Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shiftyke

Legacy Member
Waarom wordt er hier zo geneut over graphics, hier staat alles op medium en ik vind het er nog zeer degelijk uitzien.

Anoniem04

Legacy Member
Ik heb het gedownload om eens te testen en zien of ik de settings kan tweaken, maar ik geraak niet uit mijn bed. :sop:

Mee

Legacy Member
shiftyke zei:
Waarom wordt er hier zo geneut over graphics, hier staat alles op medium en ik vind het er nog zeer degelijk uitzien.
², hier ook medium en de wereld vind ik er best goed uitzien. De auto's zelf zijn echter ondermaats, imo is het niet beter dan in de 1ste...

Thin Liz

Legacy Member
Heb het ook gekocht en ik moet zeggen: het valt mee. TDU1 is beter, no doubt, maar met dit amuseer ik me evengoed. Er is inderdaad een fundamenteel probleem met de rij-eigenschappen dat moet opgelost worden en het bevat nog een dozijn bugs (fouten in geluid en 'teleporterende' auto's zijn nog het irritantst. Soms rij je op een baan om vervolgens 'instantly' te teleporteren naast de baan, zéér vreemd. Het zotste wat ik heb meegemaakt is een teleport naar ongeveer een kilometer hoog in de lucht om vervolgens als een baksteen naar beneden te vliegen omdat het spel me niet los kreeg vantussen een boom, om vervolgens...weer vast te zitten. Er is ook iets mis met het schakelen en de trekkracht op bepaalde ondergronden. Ik lees hier dat de schade geen invloed heeft op het rijgedrag, alhoewel die Lancia Delta wel in bepaalde gevallen naar rechts begint te trekken bij hoge snelheden (?)), maar ik veronderstel dat een patch soelaas gaat brengen. Ik ga me wel niet storten in al die DLC-brol die ze nog uit je zakken willen slaan, daar begin ik niet aan.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Zucht de servers zijn weer down het is om te huilen. :doh: Het probleem is dat ik geen error krijg en daarom ook niet van profiel kan wisselen.

SiM0

Legacy Member
Pc>console graphics hoor. IK snap niet hoe mensen nog steeds denken dat hun console in alles beter is dan pc. :s

SpeedFreak.be

Legacy Member
bunny456 zei:
Is er al een 9lives clubhuis (PC) :) ?

Voorlopig gaat dat zeker niet lukken ze hebben clubs voor het moment uitgeschakeld, omdat er problemen mee waren. :unsure:

SXe

Legacy Member
Ik snap ook niet dat ge kunt zagen over de graphics... Ik speel maxed out (met 2x AA) op 1920x1080 en ik moet zeggen dat het er bij momenten fantastisch uitziet.

bunny456

Legacy Member
Goja, ik vind toch dat het veel vraagt voor het geen het maar is. 1080p kan ik 'draaien', maar met snukken :)
Maarja, genoeg over de graphics. Ik heb gezien dat mijn social skill nog steeds 0% is. Mss dat jullie eens jullie namen doorgeven, dan kunnen we mss ook wat cruisen :cool:

Clarkske

Legacy Member
Ik ga het me miss later wel aanschaffen, kzal wel zien

En graphics beter op consoles? Laat me niet lachen, een wereld van verschil met PC hoor...

vishnusixclix

Legacy Member
Johan tb zei:
Voorlopig gaat dat zeker niet lukken ze hebben clubs voor het moment uitgeschakeld, omdat er problemen mee waren. :unsure:

Rofl. En was dit niet iets van hun major selling points? :D

Btw, zouden we geen nieuwe thread mogen opnenen waarin we onze namen kunnen zetten? Ik zie op het XBOX forum iets gelijkaardigs. Dnno wat de lokale mods hun politiek hierover is :)

SXe

Legacy Member
²

Met F1 2010 zijn er ook 3-4 verschillende threads geweest, dus waarom nu niet?

Bluto

Legacy Member
Grr, wat is het nu. Opeens zijn de reacties weer wat positieve, zodat ik begin te twijfelen.:s

bunny456

Legacy Member
De TDU sfeer is gewoon positief. Maar er zitten nog veel bugs in. Plus de grootste fout int spel is de handling. En met een keyboard moet je het zeker niet spelen. Maar ik amuseer me wel :) (PC met Xbox controller)

vishnusixclix

Legacy Member
Bluto zei:
Grr, wat is het nu. Opeens zijn de reacties weer wat positieve, zodat ik begin te twijfelen.:s

De negatievelingen zijn mensen die zwaar teleurgesteld zijn door hoge verwachtingen (ook velen die met stuur spelen). Maar ik verwacht me aan een zwaar acade-achtig spel, met een grote open wereld. En dat wil ik toch wel spelen.

Private_BE

Legacy Member
bunny456 zei:
Goja, ik vind toch dat het veel vraagt voor het geen het maar is. 1080p kan ik 'draaien', maar met snukken :)
Maarja, genoeg over de graphics. Ik heb gezien dat mijn social skill nog steeds 0% is. Mss dat jullie eens jullie namen doorgeven, dan kunnen we mss ook wat cruisen :cool:

Da haakt precies altijd een beetje da spel, ik speel nu op mijn TV. Gewoon via HDMI verbonden met mijn videokaart.

Speel ik alles op very high of op high, wat kan. En dan 1920x1080 (zoiets dus:p). En dat hapert niet echt, alleen in een race lijkt da soms alsof die auto's een beetje lagge, maar das niet altijd. En echt hangen zodat ik mijn auto nietmeer onder controle heb doet hij niet.

Dus ik vind het zalig ze, mijn tv is 32 inch dus groot genoeg omdat ik er kort op zit met mijn stuur. Pas ne 308GTS als eerste "supercar" gekocht, omdat die low budget is, cabrio'ke en menne nonk heeft den echte :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan