Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

amdr

Legacy Member
Mee zei:
De laatste pagina's niet gevolgd zeker? Vergeet het om TDU2 deftig met stuur te spelen...
Ik heb het snel opgegeven en mijn gamepad aangesloten.

De POV-knoppen zijn uw D-pad knoppen op uw stuur. Zoek trouwens niet naar "pov" op google images :sop:.
lol al die tetten :lol:

shiftyke

Legacy Member
Bon na mijn "testversie" uitbundig gespeeld te hebben, ga ik het toch kopen, binnen twee weken wel, het zijn examens nu :p.

Besturing van de a3-a1 klasse wagens zijn wel nog even wennen, de rest heb ik onder de knie.

Bloob

Legacy Member
pfff op een vrijdagavond de servers plat leggen, wat een debielen

en btw, de mensen die een map zochten met alle icoontjes op:
klikkie

Elegance

Legacy Member
heb mijn Audi RS5 download code ontvangen :p
maar de 'orginele' spel zelf nog niet ,dankzij staking van BPOST :angry:

SXe

Legacy Member
INF3RN040 zei:
heb mijn Audi RS5 download code ontvangen :p
maar de spel zelf nog niet ,dankzij staking van BPOST :angry:

:') Sucks, maarja, je zou er toch niets mee kunnen doen want de servers zijn plat :sad:

kibo

Legacy Member
Dit game heeft blijkbaar veel power nodig!
Mijn GTX570/2600k(oc) wordt hier vrij heet(78c) op 1920x1200 @very high no AA,
mijn temps van cpu/vga zijn zeker 5c hoger dan bij andere games+ vga is onhoorbaar in andere games,en nu beetje luidruchtig

Met anti-aliasing aan loopt het spel ook niet zo vloeiend.

Qua graphics is dit spel toch goed gelukt vind ik,
besturing/realisme valt toch wel tegen.

SXe

Legacy Member
Top speed: 375 km/h met Aston Martin One-77, man, deze auto heeft mij nooit echt aangesproken, maar kheb er nu een heel ander gedacht van :drool:

Cpt. Caparzo

Legacy Member
Ik was er straks eens naar saturn gegaan, en daar verkopen ze dat niet ? Net nu ik nog een hoop bons heb liggen van die winkel -.-

mister__ID

Legacy Member
de meeste klachten hier zijn gwn door de pc versie, op de consoles zijn de graphics in het algemeen beter, is bij vrijwel iedere game zo, de handling zal ook wel beter zijn door de controller, en op de consoles zullen er ook geen problemen zijn met systeem vereisten...

KnackyBall

Legacy Member
mister__ID zei:
de meeste klachten hier zijn gwn door de pc versie, op de consoles zijn de graphics in het algemeen beter, is bij vrijwel iedere game zo, de handling zal ook wel beter zijn door de controller, en op de consoles zullen er ook geen problemen zijn met systeem vereisten...

Met deftige pc-hardware zijn de graphics stukken beter dan op consoles, is al een hele tijd zo...
De console-hardware is al 5-6jaar oud of zoiets?
Nadeel is wel dat het duurder is, enkel de games zijn goedkoper.

Private_BE

Legacy Member
Na wat langer te spelen en de sensitivity helemaal naar links te zetten vind ik het toch een aangenaam spel.

Het heeft toch nog wat de sfeer van TDU1 behouden. Ben vandaag ook wat gaan rondloeren in de Ferrari garage. Maar ik moest eerst een dak boven men hoofd hebben met 4 parkeerplaatsen. Nu weer wat sparen voor ne cabrio :p

Anoniem04

Legacy Member
mister__ID zei:
de meeste klachten hier zijn gwn door de pc versie, op de consoles zijn de graphics in het algemeen beter, is bij vrijwel iedere game zo, de handling zal ook wel beter zijn door de controller, en op de consoles zullen er ook geen problemen zijn met systeem vereisten...

Zowat niets van deze post is logisch.

Consoles hebben geen betere graphics, de meeste klachten over handling zijn door mensen met een stuur en niet met een keyboard en systeem vereisten hebben hier geen bal mee te maken.

Highlander

Legacy Member
Dillyracer zei:
Zowat niets van deze post is logisch.

Consoles hebben geen betere graphics, de meeste klachten over handling zijn door mensen met een stuur en niet met een keyboard en systeem vereisten hebben hier geen bal mee te maken.

IDD de graphics van de consoles zijn hopeloos tov een PC, ik heb hier naast elkaar GTA lopen op de PC en op de PS3 dat verschil is dag en nacht.

Private_BE

Legacy Member
Highlander zei:
IDD de graphics van de consoles zijn hopeloos tov een PC, ik heb hier naast elkaar GTA lopen op de PC en op de PS3 dat verschil is dag en nacht.

Ja das omdat PS3 geen kennis heeft van AA ofzo. Bij GTA zijn er niet zo kartels bij zowat elke auto en voorwerp (op de pc).

Bij GT5 zit het ook vol kartels, dus ergens wel spijtig dat het niet op de pc uit komt. Maar PS3 mag ook wel is iets exlcusief hebben, anders komt xbox het toch ma weer wegkopen zoals bij GTA, waarvoor ze dan zelfs eerder expansions begonnen te maken.

vishnusixclix

Legacy Member
Ik heb beslist. Ik ga het ook kopen. Fuck de slechte rij-eigenschappen. Het is arcade en ik ga ermee moeten leven. Ben benieuwd naar de grote open wereld en de collega's van dit forum te ontmoeten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan