Private_BE
Legacy Member
VishnuSixDix zei:De negatievelingen zijn mensen die zwaar teleurgesteld zijn door hoge verwachtingen (ook velen die met stuur spelen). Maar ik verwacht me aan een zwaar acade-achtig spel, met een grote open wereld. En dat wil ik toch wel spelen.
Voor TDU vind ik het inderdaad wa belachelijk dat ze overdrijven.
Maar ik ben ook zwaar teleurgesteld in GT5, dus daardoor snap ik hun ergens wel. Maar GT5 is een streep erger, zoveel auto's zijn er niet als ze altijd beweren. Alleen 20 versies van 1 auto, die dan zogezegd telt als 20 auto's.
De AI is gewoonweg ZWAK, die auto's snappen niet dat ge ook anders kunt rijden dan de ideale lijn. Als ik gecrasht ben tegen de muur vlammen ze allemaal eerst tegen mij op omdat ik op hun lijn sta. En dat is dan simulatie. Ik ben blij dat ik het heb kunnen overkopen van iemand voor 30 euro. Want na zoveel jaar is dat spel me echt geen 60 euro waard.




