Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

{YA}Gr3c0 zei:... ik ga wel wachten op Dirt 3.![]()


PC. Er valt nu mee te rijden, maar het blijft echt enorm arcade aanvoelen, zie ook het filmpje dat INF3RN040 heeft gepost.VishnuSixDix zei:Speel je op pc met een gamepad, of op console?
Ik kijk uit naar Shift 2 (en rFactor 2 uiteraard{YA}Gr3c0 zei:Ben ik content dat ik TDU 2 toch niet ga kopen, ik ga wel wachten op Dirt 3.![]()
), ik hoop dat dat wél een kwaliteitsvolle titel wordt.VishnuSixDix zei:BEUP. Iedereen mag voor zichzelf uitmaken wat hij belangrijk vindt. Ik ga anderen niet zitten uitlachen omdat the sims (of spore) een volslagen idioot spel was ( in mijn bescheiden mening), ook ga ik ze niet vertellen dat ze het niet moeten kopen. We mogen toch een eigen mening en voorkeur hebben, nietwaar?
Ik vind je een beetje te opdringerig wat dat betreft.
Energised zei:zijn er trouwens al ergens locaties vrij?
gelijk de world map die ge bij de vorige tdu kreeg met alle garage's etc..
nu zouden er ook "wrakken" liggen op het eiland, als ge ze allemaal vindt, krijgt ge ne bonus auto..
Gisteren een beetje casino gedaan voor 6500 laten staan in het casino vanmorgen login lukte niet vanmiddag wel en het bedrag was ineens 65 miljoen (ja je leest het goed).
Jezus huizen gekocht en wagens bij de vleet incl Bugatti's en die zonda van STEAM. 
Energised zei:degenen die het ge "peeeept" hebben, hoe geraken jullie online?

Johan tb zei:Ik zit al op Oahu level 14/15 of zo Ingame naam SpeedFreak1972. BTW lachen door die problemen met het casino heb ik een enorm voordeel opgedaan.Gisteren een beetje casino gedaan voor 6500 laten staan in het casino vanmorgen login lukte niet vanmiddag wel en het bedrag was ineens 65 miljoen (ja je leest het goed).
Jezus huizen gekocht en wagens bij de vleet incl Bugatti's en die zonda van STEAM.
![]()
zet op 720p en geniet van de geluid