Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thin Liz zei:Kan je dit spel trouwens installeren en spelen op een andere PC? Dus met dezelfde account, zelfde cd en zelfde key. Ik spreek dus legaal gekochtOf moet je de boel daarvoor eerst desinstalleren?

)Energised zei:iemand al de kaart van hawaii??
daar nog ff de wrakken zoeken..
DelusioN zei:Ligt de game al in de winkels?
Op FRS of fnac staat deze niet in de lijst.

Energised zei:is er trouwens 'n manier om de muziek in dit spel te vervangen door uw eigen muziek?

DelusioN zei:Ligt de game al in de winkels?
Op FRS of fnac staat deze niet in de lijst.
JohnDodger zei:Tis niet de moeite om te kopen, ik weet niet welk publiek Eden Games hier mee wilt aanspreken, maar het leunt toch aan voor 6 - 12 jarige![]()
Mensen die dit spel kopen voor de auto's en het rijden zullen verschieten als ze eerst langs de kapper moeten gaan en nieuwe kleertjes kopen :ironic:
:') Dit vreesde ik al en blijkbaar is mijn vrees ook uitgekomen.
-car list is redelijk beperkt (nieuwe auto's komen in DLC, schandalig)
-eenvoudige controls
-Sims-achtige layout
-belachelijk verhaal
-verschrikkelijke voice-acting
-iemand die nummers op de radio gehoord ? ...
-oude GFX
-auto's die min of meer hetzelfde aanvoelen,
-DLC meteen uit na release (wat ronduit schandalig is)
Het enige positief is damage en vuil aan auto's mss, die stickers zijn ook wel leuk, het rondwandele in de winkels mag er ook wel zijn, maar daarvoor TDU2 kopen, nee

DelusioN zei:Edit: Heb ik net geprobeerd om DLC op de site zelf te kopen met paypal, maar ik heb CC nodig WTF?
Wat een kutsysteem!
De laatste pagina's niet gevolgd zeker? Vergeet het om TDU2 deftig met stuur te spelen...rubmifer zei:Ook had ik ook graag eens de instellingen van anderen gekregen voor het stuurtje, want voorlopig voelt het heel erg log aan. Ook het remmen trekt voorlopig op niets.
En wat is POV? Overal staat er in mijn controls 'POV #', zonder enige uitleg. Enige wat ik onder POV versta is Point of View, maar dat zal het wel niet zijn.
.Mee zei:Zoek trouwens niet naar "pov" op google images.
