is. In TDU1 had je ook een Nissan 350Z met optional parts. Dat was dan een Nismo.

Rubmifer

Legacy Member
Ik heb het spel nu al 3 dagen, en in totaal 5 minuten kunnen spelen doordat ik zelf nooit ingame geraak :niceone: Constant mekkeren dat de servers er niet zijn, 'unknown error-logou' fouten,...

Ook grafisch bolt het hier voor geen meter terwijl mijn PC al die games perfect op een high setting moet kunnen weergeven. Je voelt gewoon bij het rijden dat het gewoon een heel erg onafgewerkte game is. Constant frameskips, leuk hoor als je deftig wil rijden en remmen voor een bocht, en je plots ergens anders staat op de weg.

Ik wou deze game echt een eerlijke kans geven, maar als ik na 3 dagen zelf niet eens 10 minuten na elkaar kan spelen, kan ik enkel maar een dikke FUCK OFF naar Atari toebrengen. 45€ Well spent. Mijn reet ook.

/rant

motje

Legacy Member
SXe zei:
Nergens? :p

In TDU is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk auto's hebt :)

Veel auto's hebben snap ik wel, maar na die roze mustang en die Ryan 4x4 te winnen heb ik nu 2 overbodige auto's die alleen maar garage plaats inpakken.

Huizen blijven kopen dan? :/

bunny456

Legacy Member
motje zei:
waar verkoop ik auto's :?
Je kan dit alleen wanneer je garage vol is. Dan naar de dealer gaan om een nieuwe wagen te kopen. Daar heb je dan de optie op één te verkopen. Of je gaat naar de dealer en je koopt een wagen die je niet kan betalen, dan gaje de optie ook krijgen voor één of meerdere wagens te verkopen. Ik weet het, heel raar en ingewikkeld, terwijl het bij TDU1 zo simpel was.
rubmifer zei:
Ook grafisch bolt het hier voor geen meter terwijl mijn PC al die games perfect op een high setting moet kunnen weergeven. Je voelt gewoon bij het rijden dat het gewoon een heel erg onafgewerkte game is. Constant frameskips, leuk hoor als je deftig wil rijden en remmen voor een bocht, en je plots ergens anders staat op de weg.
Ik heb ook last van de framerate :(

bunny456

Legacy Member
motje zei:
Veel auto's hebben snap ik wel, maar na die roze mustang en die Ryan 4x4 te winnen heb ik nu 2 overbodige auto's die alleen maar garage plaats inpakken./
Als je de auto's niet wil winnen, maken dat je garage vol is. Zodat je ze kan ophalen in de used dealer.

Bloob

Legacy Member
ik heb nog altijd geen van die autos gewonnen, en die blijven maar bellen, om zot van te worden :p
Ma kwil die autos nie :(

en idd... weeral..

SpeedFreak.be

Legacy Member
Hmm ik speel al de hele middag, maar ik weet niet zeker of ik nog online zit. :unsure:

[Dark-Fury]

Legacy Member
Hoe verhoogt ge rap u discovery level, want ge hebt da precies nodig voor alles :/

bunny456

Legacy Member
Door banen te verkennen, autowrakken te vinden, foto's te trekken, ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan