Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol al die tettenMee zei:De laatste pagina's niet gevolgd zeker? Vergeet het om TDU2 deftig met stuur te spelen...
Ik heb het snel opgegeven en mijn gamepad aangesloten.
De POV-knoppen zijn uw D-pad knoppen op uw stuur. Zoek trouwens niet naar "pov" op google images.

Johan tb zei:.... En de servers liggen plat...![]()
INF3RN040 zei:heb mijn Audi RS5 download code ontvangen
maar de spel zelf nog niet ,dankzij staking van BPOST![]()
ad:mister__ID zei:de meeste klachten hier zijn gwn door de pc versie, op de consoles zijn de graphics in het algemeen beter, is bij vrijwel iedere game zo, de handling zal ook wel beter zijn door de controller, en op de consoles zullen er ook geen problemen zijn met systeem vereisten...

mister__ID zei:de meeste klachten hier zijn gwn door de pc versie, op de consoles zijn de graphics in het algemeen beter, is bij vrijwel iedere game zo, de handling zal ook wel beter zijn door de controller, en op de consoles zullen er ook geen problemen zijn met systeem vereisten...
Dillyracer zei:Zowat niets van deze post is logisch.
Consoles hebben geen betere graphics, de meeste klachten over handling zijn door mensen met een stuur en niet met een keyboard en systeem vereisten hebben hier geen bal mee te maken.
Highlander zei:IDD de graphics van de consoles zijn hopeloos tov een PC, ik heb hier naast elkaar GTA lopen op de PC en op de PS3 dat verschil is dag en nacht.