Archief - Test Drive Unlimited 2 official thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sovereign

Legacy Member
Teleurstelling van het jaar tot nu toe. Ik heb me geweldig geamuseerd met TDU 1, maar TDU2 is helaas nog niet de helft van de kwaliteit van TDU1.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Zopas ff met een Ferrari gereden , meerbepaald de Enzo en de F430 Scuderia M16.

En dan als je het dak van de M16 open en dicht wilt doen. Wat voor een kabaal maakt die. Het is al gepiep dat ik hoor.

Wat een teleurstelling als het op geluid aankomt (wisten we al) en de toerentallen????? die kloppen langs geen kanten zelfs, toch zeker niet bij de Enzo.

Ben ik content dat ik TDU 2 toch niet ga kopen, ik ga wel wachten op Dirt 3. :D

Lucian

Legacy Member
nuja, ze zeggen het wel zelf op het loading scherm
"the driving in this game may not be realistic..."

Mee

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
Speel je op pc met een gamepad, of op console?
PC. Er valt nu mee te rijden, maar het blijft echt enorm arcade aanvoelen, zie ook het filmpje dat INF3RN040 heeft gepost.

Ik ben ergens op het forum mooi tegengekomen wat het probleem is: als je in TDU 1 met de Saleen S7 (al dan niet getuned) of ander overdreven zwaar geschut de autostrade opdraaide was dat altijd een spannend moment. Zachtjes (!) de gaspedaal induwen, en hoe sneller je gaat hoe dieper. Die auto ging achteraan door de knieën waardoor je echt voelde dat je bijna ging opstijgen. Niks daarvan in TDU 2, daar lijkt de vering op... geen vering, maar een blok beton.

En momenteel is het spel inderdaad wel echt saai. Zowel de on- als offroad races zijn slaapverwekkend. Zonder overdrijven, ik moest op een bepaald moment (in een tamelijk lange off-road race) echt moeite doen om mijn ogen open te houden. In TDU 1 waren de races nu ook niet al te boeiend, maar je moest wel vechten om de auto op de baan te houden waardoor die races mij nooit verveelden.

ZO jammer dit, ik hoop dat de verkopen tegenslagen (ik heb zo'n vermoeden van wel) zodat Atari/Eden Games er hun conclusies uit moeten trekken...

{YA}Gr3c0 zei:
Ben ik content dat ik TDU 2 toch niet ga kopen, ik ga wel wachten op Dirt 3. :D
Ik kijk uit naar Shift 2 (en rFactor 2 uiteraard :love: ), ik hoop dat dat wél een kwaliteitsvolle titel wordt.

Mr.Mooch

Legacy Member
Heb hem een paar uur gespeeld nu op de Xbox, moet toch wel zeggen dat hij best wel leuk is. Zeer arcade, maar maakt niks uit. Het geluid .. ja wa kunde daar van zeggen. Tis niet alles, kspeel meestal wel met muziek op de achtergrond dus storen zal het me niet veel doen. Ik zou het spel toch een 7/10 geven. tis een leuk concept. Het gewoon rondrijden en alles verkennen is al iets wat me zeker gaat blijven bekoren in dit spel.

V1nce

Legacy Member
VishnuSixDix zei:
BEUP. Iedereen mag voor zichzelf uitmaken wat hij belangrijk vindt. Ik ga anderen niet zitten uitlachen omdat the sims (of spore) een volslagen idioot spel was ( in mijn bescheiden mening), ook ga ik ze niet vertellen dat ze het niet moeten kopen. We mogen toch een eigen mening en voorkeur hebben, nietwaar?
Ik vind je een beetje te opdringerig wat dat betreft.

Daar gaat het dan ook helemaal niet om, smaken verschillen daarvoor zijt ge geen idioot.
Ge zijt het wel wanneer ge alle goede raad die hier gegeven word in de wind slaat en het toch koopt in de hoop dat het wel zal meevallen, goed dan hebt ge alles behalve een afgewerkt game met serieuze gebreken in de belangrijkste segmenten onderanderen handeling en geluid.

Ik heb 100 den uren tdu gespeeld, vond het 1 van de beste games ooit dus ik weet over wat ik spreek, dit game is nooit de volle pot waard, na een paar weken gaat ge dit al veeel goedkoper vinden en er zullen veel mensen zijn die hun miskoop inzien en het 2de hands verkopen (consoles dan)
En als ik iemand kan behoeden zijn geld hieraan te verkwisten heb ik een goede daad gedaan, lol.

seurinck

Legacy Member
nu nog grotere twijfels :p
kzou hem ook eerst eens willen testen vooraleer ik daar 50 euro aanhang.

Energised

Legacy Member
zijn er trouwens al ergens locaties vrij?

gelijk de world map die ge bij de vorige tdu kreeg met alle garage's etc..

nu zouden er ook "wrakken" liggen op het eiland, als ge ze allemaal vindt, krijgt ge ne bonus auto..

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik zit al op Oahu level 14/15 of zo Ingame naam SpeedFreak1972. BTW lachen door die problemen met het casino heb ik een enorm voordeel opgedaan. :D Gisteren een beetje casino gedaan voor 6500 laten staan in het casino vanmorgen login lukte niet vanmiddag wel en het bedrag was ineens 65 miljoen (ja je leest het goed). :D Jezus huizen gekocht en wagens bij de vleet incl Bugatti's en die zonda van STEAM. :woohoo:

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik begin morgen toch maar overnieuw het probleem is dat ik dit kan uitleggen hoe dat geld is gekomen en ik ben bang gebanned te worden. :x

Bloob

Legacy Member
Johan tb zei:
Ik zit al op Oahu level 14/15 of zo Ingame naam SpeedFreak1972. BTW lachen door die problemen met het casino heb ik een enorm voordeel opgedaan. :D Gisteren een beetje casino gedaan voor 6500 laten staan in het casino vanmorgen login lukte niet vanmiddag wel en het bedrag was ineens 65 miljoen (ja je leest het goed). :D Jezus huizen gekocht en wagens bij de vleet incl Bugatti's en die zonda van STEAM. :woohoo:

omfg, lucker,kzit hier met money issues xD
heb u geadd btw.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan