Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thin Liz

Legacy Member
Kan je dit spel trouwens installeren en spelen op een andere PC? Dus met dezelfde account, zelfde cd en zelfde key. Ik spreek dus legaal gekocht :) Of moet je de boel daarvoor eerst desinstalleren?

SpeedFreak.be

Legacy Member
Thin Liz zei:
Kan je dit spel trouwens installeren en spelen op een andere PC? Dus met dezelfde account, zelfde cd en zelfde key. Ik spreek dus legaal gekocht :) Of moet je de boel daarvoor eerst desinstalleren?

Meestal is het 1 key per installatie, maar het is een andere vraag of dat wordt gecontroleerd. ;)

ik heb alle wrakken gevonden heb nu de buggy V8 en de VW Kever (god wat is dat traag met veel moeite 121 km/u (getuned op level 2)). :D

Bloob

Legacy Member
ik heb ook al de buggy ja, zalig dingske. (was daarstraks langs u aant rijden ermee :D)

Ma wa ik mij afvraag, hoe krijg ik die tuners naar level 4 ?
Ik heb op ibiza2 75% van de wegen al verkend, al die missies met die "bommekes" gedaan, 10 wrecks gevonden en nog zit ik niet aan level 4 tuner (de tuners die dus in het gebied van ibiza 2 liggen).

Echt geen zin om 100% roads te halen / al die fotos te vinden

DelusioN

Legacy Member
Ligt de game al in de winkels?
Op FRS of fnac staat deze niet in de lijst.

SpeedFreak.be

Legacy Member
Energised zei:
iemand al de kaart van hawaii??

daar nog ff de wrakken zoeken..

Ik zoek ook een map, maar voorlopig noppes. :doh: Waarschuwing er bestaat wel zoiets via een soort rapidshare, maar hij download dan een exe en volgens norton is het een virus dus ver van weg blijven.

Energised

Legacy Member
is er trouwens 'n manier om de muziek in dit spel te vervangen door uw eigen muziek?

Bluto

Legacy Member
JohnDodger zei:
Tis niet de moeite om te kopen, ik weet niet welk publiek Eden Games hier mee wilt aanspreken, maar het leunt toch aan voor 6 - 12 jarige :s
Mensen die dit spel kopen voor de auto's en het rijden zullen verschieten als ze eerst langs de kapper moeten gaan en nieuwe kleertjes kopen :ironic:

:') Dit vreesde ik al en blijkbaar is mijn vrees ook uitgekomen.


-car list is redelijk beperkt (nieuwe auto's komen in DLC, schandalig)
-eenvoudige controls
-Sims-achtige layout
-belachelijk verhaal
-verschrikkelijke voice-acting
-iemand die nummers op de radio gehoord ? ...
-oude GFX
-auto's die min of meer hetzelfde aanvoelen,
-DLC meteen uit na release (wat ronduit schandalig is :()

Het enige positief is damage en vuil aan auto's mss, die stickers zijn ook wel leuk, het rondwandele in de winkels mag er ook wel zijn, maar daarvoor TDU2 kopen, nee

Ik ben overtuigd, deze ga ik aan me laten voorbijgaan. ik heb wrs minder hoge eisen qua handling dan de meesten hier, maar er zijn grenzen. Als je daar bovenop dan nog eens voortdurend geconfronteerd wordt met al dat social gedoe, overbodige cutscenes en vervelende telefoontjes, dan twijfel ik gewoon niet meer.

DelusioN

Legacy Member
Bah had ik het toch moeten gaan naar Gent.
Anders fiets ik wel naar Deinze (Game Mania) :P

Edit: Heb ik net geprobeerd om DLC op de site zelf te kopen met paypal, maar ik heb CC nodig WTF?
Wat een kutsysteem!

Edit: Ik lees net dat deze game vooral voor Consoles was uitgebracht en niet voor pc. TRackIr of zoiets zit er niet in (ik zou niet weten wat dat is)
NO TRACKIR!? What's wrong with you people? - Page 4 - Test Drive Unlimited 2 Forums

Edit: Casino zit er ook niet alleen verkrijgbaar in DLC Pack.
Nu ben ik wel zeker teleurgesteld.
Hoe meer nieuwee games uitkomen hoe kloter ze worden + DLC voor een paar auto's.

j3T

Legacy Member
DelusioN zei:
Edit: Heb ik net geprobeerd om DLC op de site zelf te kopen met paypal, maar ik heb CC nodig WTF?
Wat een kutsysteem!

Tip; ebay eens afgaan voor die DLC codes. Heb gisteren 2 dlc-codes gekocht (casino + veyron supersport) @ 4€. Nog altijd te veel geld eigenlijk, maar in alle geval minder als die 9€+ op de website.

Tracker

Legacy Member
tspel is wel nog vrij buggy, qua besturing heb ik geen probs aangezien ik sommige dingen hebben gemaxed op m'n stuur

usakli_boy

Legacy Member
pff moet nog lang wachten op mijn exemplaar denk ik door die fuckers van de post die weer staken:doh:

Furyan187

Legacy Member
Lol,

ik heb m'n preorder van zavvi vorige week gecancelled.

Nu krijg ik een mailtje met de downloadcode voor de Camaro Synery.

Iemand die deze wagen wil? Het is wel voor Xbox 360 versie! De eerste die een PM stuurt, heeft hem.

Rubmifer

Legacy Member
Wil ik daarnet even beginnen, raak ik niet verder dan het intro scherm en blijft ie daar gewoon op staan. Mooi hoor al die fraaie beeldjes van het eiland, maar om het eens blunt te zeggen: 'who gives a shit'.

Als ik een spel koop wil ik kunnen spelen, en niet wachten tot de servers er eindelijk eens doorschieten. Wat lijkt het tegenwoordig toch moeilijk voor een bedrijf om een release goed voor te bereiden.

Vanavond nog maar eens proberen, maar dit helpt niet voor de eerste indruk. Ook het feit dat de eerste 2x niet in full screen wilde opstarten, het grafisch heel erg veeleisend lijkt te zijn voor wat het is, doet me nu al wat huiveren dat het een onafgewerkte port is. Ook had ik ook graag eens de instellingen van anderen gekregen voor het stuurtje, want voorlopig voelt het heel erg log aan. Ook het remmen trekt voorlopig op niets.

En wat is POV? Overal staat er in mijn controls 'POV #', zonder enige uitleg. Enige wat ik onder POV versta is Point of View, maar dat zal het wel niet zijn.

Mee

Legacy Member
rubmifer zei:
Ook had ik ook graag eens de instellingen van anderen gekregen voor het stuurtje, want voorlopig voelt het heel erg log aan. Ook het remmen trekt voorlopig op niets.

En wat is POV? Overal staat er in mijn controls 'POV #', zonder enige uitleg. Enige wat ik onder POV versta is Point of View, maar dat zal het wel niet zijn.
De laatste pagina's niet gevolgd zeker? Vergeet het om TDU2 deftig met stuur te spelen...
Ik heb het snel opgegeven en mijn gamepad aangesloten.

De POV-knoppen zijn uw D-pad knoppen op uw stuur. Zoek trouwens niet naar "pov" op google images :sop:.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan